ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Panowie mam problem z pływakiem w zbiorniku paliwa. Po rozkręceniu baku na części wszystko wygląda ok, tłoczek lekko chodzi nie ma żadnego syfu, styki od wskaźnika łączą i teraz nie wiem co dalej z tym zrobić Przed wyciągnięciem zbiornika wskazówka od poziomu paliwa była zawieszona na 1/2.


spróbój odwrotnie kable podłączyć ja kiedys źle podłaczyłem i nie pokazywał.. tylko delikatnie sie żarzyła kontrolka od paliwa a im mniej było paliwa w zbiorniku tym coraz mocniej się paliła..
Ale u mnie kabli nikt nie przekładał. Jeździłem i nagle się wskaźnik zaciął a teraz dopiero rozebrałem bak i dumam co i jak teraz z tym jest.
A ten pływak jest pusty w środku?


Pływak jest pusty.
Może to nie wina pływaka tylko wskaźnika w zegarach
sr99, no właśnie się teraz zastanawiam. Co tam się mogło stać w tych zgarach ?
A jak odłaczyles kable od pływaka w zbiorniku to po włączeniu wskazówka opadła
Przed odłączaniem kabli to wskazówka była na 1/2, a jak już odłączyłem je i był włączony zapłon to jest teraz na 0.
Tam są tylko 2 małe cewki, niewiem chyba podmienic by było najlepiej z innego malucha.
może byc że ceweczka która jest na wskazówce od poziomu paliwa sie przepaliła w zegarach , albo pływak jest trafiony
miałem kiedyś podobnie jak Adziu, na moje to zegary są dobre tym bardziej ze po odłączeniu wskazówka opadła na 0 Ja wyjąłem tłoczek z pływaka i przetarłem go olejem w środku tak żeby tłoczek miał lżej no i działa do dziś a już dość dawno to było więc spróbuj tak jak mówie moze to pomoże
Poskładam bak do kupy i zobaczę co i jak, ale sie wk...rwie jak będzie to samo
daj znać jak złozysz
prawdopodobnie przetarł się opór z którego jest zbierane napięcie albo brak masy zbiornika przetarty opór wtedy wskazówka pokazuje 1/2 paliwa
brak masy nie działa kontrolka rezerwy i też pokazuje 1/2 paliwa
Panowie dzisiaj zapożyczyłem z motoryzacyjnego cały ten czujnik i podłączałem na sucho pod kable i nie ma żadnej reakcji. Kombinowałem z pływakiem zamieniałem kable i nadal wskazówka jest na zero, rezerwa także się nie pali. Rozumiem, że przyczyną mogą być kable lub licznik
podmień wskaźnik w liczniku
mmarcell, no właśnie nie mam nic na podmiankę
Adziu z tego co pamiętam to ten licznik nie miał szybki...bawiłeś się tym wskaźnikiem? lub kto inny?
Ja się nie bawiłem.
jak podłączasz na sucho to jeszcze cały musisz podłączyć do masy bo masa jest brana przez zbiornik do budy.
czyli dwa kabelki plus dorób sobie trzeci aby połączyć masy inaczej bez masy nie będzie działał
killer, wiem ale niestety nie działa
to może te kabelki co idą od zbiornika się przerwały w miejscu wejścia do środka.
weź mocno je pociągnij i zobaczy czy się zerwą ale nie na tyle mocno żebyś całą instalacje wyrwał. najlepiej sprawdzić miernikiem.
Sprawa już jest ogarnięta. Jutro wkładam zbiornik bo Wolsztyn bardzo blisko
co było? bezpiecznik?
Kable przetarte. Zbiornik już odnowiony i siedzi w aucie.
jaaa.. taka pierdoła a tyle krwi naspuła
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting