ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

powiedzcie mi czemu moj maluszek przy obecnych warunkach pogodowyach pali ostro ponad 10 litrow na 100km . z tego co wyliczylem to jest to 12 litrow. dojezdzam nim do szkoly i nie poruszam sie nim wiecej niz 10km dziennie. z tym ze wszystko na zimnym silniku. ale czy to az tak wplywa na spalanie ?! zmienilem w nim tylko tlumik na speedera michaela, zalozylem turbinke kowalskiego i zwiekszylem doplyw powietrza do filtrra przez zrobienie dziur w podstawce filtra. nie wiem czmu mi tyle spala. napiszcie co o tym sadzicie prosze


mój zielony na lekko dłubniętym silniku palił 12l/100km
na twój silniki laczki to norma wdlg mnie
Jeśli nigdzie paliwo nie ucieka, to pozostaje tylko regulacja i delikatniejsza jazda

To spalanie napewno poprawnie wyliczyłeś
a co miales MIKESZ przerobione w swoim silniku ?


ty ziomek moj ma porobiona glowice dolot jest na rurce od 600 wydech michela i pali gora 7litrow. Wiec proponuje zobaczyc czy masz na gazniku wszytko dobrze po ustawiane
A przed turbinką jak było?
Na ssaniu długo nim lecisz? no i jakie paliwo tankujesz?
Mój el z planem głowicy, dłubnietym silnikiem, polerowanym gaźnikiem i michaelem palił ok 10 max 11 jak dostawał po dupie.
no ja zatankowalem ostatnio pb98 zeby zobaczyc czy jest jakas roznica w spalaniu, ale raczej nie ma. ssanie wylaczam jak najszyciej sie tylko da. jak jade zimnym to tylko mam tak ssanie zeby sie nie krztusil. zaraz po odpaleniu zmnienjszam ssanie zeby nie mial dzikich obrotow i zeby nie palil jeszcze wiecej. przed zalozeniem turbinki nie wiem jak bylo bo nie mialem prawka jeszcze, ale tata mowil ze mniej na turbince pali. mam podobna rurke jak w 600 wsadzona (rurka z puszki po dezodorancie adidas ) ten moj silnik to jest ten z tych pierwszych. jeszcze mam w nim nie utwardzana glowice i powinienem lac ten dodatek do paliwa ale jest cholernie drogi, a i tak bd wsadzal silnik po przerobce na 700 z walem od bisa, splanowana glowica, wiec tamtego sobie ladnie zrobie. pomyslalem dzisiaj ze moze filtr powietrza mam zabrudzony. jak bylo cieplo to palil mi ok 8 litrow (latem i wczesna jesienia).
To co ja tu czytam to jakieś normalnie horrory, mój nigdy tyle nie palił nawet zima a miał trochę więcej nawet porobione regulacja regulacja jeszcze raz regulacja
- zapłon
- skład mieszanki
- ssanie czy działa na gaźniku
- linka od ssania czy do końca się wyłącza
- wężyk od powrotu czy cały
- uszczelnienie gaźnik turbinka turbinka głowica
- filtr powietrza brudny
- nawet głupie gumki przy fajkach świec
a co miales MIKESZ przerobione w swoim silniku ?

W silniku miałem przerobiony dolot powierza, inny rozrząd, gaźnik przerobiony z dyszami od poloneza, wydech Vupex silniczek miał nakulane 75tys km. Jeździłem na wałkach 165/55/R13 Silnik był mocny, na takich wałkach latał bez problemu bokiem, a na A2 z Rybą zamkęliśmy licznik, skazówka oparła mi się na 140km/h
No ale pił mi tyle bo nigdy go nie oszczędzałem
inny rozrzad czyli co tam zmianiles ?? dolot jak miales zrobiony ?? stozek, strumienica ?? nie zalewal ci sie nantych dyszach od poloneza ? ja tez mam takie oponki jak Ty - pirelli p700

a co do odpowiedzi MALEGO to odpala mi ladnie wiec zaplon i sklad mieszanki dobry. ssanie wraca do konca bo kilka dni temu smarowalem linke, wezyk chyba caly ale musze sprawdzic. na gazniku sucho. wogole caly silniczek jest suchutki. zmianilem filter dzisiaj godzine temu bo byl brudny a w nocy wpadl mi do glowy zeby zajzec do tej puszki . a gumki przy fajkach jakie znaczenie maja ?
przestawiony rozrząd (wcześniejszy zapłon), dolot : dziury w dnie puszki, ścięty smok i rurka 600. Na dyszach z poloneza nie zalewał się, mialem czteroelektrodowe świece które wytrzymują większą ciepłote pozatym seria ale latał bardzo dobrze, kilka osób z klubu wie co zielony potrafił a co najważniejsze polecam glebe, bo jak zauważyłem zawieszenia nie robiłeś w swoim (zrób tył lekko niżej - lepiej ustawia się bokiem )
a co daje wczesniejszy zaplon ze ja go ustawie ? zmieniales walek rozrzadu ?
wczesniejszy zaplon daje to ze nie dlawi sie przy momentalnym wduszeniu gazu w podloge. Wałek miałem seryjny. Kumpel tylko przestawił mi rozrząd
o ile stopni? i mowisz, ze poprawia osiagi?
gumki są po to aby chłodzenie silnika nie wydmuchiwało cieplejszego powietrza i przez to szybciej się rozgrzewa silnik , no i masz cieplej w aucie . mój swap 903 pali 11/100 i mam go na planie głowy 3mm stozek większa dysza wtryskująca i powietrza .
no wlasnie. o ile stopni go przyspieszyles ?? a czy przy max gazie nie ma zadnych problemow na takim przestawionym ? moj idzie tylko ok 100km/h. moze lekko ponad. i wlasnie nie wiem czemu tak malo. w sumie w silniku nie duzo zmienilem ale to i tak wolno
to i tak zapłon moze robić ja tak miałem na zwykłym silniku czyli 650
jak dobrze wyregulujesz gaźnik to będze palił 6-7L / 100km i nie będzie się przegrzewał silnik.

z tymi co jechałem na 4 ogólnopolski zlot to wiedzą jak mało spalił mi malec jaki zimny był silnik i jak wszystkich wyprzedzałem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting