ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Witam mam problem z walkiem 385 od swiatka... nie bylem jeszcze na hamowni ale efekty nie sa zadowalajace, nie chce sie wkrecać na wysokie obroty, brakuje ma siły(porównywalnie do serii 650) silniczek jest 600. Jesli ma ktos doswiadczenie w tych sprawach prosze o porady...


sory za OT ale gdzie chcesz się udać na hamownię? ile kosztuje sprawdzenie?
Z Klubem BMW Poznań moge polecic Geko Cars na Głównej- http://www.gekocars.pl/kontakt.php
Hamowanie grupowe aut ze smigłem na masce 50zł... noralnie pewnie około 70...
Czy oprócz montażu wałeczka 385 poddałeś silnik innym modyfikacją, czy wsadziłeś go do kompletnej serii? Bo jeśli został zainstalowany w serii to nie spodziewaj się jakichkolwiek wymiernych efektów, a nawet możesz liczyć na pogorszenie parametrów silnika. (silnik buduje sie pod wałek ) Lecz jeśli poddałeś swój silnik innym modyfikacją, oprócz wspomnianego wałka to napisz swoją obecną konfiguracje, - wtedy bardziej będe mógł służyć pomocą.


dokładnie pod ten wałek jest sporo konfiguracji, ja polecam na tłokach z bisa , wale z bisa, lekkim kole zamachowym [ 5kg , tzn. do wieńca z ELa ] no i głowica na ssących od CC, taki zestawik daje rade na 385 , splanowane 2 do 3mm więcej na tym wałku nie ma sęsu bo on nie jedzie górą tylko środkiem od ok.2500 do 4500obr , testowałem ten wałek w 800ccm i słabo wyszły test. 800 ccm najlepiej jedzie na seryjnym wałeczku od samego dołu do 4000obr pali laka hehe. I tak na koniec polecam wszystkim 555
Dzieki.. glawica 3mm, powiekszone polerowane kanały dol wyl, głowica cylindry i tłoki nowe. ma narazie 1200km przebiegu leje cały czas zupe 98
1200 km to dopiero się dociera generalnie dosyć trudno się stroi silnik na tym wałku żeby wydusić z niego jak najwięcej mi to zajęło około 3-4 tys km ale praktycznie każdy detal ma wpływ na całą charakterystykę silnika więc trzeba sporo ustawień sprawdzić Coś masz w gaźniku porobione jaki dolot jaki wydech wałek seryjnie ustawiony czy fazowany
Fazowany, dusza od 125, odchudzone kolo, tłumik zwykły załozyłem bo ta "rurka" ktora mozna bylo kupic na allegro halasowala jak chopper...
Wałek fazowałem zgodnie z poleceniami swiatka, dolot zwykły...
Ja bym jednak tobie proponował zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu, dolot też warto było by odetkać. Dysza paliwa od 125, może warto było by spróbować od troszke mniejszych np. 117. Wyprzedzenie zapłonu też regulowałeś ? Pływak masz dobrze ustawiony ? tak jak wspomniał wcześnej sr99 "praktycznie każdy detal ma wpływ na całą charakterystykę silnika więc trzeba sporo ustawień sprawdzić"

( jaką rurkę z Allegro masz na myśli? )
http://www.fotosik.pl/pok...f87dab8548.html (z poprzedniego bolida)
Zapłon i pływak ok, obciełem tylko "rurke" znajdująca sie pod puszka powietrza w obudowie wentylatora... nie wiem co masz na mysli z odetkaniem dolotu?


[ Dodano: 2008-11-24, 10:10 ]
Narazie na koniec dotarcia założe tą 117 bo spalanie mnie przeraża (ok.12litrów) na dyszy od bandyty
Na bredzie to rzeczywiście mógl być dosyć głośny na codzień to najlepiej jakiegoś wupexa, tekle albo samoróbkę
Ten wałek ile masz przefazowany i w którą strone
delikatnie w prawo(ok.3/4 szpilki 6)dokładnie nie pamietam , tak jak zalecał switek, dla ułatwienia zrobie dzisiaj zdjecia koła na wałku...zdjec nie ma, aparat zaginoł
jeżeli wszystko złożyłeś jak należy to kwesja regulacji i będzie jechac lepiej jak seria Pokąbinuj z gaźnikiem z emulsyjnymi , z dyszą powietrza paliwa, z luzami na zaworach . Ej a zamki na pierścieniach ustawiłeś ?
Gaźnik na dysze 120 paliwo i standard powietrze i wszystko na lustro w środku, luzy 0.20 ssący i wydechowy, zamki na trójkąt jak się należy
i co nie jedzie ?
Przyspieszenie jest w miarę dobre, lepiej jak seria ale słabo, lecz nie osiągam dużych prędkości na poszczególnych biegach,2- 60km, 3- 80km, 4- 100km. przy wysokich obrotach strasznie wyje a nie jedzie, myślę że powodem jest mała ilość paliwa podawana przez pompę...
bardzo prawdopodobne, zastosuj pompę z 125p
Moniek, jak tam wygląda sytuacja na placu boju z 385.
Narazie licytuje rurkę emulsyjną f8 i f74 i będe kombinował , a na razie to kiepsko od dołu jest w miare ale srodek słaby i góry nie ma praktycznie na przystosowanym gażniku, nie wiem jeszcze co z rozrządem, jak go ustawić w lewo czy w prawo i o ile
Na rysunku pokazane jest fazowanie wałka tak aby miał lepszy dół, zalecane przez Świątka przesunięcie to 2 mm



I pamiętaj że jeśli przesuniesz koło rozrządu względem wałka to znaki do ustawiania zapłonu są też przesunięte
Moniek nie załamuj się przynajmniej jest, co robić w długie zimowe wieczory
Na rysunku pokazane jest fazowanie wałka tak aby miał lepszy dół, zalecane przez Świątka przesunięcie to 2 mm

Sr99 właśnie tak zrobiłem zgadnie ze zaleceniami swiatka... ale to nie chodzi jak powinno, Sławciu widział słabe rezultaty
Zobacze jak będzie po wymianie pompy a na razie kiepsko z czasem.
Pozdrawiam
To ustawienie jest na dół, więc ty byś musiał w drugą strone Rurka F74 góry napewno nie poprawi, u mnie na niej jest wyczuwalna odcinka w obrotach, F8 powinna coś pomóc, ale najpierw trzeba sprawdzić czy cały osprzęt silnika jest w 100% sprawny
Widziałem,widziałem i mimo niewątpliwie włożonego serca oraz pracy do budowy tego silniczka, dość niechętnie wkręca się on na obroty.
Widziałem,widziałem i mimo niewątpliwie włożonego serca oraz pracy do budowy tego silniczka, dość niechętnie wkręca się on na obroty.

Dokladnie jak mówisz

SR99 manometr wszystko załatwi , choc wszystko jest nowe...
dzięki pozdrawiam

[ Dodano: 2009-02-04, 18:39 ]
Prace przerwane z powodu wyjazdu do angli... niestety bez bolidka, odpocznie grzecznie w garażu i poczeka.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting