Wyrwalem gwinty w glowicy od kolanka wydechu,dodam ze byly juz rozwiercane,i gwintowane na 12! Mam pytanko w zwiazku z tym,czy da rade wspawac szpilki(oczywiscie spawarka do aluminium),i kolanko dac na nakretki? Czy to da rade,i czy sie to sprawdzi??Prosze o pomoc
lepiej poszukaj innej głowicy z tego co¶ gdzie¶ kiedy¶ czytałem marne to wygl±da
bazi......nowa glowica i daj sobie z tym spokoj...... tak jak ci mowilem...moge ci to zrobic....wysle ci pozniej moj nowy numer
Oki.Kurde a dopiero co sprzedalem glowice.. K..! To potrzebuje nowa glowice! Odrazu to moze zrobie plan 1mm do 1.5mm,warto?? Bez wymiany walku,bo kasy brak.. Albin mozesz mi zalatwic tanio glowice? Daj gluchacza na moj,to bede mial nr.
Jak chcesz planować na seri wałku to max 2 mm więcej nie warto I jak już będziesz miał now± to radze j± od razu oszpilkować i nakrętki przykręcać na smar miedziany, potem nie ma problemu z odkręcaniem
Dzieki za cenna rade. A sluchaj,powiedz mi tak szczerze czy warto robic ten plan bez wymiany walka?Jakie efekty? I nie wiem czy nie dac miedzianej uszcz.Pod glowice odrazu..
Samo zwiększenie stopnia sprężania na niewiele się zda je¶li reszty silnika do tego nie dopasujesz. Ale to już większy oftop na inny temat
Rozumiem,czyli jednym slowem nie ma sensu planowac bo narazie nie mam funduszy na dalsze dlubanie.
sens zawsze jest tylko będzie to mało efektywne
jak nie zrobisz wszystkiego to tylko wiecej spali
Bazi a ja bym Ci radził jak kupisz nowa głowice to przykręc kolanko i juz go nie odkrecaj nigdy , no chyba ze jakis konkretny remont robisz , bo domyslam sie ze wydech zmieniałes ;p , stal i aluminium nie wspólgraja ze sob± nadodatek ze al jest miekka dlatego wymieniajac wydech nie ruszaj kolanka taka moja dobra rada to unikniesz takich proplemów typu przekrecony gwint w głowicy , pozdrawiam
albo poluzowywanie srubek i wkladanie podkladki by byl pseldo sportowy tlumik jak taki jeden magik z klubu
Kolego,ja to akurat wiem,i nigdy nie ruszam kolanka,ale tu jest inna historia,duzo do pisania hehe