ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Witam,
jak że nowy, to się przywitać chcę

Mojego Maluszka dostałem od brata, który swoje auta już ma i nie starcza mu miejsca (mianowicie: Nissanki - Patrol GR i Pickup (na sell) '89 i jakże piękną i zajeb^&*# Mazdę 3).
Dobra, dobra, miało być o 126p

Tak więc jest on jakby składany z dwóch, gdyż miał brat i jego teściowa po jednym.
W pewnym momencie jeden padł i zaraz drugi. Więc oba na warsztat i gruntowny remont FLa, czyli konserwacja podwozia, malowanko i składanie.
Silnik FL'owski bez kata, przejechane 23 000 ponad. Choć sądzę, że licznik zrobił obrót
I jest 123 000km

Obecnie postanowiłem trochę go ogarnąć, bo jeździł po całej drodze,
maksymalna prędkość oscylowała między 105-110km/h,
popijał olej i zaczął przerywać, zalewać się i w ogóle srać

Wrzuciłem na warsztat i zacząłem rozbierać silnik. Wcześniej zaopatrzyłem się jeszcze w gazior FOSa 28 S1A1, odpowiadającemu Weberowi 28 IMB10/250 (chyba :E), bo taki miałem. Teraz pytanko, który mu wszczepić ?

Zacząłem rozbierać i czekam na części.

Zakładam mu:
lekki zamach (4KG)
dysze: 117 od paliwa | 180 od powietrza
rurkę emulsyjną F74
splanowaną głowicę, myślę, że koło 2.5mm
miedzianą uszczelkę.

Pewnie spoleruję sobie cusik w gaźniku, pobawię się jeszcze głowicą wg. opisów na stronie np. Deniora.

Z wyglądu będzie pewnie malowanie w trakcie praktyk (gdyż będę miał w większości luzik ).

Musze wymienić szybę z przodu, gdyż pod światło ledwo widać, co przeszkadza i niemiłosiernie wqrwia
Z tyłu też dam sobie podgrzewaną, ale muszę na szrocie szukać przełączka

Foty są obecnie słabe, bo nie chciało mi się robić
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/88265

Na razie tyle.
Jak go skończę, to nie omieszkam się Wam pochwalić.


kurcze , fajny malacz i kolega blisko mnie mieszka jakiegoś spota trza zrobić ;]
Obecnie została tylko głowica do splanowania - jedzie jutro.
Reszta części jest na miejscu
ja bym sobie zostawil nieogrzewana szybe wg mnie lepiej wyglada. no ale to Twoj maluszek


Wydaje mi się, że gaźniczek będzie wołał większych dysz, ale każdy silnik jest inny, może akurat w Twoim stykną.
mmarcell, najwyżej rozwiercę starą - co by nowej nie psuć, choć nie wydaje mi się by cosik mu nie grało. Mam nadzieję, że będzie dobrze

forynek, ja maluchme będę jeździł i latem i zimą, a nawet teraz mi paruje szyba tylna, więc się przyda.
Jak wyczaję na pobliskim szrocie, to se może zamontuję.
Bynajmniej przednia musi być w lepszym stanie
maluszek fajny chociaż dożo pracy Ciebie czeka , ale fajnie że jest na zderzakach p-4 coraz mniej takich maluchów
Taak, bardziej, dużo bardziej mi się P4 podobają

Dużo pracy już jest za mną, bo silniczek na wierzchu mam i jedynie wykręcić główkę, splanować, sklepać silnik do kupy i wyregulować
Jutro znów do niego usiądę, bo przez ostatnie 2 dni nie miałem za dużo czasu na to ;/
a co z zawiasem ?????
Chyba nie zrozumiałem
Jakim zawiasem ;> ?
chodzi czy zrobisz mu glebe czyli obnizysz
Trza odrazu, ze zawieszenie czy gleba ;D

Ale nic z tego nie będzie.
Moje plany na zewnętrzny wyglad to 'klasyk'
Bardzo dobrze trzymaj w oryginale.
W oryginale już nie jest, bo ma P4, ale chodzi bardziej o wygląd klasyczny niż tuning
widze idziesz w moje slady Prawidlowo! cos w stylu klasyka zawsze fajno wyglada;]
wiesz ja nie mowie tu o mega obniżeniu , ale jak to mówią z fl-a klasyka nie zrobisz bez urazy , a gleba nie musi byc gigant duża ;p ja mam nie dużą glebe auto prowadzi sie jak na normalnym zawiasie ;p;) , a charakterku dostał po obnizeniu
Kilka fotek z ostatnich dni i nie tylko.
Na razie czekam na dawce, remont spauzowany.

http://www.imagebanana.co...srq/IMG0152.jpg
http://www.imagebanana.com/img/gtwcvhv9/LEWA.jpg
http://www.imagebanana.com/img/1yosh772/PRAWA.jpg
http://www.imagebanana.co...ahn/IMG0159.jpg
Tak, wiem - kable dupnie wyglądają, ale dopiero będę je chował

No i problemy, bez których się oczywiście nie mogło obyć
Jeden z nich:
http://www.imagebanana.co...8vc/IMG0158.jpg
ciekawią mnie te głośniczki dają rade ?:PP
Trochę umyłem zgreda

Przed:


Po:

Posuszyło się chwilę:


Jeszcze odtłuścić i pomalować osłonki i kupić kilka rzeczy, składanie i Wolsztyn
elegancko , i jak pali już silniczek ?
Niewiem czy to był dobry pomysł tak myc silnik , teraz raczej dobrze wysusz go znaczy alternator i rozrusznik w komorze zeby Ci sie nie poupadało za dużo , zaraz przerdzewieje
Za tydzień będę miał drugiego całego na części, wiec powymieniam i tak co trzeba.
A alternator idzie na pierwszy ogień, bo łożyska już wyją, a nie chce mi się go rozbierać...
Sory ale coś słabo go umyłeś . Ja Obecnie robię 2 silniki 1 do Cabrio a 2 krakusowi i powiem ci że wyszło jak by był nowy
Doszło kilka nowych for, m. in. z lampami bambino oraz foty zielonego dawcy x)

http://www.polskajazda.pl...,Fiat,126/27878
interesująco z tymi lampami bambino , wteczne działają ??
Jeszcze nie podłączone, przy okazji konserwacji bedę je robił
w sumie ciekawie na tych lampach ale moim zdaniem nie pasują do modelu auta, no chyba że pujdziesz dalej w przeróbki na bambino to bedzie si
oj pójdzie mikesz pójdzie
Staszek kierujesz trochę pracami kolegi bo jeżeli tak to jestem spokojny
Hehe, szukam, szukam reszty bambino
Klapa na 100% będzie i silniczek może wychwycę i na kiedyś będzie

Na razie za dużo pracy -->
Mały no baaaa
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting