Na czym polega ta zaleznosc? Czemu w Toruniu sklady jezdza na jednym pantografie a w Wawie na dwóch?
moze oszczednosc pradu hehe:P
Rzadko zagladam na autobusowa czesc forum ale ten temat mnie zainteresowal... Moim skromnym zdaniem oraz w wyniku moich obserwacji wyglada to tak: w Toruniu drugi wagon (jesli w ogole jedzie:|) jedzie wlasnie jako wagon NIE CIAGNIE! oszczednosc energi elekt. oszczednosc slizgu pantografu mozliwosc "jechania" drugim wagonem w wypadku awarii (przerzucenie sterowania z pierwszego na drugi) powody: male oblozenie pasazerami swobodne czasy jazdy mala roznica profilu lini Natomiast w Stolicy jako podstawowe powody mam: duza liczbe pasazerow sklady trzy i wiecej wagonowe (jeden wagonik-czynny nie bedzie ciagnal dwoch i to jeszcze pelnych podroznych) na dalszym miejscu stawiam czasy jazdy i profil lini Ciekaw jestem opini innych uzytkownikow fora... POZDRAWIAM !
sklady trzy i wiecej wagonowe (jeden wagonik-czynny nie bedzie ciagnal dwoch i to jeszcze pelnych podroznych) na dalszym miejscu stawiam czasy jazdy i profil lini Ciekaw jestem opini innych uzytkownikow fora... POZDRAWIAM ! W Warszawie nie ma trój sk³adów
moze chodzilo mu o gdañsk. Ja inaczej pomyslalem. Jest tez mozliwosc ze w TOruniu wozy s± po³±czone kablem wysokiego napiêcia i sterowania. A w Wawie tylko Kablem sterowania.
Patryk ma racjê. W toruñskich sk³adach ka¿dy wagon daje napêd, bo jeden nie poci±gn±³by siebie i jeszcze biernej doczepy.
Jezeli jest przeniesienie napiecia po wysokiej stronie nie ma potrzeby by uzywac dwoch odbierakow... Ponad to zmiejsza sie mozliwosc tzw. wypchniecia sieci.Analogiczie do ET40 (wysokie numery) na PKP.