Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

1. Czy ten http://ams1.lo3.wroc.pl/t...=3495&ticket=82 autobus to rzeczywi¶cie ex MZK Toruñ nr 358? Trochê nie zgadza mi siê rok produkcji, zw³aszcza, ¿e 360 jest ju¿ z 1988 roku...
2. A wie kto¶ mo¿e, jaki ten http://ams1.lo3.wroc.pl/t...=3318&ticket=82 mia³ numer w MZK Toruñ?


moim zdaniem wóz który podejrzewasz,¿e to by³y 358 to w rzeczywisto¶ci by³y 364.Otórz 358 nie mia³ w lewym górnym rogu przedniej szyby naklejki " R " symbolizuj±c± podaj¿e bezpieczn± jazdê;tak± naklejkê mia³ natomiast 364 ,Nadmieniê tylko,¿e te naklejki by³y bardzo krótko i w Toruniu mia³o je nie wiele PR 110
( na pewno rzaden z 350 )
moim zdaniem wóz który podejrzewasz,¿e to by³y 358 to w rzeczywisto¶ci by³y 364.Otórz 358 nie mia³ w lewym górnym rogu przedniej szyby naklejki " R " symbolizuj±c± podaj¿e bezpieczn± jazdê;tak± naklejkê mia³ natomiast 364 ,Nadmieniê tylko,¿e te naklejki by³y bardzo krótko i w Toruniu mia³o je nie wiele PR 110
( na pewno rzaden z 350 )
Ale wtedy b³êdnie zosta³ podany rok produkcji - 364 jest z 1989 roku, a nawet 358 jest nowszy ni¿ podano
moim zdaniem wóz który podejrzewasz,¿e to by³y 358 to w rzeczywisto¶ci by³y 364.Otórz 358 nie mia³ w lewym górnym rogu przedniej szyby naklejki " R " symbolizuj±c± podaj¿e bezpieczn± jazdê;tak± naklejkê mia³ natomiast 364 ,Nadmieniê tylko,¿e te naklejki by³y bardzo krótko i w Toruniu mia³o je nie wiele PR 110
( na pewno rzaden z 350 ) W kwestii numeru to sie nie bede wypowiadal bo to po samej nalepce ciezko stwierdzic.W koncu mogly byc np.wyjete szyby i przelozony do innego lub cos takiego.To tylko moja hipoteza stad w tym temacie nie zabieram glosu.A dla zainteresowanych odpowiadam,ze ta nalepka oznaczala iz autobus jest wyposa¿ony w radiotelefon.Mialo to ulatwic zycie innym kierowca jak rowniez potrzebujacym pomocy.Teraz takich nalepek sie nie stosuja bo w te urzadzenia wyposazony jest kazdy pojazd.Pozdrawiam


moim zdaniem wóz który podejrzewasz,¿e to by³y 358 to w rzeczywisto¶ci by³y 364.Otórz 358 nie mia³ w lewym górnym rogu przedniej szyby naklejki " R " symbolizuj±c± podaj¿e bezpieczn± jazdê;tak± naklejkê mia³ natomiast 364 ,Nadmieniê tylko,¿e te naklejki by³y bardzo krótko i w Toruniu mia³o je nie wiele PR 110
( na pewno rzaden z 350 )

Kolego R oznacza³o ¿e w autobusie jest radiotelefon
Kolega wy¿ej ju¿ o tym pisa³
Hej zobaczcie co znalaz³em. Otó¿ ostatnio przy okazji wizytu u jednego fajnego kierowcy doweidzia³em siê, ¿e w toruniu by³a jedna PR'ka tylko z 2 drzwiami (z przodu i na koñcu) a tutaj proszê taka w³a¶nie PR'ka: tutaj

Mo¿e i z Torunia ale ciêzko to ustaliæ bo jest po przeróbkach. A chyba takie PR'y to by³a ¿adko¶c w naszym kraju??
Moze kierowca mial na mysli L11 ktora kiedys jezdzila w MZK Torun. Numer miala cos kolo 34x.
W³asnie nie bo L11 tez by³a ale jako autobus turystyczny. A kierowca mówi³ tez co¶ o 2 dzwiowym miejskim autobusie i chyba mówi³ ¿e to by³a PR'ka
No to mo¿e chodzi³o mu o pierwsze Jelcze PR100.
Ten kierowca ( bo tak¿e z Nim rozmawia³em ) mówi³ ewidentnie o dwu drzwiowej PR 110.
Mia³a ona numer boczny 204.
Mia³a ona numer boczny 204.
204 to by³ tramwaj, zeznania co¶ ma³o wiarygodne.

204 to by³ tramwaj, zeznania co¶ ma³o wiarygodne.

A czy numery pierwszych PR-ek nie pokrywa³y siê czasem z numerami tramwajów?
A czy numery pierwszych PR-ek nie pokrywa³y siê czasem z numerami tramwajów?
Nie wiem, ale gdyby siê pokrywa³y, to by wychodzio ¿e chodzi w³a¶nie o 2 drzwiowe PR100. Tramwaj 204 by³ z 74r., pierwsze peery z 78r. Kupione w 1976r. Autosany H9-35 mia³y numery 19x. Trzeba pamiêtaæ jeszcze o tym, ¿e w tym czasie WPKM Toruñ obejmowa³ tak¿e dzisiejsze MZK Grudzi±dz, wiêc sprawa numeracji nie jest prosta.
Primo, dwudrzwiowy L11 mia³ numer taborowy 366. Kolor mia³ ¿ó³to-kremowy. Po odsprzedaniu go przez MZK (nie wiem, komu) by³ jeszcze przez jaki¶ czas widywany w Toruniu.
Secundo, oczywi¶cie ¿e tramy i busy mia³y niezale¿ne od siebie numeracje. Pamiêtam doskonale "peerki" o numerach 234, 240, 252, 256, 257, 260, 262, 264... A przecie¿ dzi¶ te numery wygladaja na typowo tramwajowe.
Primo, dwudrzwiowy L11 mia³ numer taborowy 366. Kolor mia³ ¿ó³to-kremowy. Po odsprzedaniu go przez MZK (nie wiem, komu) by³ jeszcze przez jaki¶ czas widywany w Toruniu.

O, a ja kiedys s³ysza³em, ¿e to by³ wadliwy egzemplarz i poszed³ na z³om po jakiej¶ krótkiej eksploatacji

Secundo, oczywi¶cie ¿e tramy i busy mia³y niezale¿ne od siebie numeracje. Pamiêtam doskonale "peerki" o numerach 234, 240, 252, 256, 257, 260, 262, 264... A przecie¿ dzi¶ te numery wygladaja na typowo tramwajowe.
Faaajnie masz, najmniejsze nr jakie ja pamiêtam to 283, 289, 290... Po g³owie mi jeszcze 264 chodzi ale nie wiem, czy mia³em szanse go widywaæ tak w 1995-1996? Wiadomo mo¿e, tak +- kiedy 264 poszed³ precz?
Ten autobus ¿ó³to - kremowy poszed³ do polskiej szko³y w Grodnie na Bia³orusi.
A czy numery pierwszych PR-ek nie pokrywa³y siê czasem z numerami tramwajów?
Nie wiem, ale gdyby siê pokrywa³y, to by wychodzio ¿e chodzi w³a¶nie o 2 drzwiowe PR100. Tramwaj 204 by³ z 74r., pierwsze peery z 78r. Kupione w 1976r. Autosany H9-35 mia³y numery 19x. Trzeba pamiêtaæ jeszcze o tym, ¿e w tym czasie WPKM Toruñ obejmowa³ tak¿e dzisiejsze MZK Grudzi±dz, wiêc sprawa numeracji nie jest prosta.

W Toruniu nigdy nie je¼dzi³y PR100, a poza tym PR100 ma drzwi z przodu i w ¶rodku autobusu, a rozmowa na temat PR110 by³a nastepuj±ca: "mia³ drzwi na pocz±tku i koñcu autobusu i najgorzej mieli ci pasa¿erowie ze ¶rodka"
"mia³ drzwi na pocz±tku i koñcu autobusu i najgorzej mieli ci pasa¿erowie ze ¶rodka"
Fabrycznych takich nie by³o (dopiero w 92r. powsta³ L120), musia³a to byæ w³asna inwencja twórcza. Ciekawe czy istniej± jakie¶ fotki tego autobusu?
A ten z fotki to co?? Przeróbka?? Nie wygl±da. Cz³owieku ten kierowca podawa³ man wszystkie numery rejestracyjne swoich wozów. W±tpie ¿eby ¶ciemnia³
Widaæ ¿e ten na fotce mia³ conajmniej jedno NG, wiêc przeróbka jest prawdopodobna.
Po g³owie mi jeszcze 264 chodzi ale nie wiem, czy mia³em szanse go widywaæ tak w 1995-1996? Wiadomo mo¿e, tak +- kiedy 264 poszed³ precz?

Oczywi¶cie, ¿e mia³e¶ szanse go widywaæ. Jesieni± 1996 roku rozebrano (na terenie zajezdni - kiedy¶ tak to w³a¶nie praktykowano, ¿e co jaki¶ czas mo¿na by³o przez p³ot zobaczyæ jaki¶ wrak) poczciwego #234. W tamtym momencie je¼dzi³y jeszcze #256 (by³ bardzo g³o¶ny i dymi±cy), #264, #267, #268...
Zupe³nie z innej beczki dodam, ¿e moje obecne miejsce tymczasowego zamieszkania obs³uguje dwóch przewo¼ników: Connexxion i RET. O ile tabor Connexxion jest nowoczesny i zadbany, o tyle RET wozi ludzi niezbyt imponuj±cym sprzêtem, delikatnie mówi±c. W tym tygodniu by³o jednak "¶wiêto": zakupiono Mercedesy Citaro. ¯eby siê nie rozdrabniaæ, zamówiono od razu 90 egzemplarzy.
To ile ogólnie ma pojazdów RET, ¿e sobie na taki zakup pozwolili?
A czy connexion to co¶ wspólnego z Connexem ma mo¿e?? I jak wnioskuje to Twoje obecne miejsce zamieszkania jest gdzie¶ we Francji
To dwie inne firmy. Connex francuski, Connexxion holandzki. Connex jest sk³adnikiem grupy kapita³owej Veolia Environnement do spraw transportu pasa¿erskiego. Dla ciekawskich inne wydzia³y zajmuj± siê zaopatrywaniem w energie (Dalkia), zarz±dzaniem gospodark± odpadow± (Onyx), dostarczaniem wody i gospodark± wodn± (Veolia Water).
http://www.connex.net/fr/
http://www.connexxion.nl/website/home.asp
Odbiegnê teraz od tematu i wróce na chwilê do PR110 z 2 drzwiami. ktos pisa³ ¿e Jelcz takiej nie robi³ otó¿ robi³ i nie wiem jak mo¿na by³o tak napisaæ nigdzie tego nie sprawdzaj±c. By³ to model PR-110L (kreska w modelu jest wa¿na) dostêpny w wersji lokalnej i podmiejskiej. Uk³ad drzwi w tym autobusie by³ nastepuj±cy: 2+0+2 i tak a w³a¶nie PR'ka musia³a u nas byæ.
I jak wnioskuje to Twoje obecne miejsce zamieszkania jest gdzie¶ we Francji

A widzia³e¶ mój nowy emblemat i podpis pod nim ("sk±d")
Nic nie jest tajne
Ponawiam pro¶bê do Admina Galerii Fot. KM w Toruniu o dzia³ "Nietoruñskie fotki toruñskich MKM". Zdjêcia Connexxion i RET ple¶niej± na dysku
Odbiegnê teraz od tematu i wróce na chwilê do PR110 z 2 drzwiami. ktos pisa³ ¿e Jelcz takiej nie robi³ otó¿ robi³ i nie wiem jak mo¿na by³o tak napisaæ nigdzie tego nie sprawdzaj±c. By³ to model PR-110L (kreska w modelu jest wa¿na) dostêpny w wersji lokalnej i podmiejskiej. Uk³ad drzwi w tym autobusie by³ nastepuj±cy: 2+0+2 i tak a w³a¶nie PR'ka musia³a u nas byæ.
A tak¿e PR110IL. Pokaza³e¶ zdjêcie niby 2 drzwiowego PR110M, wiêc ja pisa³em, ¿e nie by³o 2 drzwiowych PR110M, miejskich. Je¿eli chodzi o wszystkie modele rodziny PR, to tak samo 2 drzwiowe by³y PR110T, D, PR043.
No ok pewne masz racjê, ale na tej fotce jest nawet tabliczka przy przednich drzwiach i jest na niej PR110M. Byæ mo¿e bylo pare szstuk miejskich busików z 2 dzwiami. Takich jaki¶ prototypów jak np. autobusy z silniekim z Mielca (te¿ ich du¿op nie ma, zaledwie parê sztuk)
A nie pytali¶cie siê tego kierowcy, czy np. nie chcia³bym kiedy¶ przyj¶æ do nas na spotkanie? Co¶ poopowiada³by, mo¿e.
A chcia³ owszem. Mia³ nawet z nami jechac na nockê, ale niestety mia³ nastêpnego dnia rann± zmiane i nie by³by w stanie. Napewno nas kiedy¶ odwiedzi. Trzeba tylko urz±dziæ siedzibê.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting