mam problem,i licze koledzy ze mi pomozecie. A wiec jak w temacie.. postanowilem wymienic szczeki z przodu,oraz cieknacy tloczek,po wymianie odpowietrzajac ukrecilem odpowietrznik w tylnim tloczku ,wiec wymienilem wszystkie 4 tloczki,i zaczalem odpowietrzac od najdalszego kola od pompy,jednakze haamulcy brak!!(lekko tylko tyl hamuje),odpowietrzylem chyba z 6 razy i nadal bez efektu!! co jest grane??? zapowietrzona pompa moze byc??czy co innego jest powodem??? prosze was szanownie o pomoc... z gory dziekuje
niech postoi troche i odpowietrz jeszcze raz
dokladnie jak mowi kolega wyzej
Zacznij odpowietrzac najpierw przod,bo to jest pierwszaa sekcja hamulca i jak z przodu poleci płyn bez powietrza to zacznij potem tak samo z tyłem tylko przy odpowietrzaniu nie moze brakowac płynu w zbiorniczku i jesli juz zakonczysz odpowietrzanie hamulcy zrob rundke malcem i z 2 do 4 razy gwałtownie zahamuj - to pozwoli ci uzyskac wysoki pedał hamulca Pozdro....
??? a wszyscy mi mowili ze odpowietrza sie od tylu a gwaltownych hamulcy zrobilem mase i g...
bo jest zapowietrzony
a wieć odpowietrzasz najpierw pierwsz± sekcje czyi te co jest najbliżej pedału hamulca chyba tyl a puzniej drug±
narpiew przod to jest pierwsza sekcja
to vpanowie najpierw przod czy tyl?? bo juz sam nie wiem wszedzie mi mowili ze najpierw tyl,i tak tez robilem,i nic.. jak tyl byl odpowietrzany to pedal byl twardszy i spadal,podczas wykrecania odpowietrznika(prawidlowo),a gdy byl przod to na pedale nic nie bylo czuc..
Rubcie jak chcecie ja juz sie nie wypowiadam niemam sił tak juz to jest jak ktos jest madrzejszy od mechanika
jak u ICA robilem hamulce to tez zaczołem odpowietrzac przod i zawsze bylo do du... a jak od tyl to odrazu poszlo
Kazdy mechanik mowi co innego i kogo sluchac?? ja nie jestem mechanikiem , wiec dlatego pytam i prosze o porade ludzi co sie na tym znaja,jutro zrobie tak jak ty liso mowisz i zobaczymy co wyjdzie z tego mam nadzieje ze wkoncu bedzie ok,bo odpowietrzanie od tylu(6 razy) nic nie dalo
hm doradze ci troszke innym sposobem a minowicie wykrec rorke od tylnych hamulcy i wkrec srobe o takim samym gwincie jak jest na rorce od hamulcy i odpowietrzaj przod jesli to nic nie da(poprostu masz jak najkrotrza trase do odpowietrzania i nie tracisz cisnienia na tylne hamulce wiec sprawdzisz to najlepiej) to znaczy ze masz pompke do wymiany poprostu mozesz odpowietrzac hamulce a to ci nic nie da bo pompka ma walniete uszczelniacze tez tak mialem wiec wiem wiec sprobuj tak a jesli to cos da to sie wez za tylne hamulce i powinno byc ok bazi bo powiem jak sam pisales ze wymieniales wszystkie cylinderki i odpowietrzales ze 6 razy i to nic nie dalo to tak jak mowie sprobuj moim sposobem hm moze jest troche dziwny ale przy moim to mi pomoglo wiec wiesz
Hamulce zrobione okazalo sie ze kolega z innego forum mial racje,a mianowicie samoregulatory do dupy,i tak tez bylo,za ostatnie pieniadze kupilem nowe szczeki i hamulce powrocily po 3 dniach walki do mojego bolidka teraz pora na zawieszonko i uklad kierowniczy... dziekuje koledzy za pomoc