jakie powinno być napięcie prawidłowe aku. Jakie na wolnych obrotach bez światłe, jakie ze światłami? jakie po prze gazowaniu?
Dziek za pomoc już sie pogubiłem
czy swiatla czy nie zaawsze przy pelnym ladowaniu powinno być 14,2 v
[na wolnych bez światłemam 13,65-13,70V
czyli wychodzi mi ze ma szczotki do wymiany??? Bo altek cały jest stosunkowo nowy więc wątpię, żeby coś innego padło
A na wyższych też mierzyłeś Niewiem czy maluch tak ma ale ja na wolnych obrotach nigdy nie miałem 14.2 tylko też coś koło twojego wyniku, nawet na fabrycznie nowym altku
na wyższych nie mierzyłem bo byłem sam jutro podjadę do mojego mechanika na osiedlu niech mi zmierzy na wyższych obrotach, a jakie masz właśnie na wolnych ? Dokładnie takie jak ja? to może mam wszystko ok! i jak doładuje aku to już będzie ok.
Bo miałem tak, ze jak wyjechałem z garażu przejechałem z 200m i nacinałem hamulce i zacząłem zwolnic to zaświeciła sie na 2-3 sekundy kontrolka akumulator po dodaniu gazu zagasała później już sie nie pojawiła więcej wiec nie wiem co jest ...
kontrolka się zaświeciła bo zimny był i miał niskie obroty a później się rozgrzał i było dobrze
Ja to sprawdzałem jakoś wiosną i wyniku co do setnych cześci niepamiętam ale coś koło 13.7 - 13.9 było. A to że się kontrolka zaświeciła to nie spadły Ci obroty poniżej "normy" Ja się na tych elektronicznych rzeczach zabardzo nieznam
chyba, że tak ale Spekol u mnie ona nigdy tak się nie świeciła wcześniej... chyba, że przez to, że jest za mało naładowany aku... jutro wieczorem go podłącze do ładowania, albo w czasie jazdy naładuje zrobię rundę na około mojej dzielnicy
na wolnych zawsze bedzie mniej i masz dobre ladowanie. poprostu aku juz pada i nietrzyma pradu.
problem jest taki ze na gwarancji mają 14 dni roboczy a ja tyle bez samochodu nie wytrzymam bo nie mam drugiego aku
moze od reki ci wymienia! kumpel jak zaniosl to odrazu dostal nowy!!!
zobaczę jutro i może pod skocze tam i dowiem się jaka jest procedura jak wymian od razu to nie będę się bawić w podładowywanie tylko oddam go i ściemnię, że nie trzyma napięcia i nich dadzą mi nowy bez aku nie wytrzymam tyle czasu bez samochód, a poza tym w tym tygodniu go potrzebuje wiec jak nie wymienią to podładuje i będę ładował przez ten tydzień a jak ojciec wróci z wyjazdy to podjadę z nim do reklamacji
jedz na złom wiara tam zostawia dobre aku tylko sprawdz napiecie i dostaniesz za grosze
Sprawa rozwiązana
okazało się, że szczotki się zużyły. Podjechałem do mechanika osiedlowego do testów, ale go nie była polecił mi telefoniczne gdzie mam podjechać. Koleś przyszedł z fachowym miernikiem mierzył długo aku ok, na wolnych ok, ale przy schodzeniu z wyższych obrotów error. Więc kupiłem nowe szczotki i je wymieniliśmy
szczeki karol?
Bazi nie ten temat, tu jest mowa o szczotkach
przecież Karol sam napisałeś "szczęki" i później o 14.15 poprawiłeś na "szczotki" więc????
no wlasnie!
Karol,nierob walkow przeciez to widac
przyłapaliście mnie
tak to jest jak się człowiek spieszy
wywal te radia i inne pierdoły elektroniczne bo odkąd ciebie znam to wiecznie masz problemy z ładowaniem, nawet chyba kiedyś nowy alternator kupiłeś
heh taka jest prawda poco ci np,sibi tego w tirach sie uzywa
bo Karol to szatan za kierownicą i chce wiedzieć gdzie mogą go drapnąć
hehhe tp teraz masz wydatek ;p ja tam na aku juz latam 3 lata i nic,kreci nawet przy minusie i nie sto w garazu
rożek sam sie wywal
szczotki się skończyły i tyle
aku jest ok
jutro go naładuje na full i będzie si
szczotki wytrzymują 60tys km ..... nie szatan tylko dzik... wywal nie wywal - nie powinno nic brać prądu , też tak miałem wzmacniacz złodziej jeden pobierał 1,5A co powodowało, że po kilku godzinach zimą nowy aku padał
Zamykam temat bo problem rozwiązany