ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Zakładam nowy temat, bo pewnie nie raz będzie poruszany

5 grudnia 2008r. PESA podpisała z UM umowę na dostarcznie 5 doczep w ciągu 8 miesięcy. Niebawem należy się spodziewac pierwszych dostaw. Doczepa nr 1 odbyła pełną przygód jazdę z Bydgoszczy do Włocławka i z powrotem z SA106-014, a teraz jest na testach na dopuszczenie do ruchu i należy się spodziewac, że nawet jeśli będzie gubic koła to homologację niebawem otrzyma Złożono już co najmniej dwie następne sztuki, ale na razie jazdy próbne odwołano, bo PR tym razem (złośliwie? ) nie podstawiły pesozłomu nr 14, tylko prawd. nr 17, a doczepy "widzą" się tylko z nim

Warto pamiętac ten cytat z SIWZ:

II. 2) Wagony muszą posiadać co najmniej jedną kabinę sterowania pozwalającą na sterowanie w normalnej eksploatacji zestawem – do dwóch autobusów szynowych typu 214M i wagon, w dowolnej konfiguracji zestawienia składu.



Zakładam nowy temat, bo pewnie nie raz będzie poruszany

5 grudnia 2008r. PESA podpisała z UM umowę na dostarcznie 5 doczep w ciągu 8 miesięcy. Niebawem należy się spodziewac pierwszych dostaw. Doczepa nr 1 odbyła pełną przygód jazdę z Bydgoszczy do Włocławka i z powrotem z SA106-014, a teraz jest na testach na dopuszczenie do ruchu i należy się spodziewac, że nawet jeśli będzie gubic koła to homologację niebawem otrzyma Złożono już co najmniej dwie następne sztuki, ale na razie jazdy próbne odwołano, bo PR tym razem (złośliwie? ) nie podstawiły pesozłomu nr 14, tylko prawd. nr 17, a doczepy "widzą" się tylko z nim

Warto pamiętac ten cytat z SIWZ:

II. 2) Wagony muszą posiadać co najmniej jedną kabinę sterowania pozwalającą na sterowanie w normalnej eksploatacji zestawem – do dwóch autobusów szynowych typu 214M i wagon, w dowolnej konfiguracji zestawienia składu.

Kto wie czemu nie do wszystkich pesobusów np. SA132 SA 134 itd...?
Bo tylko SA106 były projektowane do ciągnięcia wagonów.
Bo tylko SA106 były projektowane do ciągnięcia wagonów.

Ciekawa hipoteza


Złożono już co najmniej dwie następne sztuki, ale na razie jazdy próbne odwołano, bo PR tym razem (złośliwie? ) nie podstawiły pesozłomu nr 14, tylko prawd. nr 17, a doczepy "widzą" się tylko z nim
Dokładnie to się 017 widziała z doczepą nr 002. Ale z problemami. Poza tym "no comments" na temat kolejnego wyrobu PESY.
najświeższe oficjalne info:

Przekazanie doczep do użytku 3 sierpnia. Ma byc z tej okazji jakaś impreza na dworcu, ale jeszcze nie zdecydowano czy w Toruniu czy w Bydgoszczy. Przydział dla przewoźników: 1 szt. PR, 4 szt. Arriva.
Dziś i jutro trwa odbiór techniczny. To musi być dopiero kabaret...
...i już wiadomo

przekazanie doczep nastąpi w najbliższy poniedziałek (3 sierpnia) o godzinie 11 na stacji w... Chełmży
Może Przemek zda relację, jak to dziś było w pociągu nadzwyczajnym?
Może Przemek zda relację, jak to dziś było w pociągu nadzwyczajnym?

Wywołany do tablicy prezentuję krótką fotorelację z dzisiejszego przekazania szynobusów.

Natomiast tutaj są relacje toruńskiej kablówki oraz bydgoskiej TVP.

Co do samych doczep wolałbym się nie wypowiadać, ponieważ są na tym forum fachowcy, którzy lepiej znają temat, bo praktycznie śpią z tymi pojazdami

Powiem ogólnie - wiadomo jaki PESA robi bubel, to się dzisiaj po raz kolejny potwierdziło. Np. jakiś urzędnik podczas przejazdu w SA123-002 miał okazję skorzystać z prysznica jaki zafundowała mu nieoczekiwanie klimatyzacja. Do tego doszły chwilowe kłopoty na stacji w Chełmży, a później na szlaku... Dużo by można pisać, ale nie chce mi się znowu narzekać na te pojazdy.
Co do samych doczep wolałbym się nie wypowiadać, ponieważ są na tym forum fachowcy, którzy lepiej znają temat, bo praktycznie śpią z tymi pojazdami
No nie wiem z kim sypia Krzysiek. Ja na pewno nie śpię z doczepą
Reasumując w jednym zdaniu - cud to nie jest.. a i kłopotów pewnie będzie dostatek. .. i już troszkę było .Więcej mi się nie chce pisać, idę spać ( ale bez doczepy )..bo mnie SA 123 -001 wymęczyła.
No nie wiem z kim sypia Krzysiek. Ja na pewno nie śpię z doczepą
Reasumując w jednym zdaniu - cud to nie jest.. a i kłopotów pewnie będzie dostatek. .. i już troszkę było .Więcej mi się nie chce pisać, idę spać ( ale bez doczepy )..bo mnie SA 123 -001 wymęczyła.

Żartowałem, to była przenośnia Chodziło mi o to, że ostatnio dużo czasu spędzacie na tych pojazdach
..bo mnie SA 123 -001 wymęczyła.
Można prosić więcej szczegółów... I pytanie- Będziecie ryzykować jazdę z doczepą z przodu? Lubicie ryzykować?
- Będziecie ryzykować jazdę z doczepą z przodu? Lubicie ryzykować?

Nie takie cuda się robi...
Można prosić więcej szczegółów... I pytanie- Będziecie ryzykować jazdę z doczepą z przodu? Lubicie ryzykować?
szczegóły : z jednym SA się" doczepa" widziała z drugim już nie.. ale każdy pociąg przeprowadzany zgodnie z rozkładem, co nawet kol. Kopernik raczył zauważyć na Infokolej.
"ryzykować": każda jazda obojętnie czym to pewien rodzaj ryzyka hehehehe..ale sobie dajemy radę
Nie takie cuda się robi...

"ryzykować": każda jazda obojętnie czym to pewien rodzaj ryzyka hehehehe..ale sobie dajemy radę

Tylko czekałem aż ktoś z Was napisze, że toruński mechanik pojedzie nawet na drzwiach od stodoły Co prawda trochę inaczej to napisaliście, ale sens jest ten sam
ale każdy pociąg przeprowadzany zgodnie z rozkładem, co nawet kol. Kopernik raczył zauważyć na Infokolej.

nie wiem po co to ironiczne wyróżnienie. Mogę tylko potwierdzic, że tak było, co oczywiście jest jedynie zasługą obsługi, a nie g***na, które wydaliła z siebie PESA
nie wiem po co to ironiczne wyróżnienie.
Eee tam we wszystkim ironię widzisz. Ale prawdą jest że to zasługa toruńskich "Mechaniorów" , w tym i mojej skromnej osoby.
A co do " drzwi od stodoły ", no też sporo w tym prawdy Przemek.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting