ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Panowie przed chwila było w ZBLIŻENIACH. SA106-005 skasowało "MALUCHA" gdzies w BORACH TUCHOSLKICH. CO przykro mi napisać OFIARY ŚMIERTELNE. Więcej nie wiem


Podobnoż na poc. Grudziądz - Czersk.
A czy wie ktoś co z pesobusem? Idzie do naprawy?
jak skasował malucha to pewnie tak. Prawdo podbnie bedzie stął narazie w Toruniu na kluczyakch!


A w niedziele(05.06.05) w Aleksandrowie Kujawskim złodziej w czasie ucieczki przed obsługą pociągu wpadł na genialny pomysł, wyskoczył z okna wagonu i znalazł się pod wagonem. Proponuje wyruznic tego pana nagroda Darwina.
A w niedziele(05.06.05) w Aleksandrowie Kujawskim złodziej w czasie ucieczki przed obsługą pociągu wpadł na genialny pomysł, wyskoczył z okna wagonu i znalazł się pod wagonem. Proponuje wyruznic tego pana nagroda Darwina.
I jak, pomieliło go?
Zginął na miejscu. Chyba nawet nie było czego zbierać
Panowie przed chwila było w ZBLIŻENIACH. SA106-005 skasowało "MALUCHA" gdzies w BORACH TUCHOSLKICH. CO przykro mi napisać OFIARY ŚMIERTELNE. Więcej nie wiem

Biedny Szynobusik
Jechałem dziś - 09.09.05-piszę datę, bo już jest po północy do Torunia poc. 55030, z Chełmży odj. 15:09. Byłem przygotowany na szynobus, a tu niespodzianka: poczciwy fiat i 2x bonanza. Znowu szynobusy się sypią?
Jechałem dziś - 09.09.05-piszę datę, bo już jest po północy do Torunia poc. 55030, z Chełmży odj. 15:09. Byłem przygotowany na szynobus, a tu niespodzianka: poczciwy fiat i 2x bonanza. Znowu szynobusy się sypią?

Tak, w jednym z nich znowu coś się spaliło w silniku . w którym to nie wiem.
http://www.hiphop.torun.c..._and_radio).jpg
aż szkoda słów. co najlepsze ta fota jest robiona na Toruńskich kluczykach na myjce. takich to za jaja powiesić!!
Niestety szynobusy w Toruniu już od dosyć dawna są "bazgrane" przez graficiarzy. Tylko większość z tych "bazgrołów" nigdy nie ujrzała światła dziennego, ponieważ jeszcze jak jest świerza farba to szybko na myjni szynobus jest czyszczony. Szkoda gadać.....
http://www.hiphop.torun.c..._and_radio).jpg
aż szkoda słów. co najlepsze ta fota jest robiona na Toruńskich kluczykach na myjce. takich to za jaja powiesić!!
I jeszcze bezczelnie na swojej prymitywnej stronie się tym afiszują... niech se okna w domu debile jedne w ten sposób pomalują. Ja nie wiem, czemu głupota z niektórych aż kipi
PS. Jakim prawem oni znaleźli się na Kluczykach... Te ogrodzenia są aż tak dziurawe? A z resztą, tam pewnie w ogóle już nie ma ogrodzeń
Zebyscie wiedzieli o tej sprawie tyle co ja to dopiero za glowe byscie sie zlapali...
To powiedz nam
Dziś wieczorem wybrałem się na stację w celu zbadania składu pociągu 19036 . Otóż moim oczom ukazał się SA106-004 , 005 i 010. 004 nie miał już grafiti
OJ PAWLE NIE RAZ SLYSZALEM JAK NA KLUCZYKACH GONI SIE GRAFITOWCOW
No jak
jak noramalnie jak ludzie sie gonia. A jak zdąża wymalować jest dużo kurwienia i roboty. Rozpuszczalnik i wio!! Niech MECHANIK zreszta powie on wiecej w tym siedzi niz ja
W SA106-005 chyba wyświetlacz padł. Wczoraj wieczorem jak jechał jako osobowy Czersk - Toruń to na wyświetlaczu miał "Wierzchucin". Z kolei dziś o 15 w drodze do Torunia jako osobowy z Grudziądza nie miał nic napisane.

SA106-005

SA106-005+Bh
Może jakiś mechanik 'nieumiejący' jechał.
Za stroną Kuj-pom UM:

Nowe autobusy szynowe dla województwa

Marszałek Województwa podpisze w piątek 10 listopada b.r. o godz. 14.00 umowę z bydgoskim przedsiębiorstwem PESA S.A. na dostawę 5 autobusów szynowych dla województwa kujawsko-pomorskiego. Oferta firmy PESA została wyłoniona do realizacji w ramach przetargu, a wartość zamówienia wynosi 27,450 mln. zł.
Umowa zostanie podpisana w Urzędzie Marszałkowskim w Toruniu w sali 224.
ZNów SA106? moze SA103?
w sali 224.
Tak, to bardzo ważna informacja, proszę zapamiętać
moze SA103?
SA106 jest o wiele lepsze, bo dysponuje mocą przy której uciągnie nawet bohuna, w chwili gdy wszystkie niezelektryfikowane linie przejdą na pesy taka możliwość na pewno się przyda
No tak, ale ktos cos kiedys wspominal, ze maja to byc SA103 (tym bardziej, ze po wgraniu nowego softu bedzie mozliwosc ukratniania 106 ze 103)... Ja oczywiscie opowiadam sie za 106.
w sali 224.
Tak, to bardzo ważna informacja, proszę zapamiętać

To nam się przyda na przyszłość. A nuż to jakaś sala kolejowa w urzędzie marszałkowskim. Wchodzimy, a tam makieta kolejowa sieci PKP w kujawsko-pomorskiem . Warto to zapamiętać, zwłaszcza powinni to zrobić miłośnicy kolei.
A z jakich powodów w grę nie wchodzi zakup dwuczłonowego SA132, takiego, jak na pokazie 24.02 w Toruniu?
moze SA103?
SA106 jest o wiele lepsze, bo dysponuje mocą przy której uciągnie nawet bohuna, w chwili gdy wszystkie niezelektryfikowane linie przejdą na pesy taka możliwość na pewno się przyda
Tylko bohuny maja przejsc modernizacje...Piec kaflowy ma byc wstawiany na zime...
Tylko bohuny maja przejsc modernizacje...Piec kaflowy ma byc wstawiany na zime...
warm-maz pesobus jeździ z bonanzą, którą wyposażono w niezależne ogrzewanie tzw. webasto.
Tylko bohuny maja przejsc modernizacje...Piec kaflowy ma byc wstawiany na zime...
warm-maz pesobus jeździ z bonanzą, którą wyposażono w niezależne ogrzewanie tzw. webasto.
Doskonale o tym wiem i wiem jak to dziala chocby z ciągnikow siodlowych...
A wiesz ile kosztowala modernizacja tej bonanzy i wstawienie ogrzewania??
Powiem tylko ze taniej by bylo postawic kaflaka przy kazdym siedzieniu...
Jeżdżą w końcu te nowe? Widział je kto?
Jeżdżą w końcu te nowe? Widział je kto?

Ano jeżdżą, np. w zeszły weekend to 016 stał na Kluczykach, a 014 miał obieg bydgoski. Wczoraj ok. godz. 14:30 016 widziany był w Grudziądzu i miał pojechć do Torunia jako 55028, ale ostatecznie przyjechała SU45-111 i dwa Bh.

P.S. Wczoraj na 19032 z Czerska przyjechały 006, 010 i 013
Mamy już SA106-018 Przekazany 13.04.2007 (piątek ) Jak na produkt PESY przystało, była już poważniejsza awaria - szynobus był ściągany z trasy z powodu wycieku jakiegoś płynu. Ot, szara rzeczywistość z udziałem produktów z drugiej stolicy województwa
Wczoraj ok. 20:05 przez Wschodni w stronę Elany przejechał SA106 (chyba 002) przy peronie 1. Co to był za przejazd? Na wyświetlaczu nic nie było, a w środku, oprócz mecha było jeszcze dwóch ludzi, z czego jeden filmował przejazd. Może jakaś jazda próbna po naprawie?

A tak swoją drogą to dzisiaj widziałem kilka kursów do i z Grudziądza z pesą i bohunem. Czy PKP jest niepoważne żeby dawać nieogrzewane wagony w takie zimno??
Wczoraj ok. 20:05 przez Wschodni w stronę Elany przejechał SA106 (chyba 002) przy peronie 1. Co to był za przejazd? Na wyświetlaczu nic nie było, a w środku, oprócz mecha było jeszcze dwóch ludzi, z czego jeden filmował przejazd. Może jakaś jazda próbna po naprawie?

Widziałeś szynobus pod banderą PCC. To był przejazd z Kluczyków na Elanę, gdzie obecnie znajduje się SA106-002. Wczoraj nastąpiło jego przekazanie z PR do PCC.

A tak swoją drogą to dzisiaj widziałem kilka kursów do i z Grudziądza z pesą i bohunem. Czy PKP jest niepoważne żeby dawać nieogrzewane wagony w takie zimno??

Lepiej SA106 z zimnym bohunem niż jeden SA106. Na dzień dzisiejszy do pełnego wypełnienia obiegów potrzebnych jest 11 sztuk. Sprawnych jest tylko 8. Lokomotyw do zaszynobusów też mało, albo wcale. Zatem pewna ilość miała być obsługiwana przez jeden SA106. Miałem przyjemność jechać w czwartek 55027, właśnie złożonym z jednej 106-tki. Wyjazd z Torunia o godz. 14, więc można się zawsze spodziewać dużo ludzi. To co się działo w środku można opisać za pomocą trzech słów: rzeź, masakra i apokalipsa...
To co się działo w środku można opisać za pomocą trzech słów: rzeź, masakra i apokalipsa...

To będzie tak, jak było z linią Poznań-Wągrowiec Były 4 wagony Bhp i jeździły pełne. Wprowadzili szynobusy, ludzie przestali się mieścić i dzięki temu frekwencja spadła akurat do takiego poziomu, który pomieści bez problemu szynobus.
A czemu już teraz przekazali dwa szynobusy do PCC? Przecież oni będą jeździć dopiero od 8 grudnia...
A kto napisał że dwa??
Jeden dostali zyby sie szkolic...
A kto napisał że dwa??
Jeden dostali zyby sie szkolic...
Racja, pomyłka, nie zauważyłem, że Przemas i ja napisaliśmy o tym samym numerku pesy
Chyba wszystkim umknął uwagi przetarg ogłoszony przez nasze województwo na dostawę doczep do SA106, które mają być wyposażone w przynajmniej jedną kabinę sterowniczą. Szczegóły przetargu, który ma być rozstrzygnięty 12 maja znajdują się TUTAJ. Specyfikacja pojazdu w załączniku nr 2 do SIWZ.
Przetarg rozstrzygnięty. Cena walnęła mnie na glebę.
Jeśli wierzyć grafikom, które w innym wątku wkleił seba, to tak w realu wygląda doczepa do SA106. Jak zauważył ziutek, ilość drzwi powala... ale wystarczy rzut oka na "Warunki techniczne wykonania i odbioru wagonu doczepnego" (załącznik nr 2) i mamy odpowiedź dlacyego tak jest, bo UM co do drzwi takie miał wzmagania:

1 drzwi lub 2 drzwi na każdą stronę pojazdu, z napędem elektrycznym, odskokowo-przesuwne, szerokość przejścia po otwarciu co najmniej 1300 mm, wg EN 14752 LINK


Jeśli wierzyć grafikom, które w innym wątku wkleił seba, to tak w realu wygląda doczepa do SA106. Jak zauważył ziutek, ilość drzwi powala... ale wystarczy rzut oka na "Warunki techniczne wykonania i odbioru wagonu doczepnego" (załącznik nr 2) i mamy odpowiedź dlacyego tak jest, bo UM co do drzwi takie miał wzmagania:

1 drzwi lub 2 drzwi na każdą stronę pojazdu, z napędem elektrycznym, odskokowo-przesuwne, szerokość przejścia po otwarciu co najmniej 1300 mm, wg EN 14752 LINK

Obrazek

Bardzo niepraktycznie rozwiązanie, przy awarii jednych drzwi trzeba cały wagon wyłączyć z ruchu.
Dokładnie to samo przyszło mi do gowy, tym bardziej, że awaria drzwi to dość często spotykana usterka w pesach.
Dokładnie to samo przyszło mi do gowy, tym bardziej, że awaria drzwi to dość często spotykana usterka w pesach.

"Na peron 3 jest podstawiany pociąg do X, UWAGA tylny wagon nie zatrzymuje się na stacjach 3 5 i 9 "
Ciekawe czy będzie tam monitoring? Wysiadanie może być kłopotliwe,jeśli kierownik będzie w szynobusie(ograniczona obserwacja).
Według życzeń UM ma być system sterowania monitoringiem, co chyba nie znaczy, że w doczepie mają być kamery wszystkie wymogi UM co do wagonu w tym pliku

Ciekawe, czy mechanik w szynobusie będzie miał też podgląd z kamer w doczepie (o ile tam będą). Oraz czy mechanik w doczepie podgląd na:

a. doczepę
b. szynobus
c. szynobus + doczepa

Jest tam też mowa o zamykanym przedziale dla obsługi. Czy:
a. zrobią coś obok WC
b. jedna z kabin będzie przedziałem, a sterowanie możliwe tylko z drugiej.

Z tego wagonu wyjdzie niezły potworek...
A ja jestem ciekaw, czy UTK nie bedzie traktowal naszych potworkow jako "push and pull"... Z tego, co wiem ich kwestia jeszcze nie jest uregulowana przepisami i byloby nieco smiesznie, gdyby sterowanie z wagonu oznaczalo Vmax 40.
Ciekawe, czy mechanik w szynobusie będzie miał też podgląd z kamer w doczepie

Zapewne nie, tak samo jak nie ma teraz podglądu na drugi szynobus przy jeździe na dwa SA106.
Pierwsze pudło przyczepy dziś wyjechało z lakierni w nowych barwach kuj-pom. ciekawe ile im zajmie montaż wyposażenia i - czy w jakiś sposób z tego będzie można sterować np. SU42 ale pewnie nie bo nie A tak z ciekawości to czemu nie wybrano tańszego sposobu i nie przebudowano np. z wagonu Bh wagonu sterowniczego? Ceny które wydaje UM na tabor zaczynają wyglądać bardzo podejrzanie....
A tak z ciekawości to czemu nie wybrano tańszego sposobu i nie przebudowano np. z wagonu Bh wagonu sterowniczego?
Taa, albo ryflaki czy bipy...
A tak z ciekawości to czemu nie wybrano tańszego sposobu i nie przebudowano np. z wagonu Bh wagonu sterowniczego?
Taa, albo ryflaki czy bipy...

Niby czemu nie? W Niemczech przebudowano w latach 90tych ze starych NRDowskich wagonów ponad 100 takich: http://www.christianseise...010400_20010414 na takie: http://www.christianseise...6&photo_id=3061

Tak samo zrobiono z NRDowskimi wagonami z drzwiami na końcach wagonów:

http://de.wikipedia.org/w...=20060625135308

Ale wiem, to jest polska i nie da się.
ale wiem,to jest polska i niedasie
Właśnie w PL wszystko się naprawia i modernizuje po sto razy, a brak jest nowego taboru.

Niemieckie przeróbki to element szerszego procesu rezygnacji z klasycznych składów wagonowych (aby wyeliminować potrzebę utrzymywania lokomotyw manewrowych na przetoku).
A wczoraj SA106-001 popularnie nazywana babcią miała jazdę testową miedzy Bydgoszczą a Terespolem. Jest już chyba po wymianie powerpacka i chyba niedługo zobaczymy ją na szlakach
Wymienili babci flaki ( ale to brzmi ) ? To jaki powerpack teraz ma? Od późniejszych stoszóstek (IVECO) czy tak jak 134 (MTU)?
A wczoraj SA106-001 popularnie nazywana babcią (...)

A złożył jej ktoś życzenia 21 stycznia?
A wczoraj SA106-001 popularnie nazywana babcią miała jazdę testową miedzy Bydgoszczą a Terespolem. Jest już chyba po wymianie powerpacka i chyba niedługo zobaczymy ją na szlakach

A jaki makijaż miała na tę okazję? "pruski" czy zielono-pomarańcz.?
A jaki makijaż miała na tę okazję? "pruski" czy zielono-pomarańcz.?

Przecież mówiłem Ci, że zostaje w starych barwach.
OK, ale to by się kłóciło z polityką UM w kwestii promocji barw województwa
OK, ale to by się kłóciło z polityką UM w kwestii promocji barw województwa

Może babcia jest już wpisana do rejestru zabytków i nie można jej barw zmienić
OK, ale to by się kłóciło z polityką UM w kwestii promocji barw województwa

Może babcia jest już wpisana do rejestru zabytków i nie można jej barw zmienić
001 dziś śmigał... Oj śmigał... Tak ostro śmigał, że w Rynkowie zdefektował

Po 10 zamknięto stacje Tczew z powodu bomby na stacji. Cały ruch z Tczewa został wstrzymany, więc zdefektowany szynobus nie przeszkadzał .

001 dziś śmigał... Oj śmigał... Tak ostro śmigał, że w Rynkowie zdefektował

Nie wiem skąd ta informacja, bo wczoraj nic na SA106-001 sie nie zepsuło! Przejechaliśmy bezproblemowo prawie 400 km i wieczornym pociagiem - w trakcji wielokrotnej - babcia zjechała z czwórką i wagonem do Tucholi. W Rynkowie dwa razy staliśmy... ale przed czerwonym swiatłem!!!

Nie było tez żadnej wymiany powerpacka - pozostał tam oryginalny silnik MAN-a - ulepszono tylko mocno nieszczelny wcześniej układ hydrostatyki oraz w miare mozliwości wprowadzono korekty w układzie elektrycznym mające choć troche zmniejszyć odmienność tego pojazdu od seryjnych SA106 (o ile można mówić o powtarzalności wykonania egzemplarzy tej serii... )

Podoba mi sie za to stwierdzenie że nie można przemalowac babci z uwagi na wpisanie jej do rejestru zabytków!!!

Pozdrawiam
KS
Nie wiem skąd ta informacja, bo wczoraj nic na SA106-001 sie nie zepsuło! Przejechaliśmy bezproblemowo prawie 400 km i wieczornym pociagiem - w trakcji wielokrotnej - babcia zjechała z czwórką i wagonem do Tucholi. W Rynkowie dwa razy staliśmy... ale przed czerwonym swiatłem!!!

Może to mnie zmyliło, bo widziałem, że strasznie długo 001 tam stał
Koniec kwietnia blisko. Pierwsza doczepa ma być gotowa w maju. Ktoś coś wie jak się sprawy mają?
001 jako pociąg 19126 Grudziądz-Brodnica chwile po ruszeniu ze stacji Nicwałd padł. Po ok 40min przyjechał z Grudziądza 004 i zepchnął skład do Mełna. Z Brodnicy w tym samym czasie przyjechał 19125 z 006 który wróciły z Mełna jako 19126 do Brodnicy a skład 004+001 wrócił do Grudziądza jako 19125. Poprzez duże opóźnienie 006 w drodze do Brodnicy 19127 z Brodnicy do Grudziądza także sporo był opóźniony i zachowanie skomunikowania pociągów ( ) do Iławy i Torunia w Jabłonowie spowolniały 20minutowe opóźnienia obu pociągów.

Babcia ostro narozrabiała....
Babka już lata. Właśnie robi ostatni Kwidzyn z G-dza.
Dziś 014 PRów miała spore problemy i dopiero ok 14 udało im się ja uruchomić.
http://www.nowosci.com.pl...37824&IdTag=238
Cytat: Jak zdążyć szynobusem do pracy na czas?

Pojazdy, kursujące w regionie, często notują spóźnienia. Powodem są awarie oraz wypadki

Robert Bondzelewski, Sobota, 16 Maja 2009

Pasażerowie ciągle skarżą się na problemy z szynobusami kursującymi na trasach kolejowych w regionie. Awarie tych pojazdów są bardzo częste.

Kolej oparta na szynobusach to bezdyskusyjnie dobre posunięcie. Koszty funkcjonowania są o wiele mniejsze, a za zaoszczędzone środki można np. reaktywować zamknięte linie, jak to w zeszłym roku stało się w przypadku trasy Chełmża – Bydgoszcz.

Arriva PCC, która od ponad roku obsługuje część połączeń kolejowych w regionie, oparła swoją działalność właśnie na szynobusach. Początkowo były to jedynie pojazdy będące własnością Urzędu Marszałkowskiego, zakupione w bydgoskich zakładach PESA, później firma sprowadziła używane składy z Danii.
Reklama

Na dziś Arriva PCC dysponuje dziewiętnastoma pojazdami. Ale tak jest tylko w teorii. Składy często unieruchamiają usterki. - To nieprawdopodobne, by tak często zdarzały się awarie szynobusów - skarży się Marcin Kiński, dojeżdżający tymi pojazdami do pracy w Grudziądzu. - A to coś się dzieje z silnikiem, a to z inną częścią. Wiele razy spóźniłem się przez te awarie do pracy. Nikt nie chce mi wierzyć, że szynobusy tyle razy się psują. W pracy myślą, że wymyślam sobie łatwe usprawiedliwienia.

Największą awaryjnością odznaczają się szynobusy z PESY.

Pasażerowie pociągu do Brodnicy spędzili w Nicwałdzie ponad godzinę w pojeździe, którego nie udało się uruchomić. Trochę więcej szczęścia mieli podróżni pociągu z Torunia do Kwidzyna, który miał wymuszony, prawie 40-minutowy postój w Grzywnie. Jazdę można było kontynuować dopiero, gdy… ostygł silnik.

Awarie to niejedyna bolączka szynobusów. Często dochodzi do kolizji na przejazdach. W okolicach Czerska kobieta kierująca samochodem osobowym zatrzymała się wprawdzie przed przejazdem, ale i tak wjechała w bok wagonu, bo auto nagle ruszyło, gdyż… spadła jej noga z pedału sprzęgła.

Natomiast w Obrowie - pisaliśmy o tym szerzej w „Nowościach” - kierowca BMW wjechał wprost pod szynobus jadący do Skępego. Skończyło się na niegroźnych ranach, ale przerwa w jeździe pociągu trwała kilka godzin. Prawie codziennie do niebezpiecznych sytuacji dochodzi na przejazdach między Chełmżą a Toruniem. Dodatkowo chuligani upatrzyli sobie szynobusy jako cele do obrzucania kamieniami. Najwięcej szyb pociągi tracą w okolicach Lubicza. Czy zatem Arriva ma jeszcze czym jeździć?

- Standardowo mamy cztery pojazdy w rezerwie - zapewnia Damian Grabowski z Arriva PCC. - Na potrzeby nowoczesnej kolei jest to liczba wystarczająca. Pozyskamy kolejne pojazdy, gdy wzrosną potrzeby przewozowe.

Warto wiedzieć

Niebawem w pociągach przybędzie miejsc, gdyż na tory wyjadą zakupione przez Urząd Marszałkowski doczepy do szynobusów. Zgodnie z umową, zostaną przekazane najpóźniej do końca lipca 2009 roku.
To powinien mam Koper opowiedzieć...
Ten tekst ukazał się również na www.rynek-kolejowy i w komentarzach określono go jako jeden wielki nalot na Arrivę . I raz sobie pozwolę obronić użytkowników pechobusów, i Nas z PR i tych z Arrivy. W końcu w/w awarie czy wypadki ,to albo wskutek bylejakości wyrobu PESY, lub " działalności" bandy idiotów ( kamienie, wypadki na przejazdach ).
P.S Tak tytułem żartu.. nawet fajnie że nieraz sie coś popsuje przynajmniej kol. 416 cba... pobiegał za " łaciatą " fotki wczoraj porobił. ...może mi wyśle na maila.. ..w końcu machałem do niego.. i jakie śliczne Rp-1 podawałem !!!
Przyznaję, że gdy porównałem to co napisałem, z tym co się ukazało, to też mam w pewnych miejscach tekstu wątpliwości o czym jest ten artykuł Niestety, tak to bywa, gdy nie ma się kontroli nad wersją finalną tekstu, a toruńska gazeta składana jest w Bydgoszczy

Komentarz mówiący bezpośrednio o najeżdżaniu na Arrivę jest w zasadzie jeden, pozostałe raczej neutralne. Więcej jest najeżdżających na PESĘ Trzeba też brać pod uwagę, że jak ktoś nie raz tam zauważył, autorami komentarzy są najczęściej pracownicy PKP, "niechętni" Arrivie z zasady.
Cytat: Komentarz mówiący bezpośrednio o najeżdżaniu na Arrivę jest w zasadzie jeden, pozostałe raczej neutralne. Więcej jest najeżdżających na PESĘ Trzeba też brać pod uwagę, że jak ktoś nie raz tam zauważył, autorami komentarzy są najczęściej pracownicy PKP, "niechętni" Arrivie z zasady.
No przyznam w sumie racja.... ale mam usprawiedliwienie czytałem zaspany ... a co do tego kto tam pisze...to sam nie wiem.. najczęściej "oszołomy" ale zauważ dużo dużo niechętnych PKP jako takiemu ( taka wolność słowa ).. ale to temat na osobną dyskusję ...a teraz idę sobie pojeździć na 017 ...
Przyznaję, że gdy porównałem to co napisałem, z tym co się ukazało, to też mam w pewnych miejscach tekstu wątpliwości o czym jest ten artykuł Niestety, tak to bywa, gdy nie ma się kontroli nad wersją finalną tekstu, a toruńska gazeta składana jest w Bydgoszczy
I znów to samo tłumaczenie!
Wymyśl coś nowego albo przestań pisać te artykuły! Które zresztą często MOCNO mijają się z prawdą... żeby nie nazwać tego inaczej...

I znów to samo tłumaczenie!
Wymyśl coś nowego albo przestań pisać te artykuły! Które zresztą często MOCNO mijają się z prawdą... żeby nie nazwać tego inaczej...

Jestem mocno zdziwiony, że tym raz niczego nie "poprzestawiałeś" w cytacie, jak to masz w zwyczaju Wtedy kontekst MOCNO odbiega od oryginału... żeby nie nazwac tego inaczej...
Na onetcie napisali że dziś pociąg arrivy z Bydgoszczy nr.9025 SA106+Bdhpunm w Rynkowie zdefektował i go ściągnęli do Bydgoszczy. Same awarie :/

--> Nie mam zamiaru po raz kolejny poprawiać postu po Tobie. Tak jak kilkukrotnie ostrzegałem wcześniej, leci ostrzeżenie.

Przemas
A linku nie mogłeś podać?
http://niusy.onet.pl/nius...r=2009&month=05

post -> Bydgoszcz-Chełmża - prawdziwy pociag
Tylko co ma wspólnego z tą informacją onet?
Jak widać nic, tylko info pochodzi z grupy pl.misc.kolej. Coś przeczuwałem, stąd poprosiłem o linkę...
A babcia jedynka znów rozbabrana w Pesie stoi....
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting