ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Uwaga!! Informacja dla miłośników egzotyków.
Od czwartku pociągi FPL'a atakują nasze strony. Regularnie pociągi są w Bydgoszczy.

Informacja dla mieszkańców Torunia i okolic:

Cytat: Już niedługo następne przewozy do stacji Bydgoszcz Wsch. i Trzciniec, a także do Chełmży jak tylko zostaną usunięte problemy techniczne ze strony PLK

Ponadto następny skład przybędzie w dniu 17 września do Torunia Wschodniego i będzie wjeżdżał na 2 razy do Torunia Północnego.

Ponadto jeszcze w przyszłym tygodniu zostaną uruchomione regularne przewozy do Białych Błót na bocznicę prefabetu szczegóły wkrótce.

Pociągi do Chełmży pojadą przez Łysomice ze względu na dopuszczalną długość składu!!


Toruń Północny i Chełmża No to widzę ciekawie się zapowiada
będąc w piątek w Bydgoszczy widziałem ten składzik
Z powodu przedłużonego załadunku wagonów, pociąg FPL dotrze do Torunia z opóźnieniem. Planowy przyjazd na Wschodni pierwotnie był planowany na 19:16. Na obecną chwilę mówi się o godzinach nocnych (oczywiście 17/18.09) lub wczesno porannych (stawiam na 4:00-6:00 rano). Rozładunek na Północnym od samego rana.

P.S. Ja na foty na Północny zajade ok. 14:30 po szkole.


W tej chwili stoją na Wschodnim w pobliżu wiaduktu: ET21-071 i FPL 66004. Na Północnym jeszcze nie byłem...
W tej chwili stoją na Wschodnim w pobliżu wiaduktu: ET21-071 i FPL 66004. Na Północnym jeszcze nie byłem...

Skoro lokomotywę odstawili pod TrW to są 2 wyjścia:

1. Nie pojechali na Północny i rozładunek odbywa się przy rampie na Wschodnim.
2. Zostawili wagony i wrócili na Wschodni luzem. Tylko po co, skoro lokomotywy Lotosu zawsze z wagonami stoją na Północnym?

Niestety dziś nie dotrę do Torunia i nie sprawdzę tego naocznie, więc proszę Kolegów o wszelkie wieści
Około 11. "coś" jechało na Północny. Zaraz udam się sprawdzić.

edit+
Węglarki stoją na północnym, sama lokomotywa o 13,30 wróciła na wschodni.
Fotorelacja: http://picasaweb.google.c...PLNaToruPNocny#
Dzięki za zdjęcia Seba, dobra robota!

Obecnie jedna część składu wraz z lokomotywą stoi na Wschodnim (w kierkunku TrW2). W środku nie ma nikogo, ale manewrowy mówił, że Toruń będą jutro opuszczać. Dziś trochę pojeździli między Wschodni, a Północnym (3 razy). Wg rozkładu jeszcze po 19 mają jechać na Północny i 20:15 powrót na Wschodni.
Kto wczoraj nie miał okazji do sfotografowanie pociągu FPL ma dzisiaj na to jeszcze cały dzień. Kilkanaście minut temu wyjechali ze Wschodniego na Północny i wracają wieczorem.
Fociłem około 9:00. Warunki znakomite (słoneczko w twarz loka FPL 66004). Zdjęcia są już na mojej stronie.

Toruń Północny
Toruń Wschodni
Nie wiem dlaczego, ale już ponad 24 godziny stoją na Wschodnim i zanosi się na to, że jutro też będą tam stać.
A do którego przewoźnika należy ET21-071, która stała na Wschodnim razem z FPL 66004?
A do którego przewoźnika należy ET21-071, która stała na Wschodnim razem z FPL 66004?

Do CTL-u.

Dziś FPL znów przyjechał z 66004. Stali na Wschodnim ok. 16 w kierunku TrW2.
Do CTL-u.

Dzięki. A czy ten właśnie "sputnik" przyprowadził skład Freightlinera pod drutem, czy też bliskość obu loków na Wschodnim była przypadkowa?

Dziś FPL znów przyjechał z 66004. Stali na Wschodnim ok. 16 w kierunku TrW2.

Skąd przybywaja te składy do Torunia? Co jest w węglarkach? Węgiel?
Ostatnio FPL przerzucil sie na transport kruszyw - glownie na potrzeby budowy drog. Podejrzewam, ze tu bylo podobnie, nie ma w okolicy odbiorcy wegla na taka skale.

Pozdrawiam
Dzięki. A czy ten właśnie "sputnik" przyprowadził skład Freightlinera pod drutem, czy też bliskość obu loków na Wschodnim była przypadkowa?

Sputnik przyciągnął swój skład z węglem do Elany.

Skąd przybywaja te składy do Torunia? Co jest w węglarkach? Węgiel?

Skąd przybywają tego nie wiem, ale co wożą to w 100% wyjaśnił Whisper

P.S. O 16 Class66 stała na Wschodnim za kanciapą manewrowych (tam koło skupu złomu) chyba z jedną częścią składu (chociaż wagonów nie dostrzegłem). Druga partia wagonów stała tam gdzie wczoraj cały skład.
Wczoraj widziałem we Włocławku skład FPL
FPL nadal stoi na wschodnim przynajmniej wczoraj wieczorem. Przemku pochwal sie fotami
FPL nadal stoi na wschodnim przynajmniej wczoraj wieczorem. Przemku pochwal sie fotami

Foto 1

Foto 2
Starałem się czegoś dowiedzieć od Bartka J. o ewentualnych wizytach Freightlinera w naszym regionie:

Cytat: Więc tak po serii wyładunków:
We Włocławku, Toruniu Wschodnim i Północnym, Bydg. Emilianowie i Trzcińcu.
Na tą chwilę przenieśliśmy się do wielkopolski.
(Krzyz, Wronki, Środa Wlkp., Gorzów WLkp.)
Dziś w nocy jedziemy w rel. Bardo Przyłęk - Zajączkowo Tczewskie ZTA i zostaniemy tam najprawdopodbniej do czwartku potem z powrotem do Barda i z powrotem do Zająca wszystko przez Bydgoszcz Wschód.
Ponadto w tym tygodniu jeszcze będzie prawdopodbnie Toruń, ale jeśli tak to dam jeszcze znać.
Nowe info!!!

Cytat: Kolejne działania FPLa w naszym regionie to
Toruń Wsch. 10 i 12 listopada
przyjazd pociągu 10 rano z Jawora.

Bydgoszcz Emilianowo 6,8,11,14 listopada lok na stacji wagony do EC 2

Dodatkowo w najbliższą niedzielę 9 listopada do Polski przyjedzie ósma lokomotywa. Będziemy ją holować z Cookshaven do Gorgast i dalej do Kostrzyna tam zjedzie do szopy. Maszyna ta to JT42CWR o numerze 66586 to jest demobil z UK tu w Polsce podlegnie polonizacji i dopiero wtedy ruszy na szlaki z numerem 66008. Narazie nie wiadomo gdzie będzie robiona polonizacja, ale w grę wchodzi także PESA !!!!
Witam dziś od rana stał skład FPL na wschodnim w kierunku Papowa, rano panowie chyba spali mieli zasłonięte zasłonki . A jak wracałem ze szkoły ok 14 to stali i grzali silnik
Numer Class 66 #66003. Stała też stonka Lotosu, a przy rampie węglarki STK Wrocław.
Mości Panowie!!! Ciężka rzecz!
Cytat: No to mamy nowe wieści.
FPL wygrał przetarg na dostawę węgla do EC II Bydgoszcz
Dostawy obejmują okres 3 lat.

Najprawdopodbniej składy będą chodziły w relacji Zabrze Makoszowy/Ruda Czarny Las - Bydgoszcz Emilianowo.

Taka będzie też stała relacja pociągu !!!

2 grupy będą łączone jeden pociąg na st. Tarnowskie Góry i stamtąd jako całość do Emilianowa. Składy będą miały po 58 wagonów !!! prowadzone w trakcji podwójnej !!! Już wkrótce póscimy taki skład próbny zobaczymy jak to będzie się sprawować. Brutto takiego poc. max 4500 [T]

Ciekawie się zapowiada!!
Nie uwierzę jak nie zobaczę. Osobiście jestem sceptyczny co do tych 58 wagonów - tego nie jest w stanie przyjąć żadna stacja na węglówce. Czy w ogóle przepisy o prowadzeniu pociągów coś takiego przewidują? W latach prosperity i dużych przewozów na węglówce były takie manewry, ale to było góra kilkadziesiąt kilometrów i łączyli dwa pociągi jeden za drugim. A tu ma jechać takie monstrum przez pół kraju.
Czy w ogóle przepisy o prowadzeniu pociągów coś takiego przewidują?
Tak jest to możliwe. Jednak jest z tym dużo zachodu... W latach prosperity i dużych przewozów na węglówce były takie manewry, ale to było góra kilkadziesiąt kilometrów i łączyli dwa pociągi jeden za drugim. A tu ma jechać takie monstrum przez pół kraju.
Dokładnie! Nawet z czynna lok w środku składu! Nie podwójną trakcją...
A i jazdy nie były takie krótkie. Wiem ze Toruń jeździł takie pociągi...
Podobno wrażenia z jazdy lokiem w środku składu były dla lubiących extreme...
Reasumując:
Możliwość poprowadzenia takiego poc. reguluje RJ ktory to jest opracowywany w oparciu o RTS dla stacji w relacji poc.
Można to obejść trasując na telegram i wtedy staje się to bardziej realne...
Cytat:
Regularne kursy kontraktowe do EC 2 rozpoczną się od nowego roku/ Teraz natomiast pociągi jeżdżą na oddzielną umowę.

Lok 66586,która przyjechała z Anglii będzie polonizowana w ZNTK Oleśnica.
Już w najbliższą sobotę odbędzie się przewóz z Kostrzyna do Oleśnicy, który zrealizuje najprawdopodobniej STK.

Jutro będzie wahadło w Toruniu Wschodnim i postoi 2 dni.
Cytat: Przyszły tydzień:
codzienien wahadło do Bydgoszcz Emilianowa z KWK Pokój (Ruda Czarny Las) lub Zabrza Makoszowy (KWK Makoszowy) loki 66007 i 66001

Dodatkowo we wtorek przyjedzie do Zajączkowa Tczewskiego z Barda Przyłęk i pozostanie tam do środowego wieczora. (lok 66005)
Pozostałe loki na dolnym śląsku i wielkopolsce Głównie Czekanów, Bardo Przyłęk i ewentualnie Stryków. 66586 stoi w ZNTK Oleśnica już pod koniec stycznia być może będą pierwsze jazdy próbne.
Jutro jedzie skład FPL'a relacji Zabrze Makoszowy/Ruda Czarny Las - Bydgoszcz Emilianowo. Ruszają około 1:30 w Emilianowie najszybciej 10:30. Masa 4800 ton!! Zapowiadano 4500 ton, a tu w telegramie ho ho! 57 wagonów ponad 700 metrów długości. podwójna trakcja 66001 i 66002.
Jutro jedzie skład FPL'a relacji Zabrze Makoszowy/Ruda Czarny Las - Bydgoszcz Emilianowo. Ruszają około 1:30 w Emilianowie najszybciej 10:30. Masa 4800 ton!! Zapowiadano 4500 ton, a tu w telegramie ho ho! 57 wagonów ponad 700 metrów długości. podwójna trakcja 66001 i 66002.
Jeśli wszystko będzie grać kursy będą kontynuowane.
Masa 4800 ton!!
No to już jest pociąg! Czekam na doniesienia jak im poszło!
Póki co wiem tylko tyle, że poszło im dobrze, tzn. Byli w Bydgoszczy przed 11:00 czyli z grubsza o czasie. Artykuł, 2 zdjęcia i filmik pojawią się na stronie BTPK www.btpk.prv.pl już wkrótce, czyli jutro lub pojutrze.
No i wyszedłem na niedowiarka I chyba w jeszcze jednym się pomyliłem - o ile dobrze pamiętam, to podczas budowy linii Herby Nowe-Gdynia długość stacji ustalono na 160 osi obliczeniowych czyli 800 metrów. Czyli z tego by wynikało, że ten mega skład FPL mógł się mieścić na stacjach.
Jeśli chodzi o info na stronie to trzeba jeszcze poczekać bo kumpel nie wysłał materiałów.
Wczoraj do Emilianowa przyjechał kolejny ładowny megaskład - 58 wagonów.

http://www.youtube.com/watch?v=cGbhNc0rhq4
Do Bydgoszczy dotarł FPL z lokomotywą nr 66007 i jest rozładowywany na stacji Bydgoszcz Główna.
A dzisiaj o 5 rano stał FPL na torze 103 na Toruniu Głównym luzem w kierunku Bydgoszcz lub Inowrocław. Numeru nie pamiętam..parzyłem kawę
We Włocławku skład z dwoma lokomotywami jest właśnie w trakcie rozładunku.
Czesto bywaja w okolicy. Dodam (troche OT), ze regularnie sklady FPL sa rozladowywane takze w Ostrowach (na bocznicy prowadzacej na punkt styczny z KrKD).
19 czerwca (piątek) FPL z Bydgoszczy do Chełmży. Prawdopodobnie w niedzielę też. Jakieś szczegóły może podam w środę lub czwartek.
19 czerwca (piątek) FPL z Bydgoszczy do Chełmży. Prawdopodobnie w niedzielę też. Jakieś szczegóły może podam w środę lub czwartek.

Na terenie cukrowni skład ma się pojawić koło godziny 7:00.
A szlak jest czynny 24/7? Moze poszli po rozum do glowy i na noc przetrasowali... Normalnie jak na magistralach, noca towary, a w dzien osobowki.
Na terenie cukrowni skład ma się pojawić koło godziny 7:00.

To prawda jadą o świcie. 2 x 22 pudła.
To prawda jadą o świcie. 2 x 22 pudła.

Nic więcej nie wiadomo o rozkładzie?
To prawda jadą o świcie. 2 x 22 pudła.

Nic więcej nie wiadomo o rozkładzie?

O 9.35 wyjechał z Bydgoszcz Wschód.
Dopiero około 16:15 lokomotywa wyjechała z Chełmży luzem po drugą część składu pozostawioną na BWT.
Dopiero około 16:15 lokomotywa wyjechała z Chełmży luzem po drugą część składu pozostawioną na BWT.
O 18.50 wyjechał 2. skład z Bydgoszczy do Chełmży.
Kolejne transporty kamienia do Chełmży spodziewane są 27 i 29 lipca.
Są może jakieś informacje dotyczące rozkładu najbliższych pociągów FPL do Chełmży ?
Są może jakieś informacje dotyczące rozkładu najbliższych pociągów FPL do Chełmży ?

Na razie nie, ale cały czas zbieram informacje i do rana coś się powinno wyjaśnić. Dam Ci znać sms-em w razie czego
Jakoś cicho w temacie - a tu dziś w Chełmży się zameldował FPL (skład przyciągnięty z BW na dwie raty), jutro pewnie na raz próżny zjedzie do BW. I potem powtórki - środa i piątek ładowne do Chełmży, czwartek i sobota próżne do BW.
Jakoś cicho w temacie

Bo odnoszę od dłuższego czasu wrażenie, że pewne informacje już mało kogo tutaj interesują...
Brak odpowiedzi nie oznacza braku zainteresowania
Jeżeli możesz, to napisz, jak mniej więcej wyglądał obrót lokomotywowo-wagonowy FPL-u wczoraj i dziś z przybliżonymi chociaż godzinami (choćby i tylko przyjazdy i odjazdy z Chełmży, jeżeli tylko takie znasz).
Brak odpowiedzi nie oznacza braku zainteresowania

Ale trochę głupio się czuje, jak np. w temacie z ilością 100 odpowiedzi, 90 postów należy do mnie

Jeżeli możesz, to napisz, jak mniej więcej wyglądał obrót lokomotywowo-wagonowy FPL-u wczoraj i dziś z przybliżonymi chociaż godzinami (choćby i tylko przyjazdy i odjazdy z Chełmży, jeżeli tylko takie znasz).

Wczoraj przyjechali do Chełmży około godziny 8 rano. Zostawili pierwszą część wagonów i luzem między 9, a 10 pojechali do BW. Z BW udało im się wyjechać dopiero o 16:30, w Chełmży byli ok. 17:20. Natomiast dzisiaj wagony na punkt zdawczo-odbiorczy wystawili już z samego rana, ale na stację wjechali jakoś koło 18. Z tego co mi pisał Grzesiek Sobala, na szlak wyjechali około 19 i w Unisławiu zaliczyli mijankę z 1114.
Dziś po 20 FPL mijał się z ostatnim pociągiem z Bydgoszczy w Unisławiu. Ściągał puste węglarki do BW.
Dzisiaj do Chełmży zajechali o 18:12, w planie pociągu 1112. Około 16:40 wyjechali z BW. Przy peronie w Ostromecku stanęli na kilkanaście minut z powodu awarii przetwornicy. Mechanicy usterkę szybko naprawili i zajechali do Unisławia, gdzie zaliczyli krzyżowanie z 1129. W Unisławiu 1129 powinien zaliczyć krzyżowanie z 1112, ale 1112 dopiero wyjeżdżał z BW. FPL pojechał dalej, a 1129 oczekiwał na 1112. Po odstawieniu wagonów do cukrowni, FPL wyjechał luzem z Chełmży do BW około 19:30. W Unisławiu mijanka z 1114. Myślę, że w tej chwili są już w drodze do Chełmży z drugą partią wagonów. Pociągi 1112 oraz 1129 zaliczyły około 15-20 minut spóźnienia. FPL jutro będzie wracał na próżno do Bydgoszczy.
Dzisiaj o 11 wyciągali skład na stację w Chełmży.
Około godziny 22:30 spotkałem skład na odcinku Toruń Wschodni - Lubicz jadący w stronę Lipna.
Około godziny 22:30 spotkałem skład na odcinku Toruń Wschodni - Lubicz jadący w stronę Lipna.
Raczej tylko do Lubicza Tam bowiem od jakiegoś czasu rozładowują kruszywo do budowy nieodległej drogi.

Przy okazji zapytam: w jakim celu lokomotywa przez kilka godzin - gdy trwa wyładunek - jest na chodzie Myślałem, że taka "oszczędność" paliwa to tylko domeną PKP było/jest... Z góry dzięki za MERYTORYCZNĄ odpowiedź (głupie żarty proszę sobie darować).
Przy okazji zapytam: w jakim celu lokomotywa przez kilka godzin - gdy trwa wyładunek - jest na chodzie Myślałem, że taka "oszczędność" paliwa to tylko domeną PKP było/jest... Z góry dzięki za MERYTORYCZNĄ odpowiedź (głupie żarty proszę sobie darować).

Na 99% mechanikom jest zimno i się grzeją
Przy okazji zapytam: w jakim celu lokomotywa przez kilka godzin - gdy trwa wyładunek - jest na chodzie

Na 99% mechanikom jest zimno i się grzeją

Możliwe, aczkolwiek na dworze było 11 stopni na plusie. Wystarczyłoby chyba raz na kilka godzin "grzejnik" uruchomić, a nie żeby non stop lok chochlował ropę Tak mi się wydaje...
UOP napisał/a:
Przy okazji zapytam: w jakim celu lokomotywa przez kilka godzin - gdy trwa wyładunek - jest na chodzie
No to merytorycznie odpowiadając -przyczyn może być kilkadziesiąt. Również i zimno kolegom maszynistom z FreightLinera. A może i przewidywane problemy techniczne z uruchomieniem silników. Lub przygotowanie do manewrów ,związanych z podstawianiem do i od wyładunku wagonów. Jak wyżej napisałem przyczyn może być bardzo wiele. I przy okazji - a na jakiej podstawie (merytorycznej oczywiście ) twierdzenie, że to nawyki jak w PKP? I jeszcze jedno pytanie, czy UOP cały czas obserwował Class 66, przez te kilka godzin? Czy to krótsza obserwacja?
Pozdrawiam
UOP napisał/a:
Przy okazji zapytam: w jakim celu lokomotywa przez kilka godzin - gdy trwa wyładunek - jest na chodzie
No to merytorycznie odpowiadając -przyczyn może być kilkadziesiąt. Również i zimno kolegom maszynistom z FreightLinera. A może i przewidywane problemy techniczne z uruchomieniem silników. Lub przygotowanie do manewrów ,związanych z podstawianiem do i od wyładunku wagonów. Jak wyżej napisałem przyczyn może być bardzo wiele.

To nie było merytoryczne! To tylko Twoje domysły... Taki mądry, że "przyczyn może być kilkadziesiąt" to i ja jestem. Merytoryczne to by było, gdybyś mi podał jedną przyczynę, o której wiesz na pewno. Ale jak widzę, nie wiesz.

Cytat: I przy okazji - a na jakiej podstawie (merytorycznej oczywiście ) twierdzenie, że to nawyki jak w PKP? I jeszcze jedno pytanie, czy UOP cały czas obserwował Class 66, przez te kilka godzin? Czy to krótsza obserwacja?

Dłuższa. Byłem tam rano od 8 przez dobrą godzinkę, potem jeszcze raz od 12 do 14.30. I cały czas lok chochlował paliwo, nawet wówczas gdy mechanicy jedli sobie w kabinie obiad. Gdyby chodziło tylko o temperaturę, to chyba by się przez tyle godzin grzania upiekli tam na brązowo Co zaś się tyczy stwierdzenia "nawyki jak w PKP" to po prostu wynika ono z wieloletnich obserwacji zachowań mechaników - tfu - narodowego przewoźnika. No ale to, że mechanik takiej dajmy na to rozklekotanej stonki wypala paliwo, to jeszcze mogę zrozumieć, bo po pierwsze to paliwo państwowej firmy, którą gówno obchodzą koszty, a po drugie maszyna może być leciwa i zaniedbana, a przez to może odmówić współpracy przy próbie uruchomienia. Ale przepraszam bardzo - powyższe nie dotyczy nowej lokomotywy firmy prywatnej, którą generowane koszty obchodzą. Aczkolwiek przypuszczam, że ilość paliwa spalonego na biegu jałowym jest znikoma wobec ilości ropy spalanej podczas jazdy pod obciążeniem w tej samej jednostce czasu. Niemniej ja gdybym miał do wyboru spalać paliwo albo go nie spalać, to bym go nie spalał. Mechanicy z Freightlinera spalali. Więc ciekawi mnie dlaczego tak robili? Czy są jakieś techniczne ku temu przesłanki, czy ich nie ma? Tylko pliiis, już bez domysłów...
Ale przepraszam bardzo - powyższe nie dotyczy nowej lokomotywy firmy prywatnej, którą generowane koszty obchodzą.
Zacznę od tego - o ile jestem dobrze poinformowany to lokomotywy class66 są nowe tylko w tym sensie ,że nowe są w Polsce.
wieloletnich obserwacji zachowań mechaników - tfu - narodowego przewoźnika.
Teraz wielki foch "tfu" na mechaników ?.. czy na narodowego przewoźnika ? I nawiasem mowiąc ,a DB np.to wielce prywatny przewoźnik.? czy SNCF ?
Byłem tam rano od 8 przez dobrą godzinkę, potem jeszcze raz od 12 do 14.30
Czyli mozna domniemywać że pomiędzy 9 a 12 silniki lokomotyw sobie odpoczywały. To tak pół żartem pół serio. Jeśli strasznie to Ciebie kolego zdenerwowało to zrób donosik do szefostwa firmy Freightliner PL spółka z o.o...
Co zaś się tyczy stwierdzenia "nawyki jak w PKP" to po prostu wynika ono z wieloletnich obserwacji zachowań mechaników -
no a ja akurat jestem "wieloletnim "mechanikiem" w PKP... więcej mi sie komentować nie chce.. bo coś brzydkiego bym napisał
Pozdrawiam
wieloletnich obserwacji zachowań mechaników - tfu - narodowego przewoźnika.
Cytat: Teraz wielki foch "tfu" na mechaników ?.. czy na narodowego przewoźnika ? I nawiasem mowiąc ,a DB np.to wielce prywatny przewoźnik.? czy SNCF ?

Jaki "foch", człowieku?
Oczywiście, że "tfu" na narodowego przewoźnika, a nie mechaników (sympatycznych) FPL-a. Znasz takie hasło "kocham kolej, nienawidzę PKP"? Jestem jego głosicielem, aczkolwiek nie ja, niestety, je wymyśliłem. Jest bardzo trafne i nie ma w nim - jakby się komu mogło wydawać - żadnego paradoksu.

Byłem tam rano od 8 przez dobrą godzinkę, potem jeszcze raz od 12 do 14.30
Cytat: Czyli mozna domniemywać że pomiędzy 9 a 12 silniki lokomotyw sobie odpoczywały. To tak pół żartem pół serio. Jeśli strasznie to Ciebie kolego zdenerwowało to zrób donosik do szefostwa firmy Freightliner PL spółka z o.o...

Bardzo śmieszne...
Nic mnie nie zdenerwowało, skąd Ci to przyszło do głowy? Pytam się po prostu o pewną kwestię, lecz zamiast rzeczowej odpowiedzi otrzymuję od Ciebie najpierw "merytoryczną odpowiedź", że przyczyn może być kilkadziesiąt, a teraz radę bym zrobił donosik. Ręce opadają...
Dobra, jako, że mam pilnować porządku to czas wtrącić swoje 3 grosze. Widzę, że dyskusja zaczyna coraz bardziej odbiegać od właściwego tematu i niedługo mogło by dojść do ostrej wymiany zdań (m.in. dlatego usunąłem część wypowiedzi UOP-a). A tego nikt tutaj nie chce. Dalsze posty na tematy poboczne odbiegające od tematu będę usuwał. Jeśli chcecie jeszcze rozmawiać to proszę to robić przez prywatne wiadomości...
Przez Pese wjechał wczoraj kolejny skład do Elektrociepłowni.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting