Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Ju¿ tylko do koñca marca manewry na Wschodnim bêd± obs³ugiwane przez dy¿urnego towarowego z TrW1. Po 1 kwietnia rozjazdy przestawiaæ bêdzie rêcznie manewrowy. A wszystko w ramach oszczêdno¶ci.


no no.. to bardzo fajnie.... to tylko w Polsce mo¿e siê zdarzyæ heh
Ju¿ tylko do koñca marca manewry na Wschodnim bêd± obs³ugiwane przez dy¿urnego towarowego z TrW1. Po 1 kwietnia rozjazdy przestawiaæ bêdzie rêcznie manewrowy. A wszystko w ramach oszczêdno¶ci.

Do pe³ni obrazu tego "nieszczê¶cia" brakuje mi struktury organizacyjnej obs³ugi stacji Toruñ Wschodni. Bo jak mniemam na TrW urzêduje dy¿urny ruchu, a na TrW1 dot±d by³ nastawniczy i oprócz tego dy¿urny ruchu towarowy?
Do pe³ni obrazu tego "nieszczê¶cia" brakuje mi struktury organizacyjnej obs³ugi stacji Toruñ Wschodni. Bo jak mniemam na TrW urzêduje dy¿urny ruchu, a na TrW1 dot±d by³ nastawniczy i oprócz tego dy¿urny ruchu towarowy?

TrW - dy¿urny ruchu
TrW1 - tylko dy¿urny ruchu towarowy (swoje "miejsce" ma obok siedziby PLK, razem z manewrowymi i odprawiaczami; na czas manewrów przechodzi na nastawniê)
TrW2 - nastawniczy


Mam wra¿enie, i¿ spora czê¶æ u¿ytkowników tego forum po prostu nie wie pewnych szczegó³ów o kolei dlatego proponujê, i¿ jak kto¶ wprowadza nowe zagadnienie do³±czy³ troszkê opisu o tym zagadnieniu itp. (np. mog³e¶ na pocz±tku opisaæ Przemku strukturê jaka panowa³a na tej Toruñskiej stacji). A mnie ponadto zdziwi³o to, i¿ jeszcze z nastawni TrW1 by³y nastawiane zwrotnice, ja my¶la³em, i¿ wszystkim po tej czê¶ci stacji zajmujê siê TrW2. I je¶li mo¿esz napisz jeszcze jaki okrêg obs³ugiwa³ dy¿urny z TrW1 tzn. mniej wiêcej jakie zwrotnice.

Ale faktem jest, i¿ likwidacje posterunków kolejowych s± wiêc konieczno¶ci± aby interes móg³ siê nadal krêciæ.
[color=blue]Mam wra¿enie, i¿ spora czê¶æ u¿ytkowników tego forum po prostu nie wie pewnych szczegó³ów o kolei

Mo¿esz przybli¿yæ szczegó³y dot. tego wra¿enia?

P.S. Mnie równie¿ zdarzy³o siê kiedy¶ doznaæ takiego wra¿enia, gdy us³ysza³em od kogo¶, ¿e jecha³ w kabinie ET22 rozpêdzonego do ok. 135 km/h
Zanim zaczniesz wytykaæ komu¶ ew. braki, warto - zanim zaczniesz kreowaæ siê na wielkiego znawcê kolei - samemu zastanowiæ siê nad tym, co opowiadasz
Cytat: Mam wra¿enie, i¿ spora czê¶æ u¿ytkowników tego forum po prostu nie wie pewnych szczegó³ów o kolei

JENY!!! Jak Ty sie mylisz!! Tu sa sami ZNAWCY!!
Mnie równie¿ zdarzy³o siê kiedy¶ doznaæ takiego wra¿enia, gdy us³ysza³em od kogo¶, ¿e jecha³ w kabinie ET22 rozpêdzonego do ok. 135 km/h
Ba !! Ja nawet slyszalem ze to ON prowadzi³ !!!

A mnie ponadto zdziwi³o to, i¿ jeszcze z nastawni TrW1 by³y nastawiane zwrotnice, ja my¶la³em, i¿ wszystkim po tej czê¶ci stacji zajmujê siê TrW2. I je¶li mo¿esz napisz jeszcze jaki okrêg obs³ugiwa³ dy¿urny z TrW1 tzn. mniej wiêcej jakie zwrotnice.

Odnoszê wra¿enie, ¿e nie wiesz pewnych szczegó³ów o kolei.

P.S. Mnie równie¿ zdarzy³o siê kiedy¶ doznaæ takiego wra¿enia, gdy us³ysza³em od kogo¶, ¿e jecha³ w kabinie ET22 rozpêdzonego do ok. 135 km/h

A mnie kto¶ ostatnio mówi³, ¿e niedawno by³ na nastawni w Golubiu Dobrzyniu i wszystkie semafory wyjazdowe ustawi³ na sygna³ Sr3.

------

Kolega Manuel to powinien sie znaæ na kolei skoro mama jest dy¿urn± ruchu...
Kolega Manuel to powinien sie znaæ na kolei skoro mama jest dy¿urn± ruchu...

Chyba nie zrozumia³e¶ o co mi chodzi
Do KOPERNIKA:
Ja nie napisa³em, i¿ ja wszystkie zagadnienie znam idealnie, napisa³em, i¿ powinny byæ dodawane krótkie wyja¶nienia, poniewa¿ czê¶æ osób pewnych szczegó³ów nie wie (po prostu akurat nie interesuj± siê akurat tymi grupami zagadnieñ)
A je¿eli byæ mo¿e nawet nie jecha³e¶ w maszynie ET22 to nie pisz, i¿ ona tyle nie osi±gnê³a, bo jednak osi±gnê³a, przy nachyleniu terenu na pewno tyle wyci±gnie.

Do Mechanika:
Na tym forum nie ma samych znawców, poczytaj wy¿ej, tam kto¶ nie wiedzia³ na jakiej nastawni urzêduje nastawniczy. Widzê, i¿ uwa¿asz siê za wielkiego cz³owieka, rozumiem to, i¿ byæ mo¿e osi±gn±³e¶ swój sukces ¿yciowy, ale jak ty nauczy³e¶ siê takiej trudnej sztuki prowadzenia poci±gów to nie znaczy, i¿ inni tego nie mog± zrobiæ.

Do Przemka:
Twój tata jak stwierdzi³e¶ ciê¿ko pracuje zapewniaj±c prawid³owy stan nawierzchni kolejowej i chwali³e¶ siê ch³opcze, i¿ nie raz by³e¶ u niego w pracy to powiniene¶ wiedzieæ, i¿ gdy semafory s± od³±czone od drutów to bez problemu mo¿na je nastawiaæ z dolnej czê¶ci s³upa.
Do KOPERNIKA:
A je¿eli byæ mo¿e nawet nie jecha³e¶ w maszynie ET22 to nie pisz, i¿ ona tyle nie osi±gnê³a, bo jednak osi±gnê³a, przy nachyleniu terenu na pewno tyle wyci±gnie.

Wyobra¼ sobie, ¿e jecha³em i to nie jeden raz znam równie¿ ludzi, którzy je¿d¿± tymi maszynami na co dzieñ. Ich opinia jest jednoznaczna: je¶li komu¶ uda³o siê rozpêdziæ ET22 do tej prêdko¶ci, to w ¿adnym razie nie nale¿y go podziwiaæ. Kto¶ kto tak robi, to delikatnie mówi±c idiota i samobójca, dotyczy to równie¿ tych, którzy uczestnicz± jako obserwatorzy w takich "popisach". Nie bêdê cytowa³ bardziej dosadnych okre¶leñ, a pad³o ich wiele
Co do tej historii z semaforami, to z tego co pamiêtam, w poprzedniej wersji twojej opowie¶ci zosta³y ustawione z nastawni, zatem je¶li masz zamiar nadal powtarzaæ takie bzdury, to b±d¼ chocia¿ konsekwentny.

Na twoje wyra¼ne ¿yczenie wyja¶niam znaczenie niektórych u¿ytych przez mnie wyrazów, na wypadek, gdyby ich znajomo¶æ wykracza³a poza zakres twoich zainteresowañ:

Nastawnia - budynek mieszcz±cy urz±dzenia do zdalnego sterowania ruchu kolejowego, z którego ustawia siê drogi przebiegu poci±gów, przestawia zwrotnice oraz nadaje sygna³y (przy pomocy semaforów i tarcz ostrzegawczych). Jej prac± kieruje dy¿urny ruchu.

Semafor – urz±dzenie sygnalizacyjne do sterowania ruchem kolejowym, poprzez informowanie maszynisty o mo¿liwo¶ci jazdy b±d¼ nakazie zatrzymania poci±gu, obowi±zuj±cej prêdko¶ci, a nierzadko tak¿e o tym, jaki sygna³ jest wy¶wietlany na kolejnym semaforze lub o innych okoliczno¶ciach wystêpuj±cych na szlaku.

ET22 (typ 201E) - normalnotorowa elektryczna lokomotywa towarowa produkcji polskiej produkowana w latach 1969 - 1989 w zak³adach Pafawag we Wroc³awiu (...) Prêdko¶æ konstrukcyjna - 125 km/h.

prêdko¶æ konstrukcyjna - najwiêksza prêdko¶æ, z jak± mo¿e poruszaæ siê pojazd szynowy, gwarantuj±ca bezpieczeñstwo jazdy.

(¼ród³o: wikipedia.pl)

mam nadziejê, ¿e niczego nie pomin±³em
Do Przemka:
Twój tata jak stwierdzi³e¶ ciê¿ko pracuje zapewniaj±c prawid³owy stan nawierzchni kolejowej i chwali³e¶ siê ch³opcze, i¿ nie raz by³e¶ u niego w pracy to powiniene¶ wiedzieæ, i¿ gdy semafory s± od³±czone od drutów to bez problemu mo¿na je nastawiaæ z dolnej czê¶ci s³upa.

Ja siê nie chwalê jak Ty, na pocz±tku o tych semaforach mówi³e¶ o Gorzowie, wiêc ju¿ mi to podpada³o. No i tak jak pisze Kopernik, mówi³e¶ o nastawni Czy¿by¶ zmieni³ wersjê wydarzeñ? Pozatym to nie ja ¶ledzê MK, ¿eby tylko siê dowiedzieæ gdzie i czym pojad±. Specjalnie nie wysiad³e¶ w Mniszku i potem w³óczy³e¶ siê po grudzi±dzkim dwrocu, ¿eby zobaczyæ co robimy, bo to, ¿e "mamy sprawê" Ci nie wystarczy³o...
Do Mechanika:
Na tym forum nie ma samych znawców, poczytaj wy¿ej, tam kto¶ nie wiedzia³ na jakiej nastawni urzêduje nastawniczy. Widzê, i¿ uwa¿asz siê za wielkiego cz³owieka, rozumiem to, i¿ byæ mo¿e osi±gn±³e¶ swój sukces ¿yciowy, ale jak ty nauczy³e¶ siê takiej trudnej sztuki prowadzenia poci±gów to nie znaczy, i¿ inni tego nie mog± zrobiæ.
... chyba nie odpowiem na tego posta poniewaz I¯ mi rece opad³y...
Co to w ogóle za burdel tu siê robi?
Panowie, zgodzê siê z tym, ¿e g³upotê trzeba têpiæ, ale z przykro¶ci± muszê o¶wiadczyæ, i¿ sposób, w który Wy to zaczynacie robiæ bardzo odbiega od normalnego i chyba tylko was to ¶mieszy.
Panowie, zgodzê siê z tym, ¿e g³upotê trzeba têpiæ, ale z przykro¶ci± muszê o¶wiadczyæ, i¿ sposób, w który Wy to zaczynacie robiæ bardzo odbiega od normalnego i chyba tylko was to ¶mieszy.
...A to dziwne bo, I¯ zacytuje wieszcza:
"Dawniej norma by³ ogó³ a nie margines..."
Tylko ogó³ czego/kogo? . Patrz±c na np. ogó³ wandali to ... normalne jest dla nich to, ¿e uszkadzaj± przedmioty u¿yteczno¶ci publicznej. Normalne dla nich, ale czy tak¿e normalne dla wszystkich? Tak samo tutaj, wed³ug mnie to wy¶miewanie przekroczy³o ogólnie przyjête normalne zachowania... A i grono forumowiczów siê nie powiêkszy, je¶li ka¿dego nowego, co siê mo¿e trochê nie zna, tak potraktujecie.
Zgadazam sie z Toba ale:
-nowy nie znaczy najmadrzejszy (a wrazenie sprawia odmienne)
-wysmiewania jako takiego nie znajduje (no moze za wyjatkiem IZ ale to az komiczne)
-kazdego nowego forumowicza witamy ale jesli NAPRAWDE cos wnosi
i tych odnosnikow mozna by mnozyc a przeciez nie o to chodzi...
Mike moze jezeli poznalbys wage tych g³upot zrozumialbys nas...
A juz zwroty typu "ch³opcze" do innego uzytkownika forum sa nie do przyjecia!!!!!!!
No mo¿e faktycznie troszkê te¿ przesadzi³em . Jako¶ wcze¶niej tego komizmu zbytnio nie widzia³em .

- kazdego nowego forumowicza witamy ale jesli NAPRAWDE cos wnosi
Czyli kto¶ kto nic nowego nie wniesie ju¿ nie bêdzie powitany?

i Mike moze jezeli poznalbys wage tych g³upot zrozumialbys nas...
A juz zwroty typu "ch³opcze" do innego uzytkownika forum sa nie do przyjecia!!!!!!!
Zgadzam siê tu tylko w 99%, poniewa¿ np. do mnie to mo¿na siê w³a¶ciwie "ch³opcze" jeszcze zwracaæ .

Ja mam jeszcze pytanie wynikaj±ce z czystej ciekawo¶ci: Czy Manuel "tak" w normalnej rozmowie te¿ siê wypowiada?
µΩΠφΔΘΛΣΦΨαβχτγδεζηψθλξρσωκΓ

Zgadzam siê tu tylko w 99%, poniewa¿ np. do mnie to mo¿na siê w³a¶ciwie "ch³opcze" jeszcze zwracaæ .

No do mnie ewentualnie te¿, bywa³o, ¿e zwracano siê do mnie w o wiele gorszy sposób, a¿ krew siê w czaszce gotowa³a i wi¶niowa piana siê tworzy³a ale w tej chwili nie potrafiê sobie przypomnieæ jakie to by³y zwroty. Jednak za "ch³opcze" karaæ nikogo nie bêdê
Niestety Manuel jest trochê nieokrzesany, wiêc proszê siê zbytnio nie przejmowaæ tym co wypisuje...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting