Katalog wyszukanych fraz
The miomir show



W Smoleñsku rozbi³ siê samolot prezydenta Lecha Kaczyñskiego Tupolew 154-M. - Przy podchodzeniu do l±dowania samolot najprawdopodobniej zahaczy³ o drzewo i zapali³ siê. Gubernator okrêgu smoleñskiego poda³, ¿e wszyscy pasa¿erowi zginêli - na pok³adzie by³o 96 osob, w tym prezydent RP Lech Kaczyñski.

Katastrofa wydarzy³a siê o 8.56 czasu polskiego. Wed³ug rosyjskiej prokuratury polski prezydencki samolot T-154 rozbi³ siê dwa kilometry przed lotniskiem wojskowym w miejscowo¶ci Pieczersk przy podchodzeniu do l±dowania w Smoleñsku w warunkach gêstej mg³y.

Rzecznik MSZ Piotr Paszkowski powiedzia³ w TVN24, ¿e na pok³adzie byli m.in prezydent Kaczyñski z ma³¿onk±, szef IPN Janusz Kurtyka, NBP S³awomir Skrzypek, wicemarsza³ek sejmu Jerzy Szmajdziñski, ostatni prezydent na uchod¼stwie Ryszard Kaczorowski, W³adys³aw Stasiak, Aleksander Szczyg³o, Pawe³ Wypych Mariusz Handzlik, Andrzej Kremer, szef sztabu gen. G±gor, pos³owie Przemys³aw Gosiewski, Zbigniew Wasserman, Grzegorz Dolniak, rzecznik praw obywatelskich Janusz Kochanowski, bp Tadeusz P³oski.
¼ród³o wp.pl

W takich chwilach nie powinno byæ miêdzy nami podzia³ów politycznych. To ogromna tragedia dla pañstwa jak równie¿ w wymiarze czysto ludzkim. Cze¶æ Ich pamiêci.


[*] Niech Spoczywa w Spokoju
teraz podaj± liczbê 87 ofiar (jest oficjalna lista z 88 osobami, jedna siê nie stawi³a) i samolot rozbi³ siê ZA lotniskiem, a nie przed. WINA: Mg³a, samolot i b³±d pilota. Równie¿ wina samego Prezydenta. Samolot by³ za du¿y na tak ma³e lotnisko. Premier lecia³ wojskowym, mniejszym. Prezydent wzi±³ ze sob± spor± ¶wit±.
11:12

Nikt nie prze¿y³ katastrofy - potwierdzi³o polskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Polska maszyna z par± prezydenck± na pok³adzie rozbi³a siê niedaleko lotniska wojskowego w Smoleñsku. Na pok³adzie samolotu - jak poda³o MSZ - by³o 88 osób.
Do katastrofy prezydenckiego samolotu TU-154 dosz³o dwa kilometry do Smoleñska, przed lotniskiem wojskowym w miejscowo¶ci Pieczersk. Wed³ug rosyjskiej prokuratury, maszyna rozbi³a siê przy podchodzeniu do l±dowania na lotnisko w Smoleñsku w warunkach gêstej mg³y. Telewizja Wiesti-24 podaje, ¿e polski samolot run±³ w czasie czwartego podej¶cia do l±dowania na lotnisku Siewiernyj ko³o Smoleñska. Wed³ug stacji, wcze¶niej pilotowi proponowano l±dowanie na lotniskach zastêpczych - w Miñsku lub Moskwie.

Ministerstwo ds. sytuacji nadzwyczajnych Rosji poinformowa³o, ¿e samolot rozbi³ siê w odleg³o¶ci 300-400 metrów od pasa startowego lotniska.

Nie znaleziono na razie czarnych skrzynek

Wed³ug w³adz Smoleñska, na razie nie odnaleziono "czarnych skrzynek" prezydenckiego Tupolewa. - Na miejscu katastrofy pracuj± ¶ledczy. Trwa ustalanie liczby zabitych i poszkodowanych - powiedzia³ przedstawiciel prokuratury.

Wed³ug naocznego ¶wiadka, na którego powo³uje siê agencja ITAR-TASS, w wyniku silnego uderzenia oderwa³ siê ogon samolotu.

- Samolot rozbi³ siê. Najprawdopodobniej zahaczy³ o drzewo. Zapali³ a nastêpnie zosta³ ugaszony – informuje rzecznik MSZ. W tej chwili ratownicy próbuj± wej¶æ do maszyny, która le¿y oko³o 1,5 kilometra od lotniska i wydobyæ ofiary. Wed³ug rosyjskich informacji nie prze¿y³ nikt.
"Samolot rozstrzaskany, czê¶ci, p³onê³y. Totalny chaos"
Samolot kompletnie roztrzaskany. P³on±ce czê¶ci maszyny rozrzucone po... czytaj wiêcej »

Na lotnisku panuje wielki chaos, ca³y czas s³ychaæ syreny alarmowe.

¦mieræ najwa¿niejszych

Ostatnie momenty przed wypadkiem wygl±da³y nastêpuj±co: maszyna TU-154 próbowa³a podej¶æ do l±dowania w wielkiej mgle. Nie uda³o jej siê usi±¶æ na pasie. Piloci przyspieszyli i chwilê pó¼niej kontakt z maszyn± siê urwa³. Rozleg³ siê ryk silników i wybuch.

Na pok³adzie samolotu byli – oprócz prezydenta z ma³¿onk± - miêdzy innymi szef NBP S³awomir Skrzypek, wicemarsza³ek, szef IPN Janusz Kurtyka, pos³owie, kilku biskupów. Najwa¿niejsze osoby w pañstwie.

Premier zbiera ministrów

Premier Donald Tusk zwo³a³ nadzwyczajne posiedzenie Rady Ministrów. Premier leci z Gdañska do Warszawy, równie¿ wszyscy ministrowie s± w drodze do stolicy. W resorcie spraw zagranicznych organizuje siê sztab kryzysowy - poinformowa³ rzecznik MSZ Piotr Paszkowski.prawa

Minister spraw zagranicznych Krzysztof Kwiatkowski poinformowa³, ¿e bêdzie polskie ¶ledztwo ws. katastrofy prezydenckiego samolotu.

Prezydent Rosji powo³a³ specjaln± komisjê

Prezydent Rosji Dmitrij Miedwiediew powo³a³ specjaln± komisjê do zbadania przyczyn katastrofy polskiego samolotu. Bêdzie jej przewodniczy³ premier Rosji W³adimir Putin.

Prezydent Rosji wys³a³ tak¿e na miejsce wypadku ministra do spraw nadzwyczajnych Siergieja Szojgu.

Rosyjska prokuratura poda³a, ¿e na miejsce katastrofy prezydenckiego samolotu wys³ano najbardziej do¶wiadczonych ¶ledczych. - Z Moskwy skierowano najbardziej do¶wiadczonych ¶ledczych, w tym pracowników moskiewskiego Miêdzyregionalnego Zarz±du ¦ledczego ds. Transportu, którzy maj± du¿e do¶wiadczenie w badaniu przyczyn katastrof lotniczych - powiedzia³ przedstawiciel rosyjskiej prokuratury.

Msza w intencji ofiar katastrofy

Jeszcze w sobotê w Katedrze Polowej WP w Warszawie o godz. 18 odbêdzie siê Msza ¶wiêta w intencji wszystkich ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu w Smoleñsku. Informacjê tê poda³ p³k Zbigniew Kêpa notariusz Kurii Polowej Wojska Polskiego.

Równie¿ w Krakowie, w Katedrze Wawelskiej o godzinie 17.30 odbêdzie siê Msza ¶w. ¿a³obna za ofiary katastrofy samolotu prezydenckiego. Nabo¿eñstwo koncelebrowa³ bêdzie metropolita krakowski kard. Stanis³aw Dziwisz.


11:45

Przyczyn± katastrofy rz±dowego samolotu Tu-154 mog³a byæ awaria techniczna lub b³±d cz³owieka - uwa¿a do¶wiadczony pilot samolotów pasa¿erskich Dariusz Sobczyñski. Jak t³umaczy, samolot podchodzi³ do l±dowania na lotnisku przed Smoleñskiem w gêstej mgle. To zawsze wi±¿e siê z wiêkszym skupieniem i uwag±.
- Z relacji ¶wiadków wynika, ¿e silniki zaczê³y mocno pracowaæ, a to oznacza, ¿e piloci zdecydowali siê na tzw. drugi kr±g, czyli drugie podej¶cie do l±dowania - powiedzia³ Sobczyñski.

Jak wyja¶ni³, jest to normalna procedura, w sytuacji, kiedy podczas pierwszego podej¶cia do l±dowania piloci nie widzieli ¿adnych elementów umo¿liwiaj±cych im l±dowanie. - Byli to bardzo dobrzy piloci - zaznaczy³.

W sobotê rano prezydencki samolot Tu-154 rozbi³ siê w pobli¿u lotniska Siewiernyj; nikt nie prze¿y³ katastrofy.

O tym, ¿e prawdopodobn± przyczyn± katastrofy by³ b³±d za³ogi pisz± tak¿e rosyjskie agencje.
Dopisuje sie do kondolencji.Wielka tragedia nas dzi¶ spotka³a.O politykach mo¿na mówiæ ró¿ne rzeczy ale w takiej chwili wszyscy powinni pochyliæ g³owe.

WINA: Mg³a, samolot i b³±d pilota. Równie¿ wina samego Prezydenta. Samolot by³ za du¿y na tak ma³e lotnisko. Premier lecia³ wojskowym, mniejszym. Prezydent wzi±³ ze sob± spor± ¶wit±.

Siekier ogarnij banie bo g³upoty piszesz. To nie by³ mój Prezydent, ale przede wszystkim to by³ cz³owiek i w zyciu bym mu ¶mierci nie ¿yczy³. O ca³ej reszcie ofiar ju¿ nie wspomne, wiec skoncz dupczyæ kto jaka ¶witê ze sob± zabra³ bo to nie ma zadnego znaczenia.
Sorry ale to chyba nie pora na tego typu tok rozmow...
Lamek popieram. Je¶li ktos ma inne zdanie, mniejsza. Zgineli ludzie i to jest tragedia.
Lamek, inni po prostu musz±, a po wypowiedziach widaæ, ¿e to co¶ w rodzaju gadania pod publiczkê. Mentalno¶ci polaka nie zmieni tragedia, taka jak ta.

Tak to wielka tragedia. Nie jest mi ¿al niektórych ludzi jako osoby, ale ¿al mi jest ich jako ludzi. Wiêc nie jest mi to obojêtne.

Jak kto¶ tego znowu nie kapuje zapraszam na gg zanim znowu przyp.. siê do mojej osoby.
onet.pl

Lista osób na pok³adzie Tupolewa
Tragiczne informacje nap³ywaj± ze Smoleñska, gdzie rozbi³ siê rz±dowy samolot z prezydentem Lechem Kaczyñskim na pok³adzie.
Wraz z prezydentem na pok³adzie samolotu by³o wiele najwa¿niejszych osób w pañstwie polskim, miêdzy innymi: prezes NBP, wiceszef MSZ, wicemarsza³ek Sejmu Jerzy Szmajdziñski, szef IPN, pos³owie, biskupi, szef ¶wiatowego zwi±zku AK.

Wed³ug programu Rady Ochrony Pamiêci Walk i Mêczeñstwa, na li¶cie pasa¿erów prezydenckiego samolotu TU-154 powinni znajdowaæ siê:

Lech Kaczyñski

Maria Kaczyñska

DELEGACJA OFICJALNA

1. Pan Ryszard KACZOROWSKI b. Prezydent RP na Uchod¼ctwie

2. Pan Krzysztof PUTRA Wicemarsza³ek Sejmu RP

3. Pan Jerzy SZMAJDZIÑSKI Wicemarsza³ek Sejmu RP

4. Pani Krystyna BOCHENEK Wicemarsza³ek Senatu RP

5. Pan Jerzy BAHR Ambasador RP w Federacji Rosyjskiej 6. Pan W³adys³aw STASIAK Szef Kancelarii Prezydenta RP

7. Pan Aleksander SZCZYG£O Szef Biura Bezpieczeñstwa Narodowego

8. Pan Jacek SASIN Sekretarz Stanu, Zastêpca Szefa Kancelarii Prezydenta RP 9. Pan Pawe³ WYPYCH Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP

10. Pan Mariusz HANDZLIK Podsekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta RP

11. Pan Andrzej KREMER Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych

12. Pan Stanis³aw KOMOROWSKI Podsekretarz Stanu w MON

13. Pan Tomasz MERTA Podsekretarz Stanu w MKiDN

14. Gen. Franciszek G¡GOR Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego

15. Pan Andrzej PRZEWO¬NIK Sekretarz ROPWiM

16. Pan Maciej P£A¯YÑSKI Prezes Stowarzyszenia „Wspólnota Polska”

17. Pan Mariusz KAZANA Dyrektor Protoko³u Dyplomatycznego MSZ

PRZEDSTAWICIELE PARLAMENTU RP

1. Pan Leszek DEPTU£A Pose³ na Sejm RP

2. Pan Grzegorz DOLNIAK Pose³ na Sejm RP 3. Pani Gra¿yna GÊSICKA Pose³ na Sejm RP

4. Pan Przemys³aw GOSIEWSKI Pose³ na Sejm RP

5. Pan Sebastian KARPINIUK Pose³ na Sejm RP

6. Pani Izabela JARUGA – NOWACKA Pose³ na Sejm RP

7. Pan Zbigniew WASSERMANN Pose³ na Sejm RP

8. Pani Aleksandra NATALLI – ¦WIAT Pose³ na Sejm RP

10. Pan Arkadiusz RYBICKI Pose³ na Sejm RP

11. Pani Jolanta SZYMANEK – DERESZ Pose³ na Sejm RP

12. Pan Wies³aw WODA Pose³ na Sejm RP

13. Pan Edward WOJTAS Pose³ na Sejm RP

14. Pani Janina FETLIÑSKA Senator RP

15. Pan Stanis³aw ZAJ¡C Senator RP

OSOBY TOWARZYSZ¡CE

1. Pan Janusz KOCHANOWSKI Rzecznik Praw Obywatelskich

2. Pan S³awomir SKRZYPEK Prezes Narodowego Banku Polskiego

3. Pan Janusz KURTYKA Prezes Instytutu Pamiêci Narodowej

4. Pan Janusz KRUPSKI Kierownik Urzêdu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych

PRZEDSTAWICIELE KO¦CIO£ÓW I WYZNAÑ RELIGIJNYCH

1. Ks. Bp. gen. dyw. Tadeusz P£OSKI Ordynariusz Polowy Wojska Polskiego

2. Abp gen. bryg. Miron CHODAKOWSKI Prawos³awny Ordynariusz Wojska Polskiego

3. Ks. p³k Adam PILCH Ewangelickie Duszpasterstwo Polowe

4. Ks. pp³k Jan OSIÑSKI Ordynariat Polowy Wojska Polskiego

PRZEDSTAWICIELE RODZIN KATYÑSKICH I INNYCH STOWARZYSZEÑ

1. Pan Edward DUCHNOWSKI Sekretarz Generalny Zwi±zku Sybiraków

2. Ks. pra³at Bronis³aw GOSTOMSKI

3. Ks. Józef JONIEC Prezes Stowarzyszenia Parafiada

4. Ks. Zdzis³aw KRÓL Kapelan Warszawskiej Rodziny Katyñskiej 1987-2007

5. Ks. Andrzej KWA¦NIK Kapelan Federacji Rodzin Katyñskich

6. Pan Tadeusz LUTOBORSKI

7. Pani Bo¿ena £OJEK Prezes Polskiej Fundacji Katyñskiej

8. Pan Stefan MELAK Prezes Komitetu Katyñskiego

9. Pan Stanis³aw MIKKE Wiceprzewodnicz±cy ROPWiM

10. Pani Bronis³awa ORAWIEC - LOFFLER

11. Pani Katarzyna PISKORSKA

12. Pan Andrzej SARIUSZ – SK¡PSKI Prezes Federacji Rodzin Katyñskich

13. Pan Wojciech SEWERYN

14. Pan Leszek SOLSKI

15. Pani Teresa WALEWSKA – PRZYJA£KOWSKA Fundacja „Golgota Wschodu”

16. Pani Gabriela ZYCH

17. Pani Ewa B¡KOWSKA wnuczka Gen. bryg. Mieczys³awa Smorawiñskiego

18. Pani Maria BOROWSKA

19. Pan Bartosz BOROWSKI

20. Pan Dariusz MALINOWSKI

PRZEDSTAWICIELE SI£ ZBROJNYCH RP

1. Gen. broni Bronis³aw KWIATKOWSKI Dowódca Operacyjny Si³ Zbrojnych RP

2. Gen. broni pil. Andrzej B£ASIK Dowódca Si³ Powietrznych RP

3. Gen. dyw. Tadeusz BUK Dowódca Wojsk L±dowych RP

4. Gen. dyw. W³odzimierz POTASIÑSKI Dowódca Wojsk Specjalnych RP

5. Wiceadmira³ Andrzej KARWETA Dowódca Marynarki Wojennej RP

6. Gen. bryg. Kazimierz GILARSKI Dowódca Garnizonu Warszawa

96 osob potwierdzili rosjanie wlasnie...
W samolocie by³a równie¿ Anna Walentynowicz, opozycjonistka, by³ Piotr Nurowski - prezes Prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego, dopiero co wypowiada³ siêw sprawie Kornelii Marek, heh
[*]
"Dobrze im tak. Cholerne ¿³oby siedz± tylko pij± i ¿r±"- takie opinie s³ysza³em na ulicy. Poziom inteligencji polskiego spo³eczeñstwa jest zastraszaj±cy.

[*]ku pamiêci ofiar

[ Dodano: 2010-04-10, 13:18 ]
Jak ustawi³em sobie opis, ¿e sta³o siê co siê sta³o na gg odezwa³a siê do mnie znajoma osoba ze s³owami " no nareszcie" na tym zakoñczy³em znajomo¶æ.

Szkoda tych ludzi. Nikt nie zas³uguje na tak± ¶mieræ.
http://www.tvn24.pl/0,165...,wiadomosc.html
Nieciekawa sytuacja...
[*] Straszna TRAGEDIA !
Premier nie polecia³ TU-154 tylko dlatego ze mia³ awarie , wiec podjeto decyzje ze jego swita poleci Casami i Jakiem-40 . Tez nie byl to moj prezydent , ale jest mi go bardzo szkoda jako cz³owieka i uwazam ze nie zasluzyl na taka smierc .
Nie moge uwierzyc ze juz nie zobacze w telewizji dwoch zajebistych babek Lewicy Jolanty Szymanek-Deresz i Izabeli Jarugi-Nowackiej oraz Jerzego Szmajdzinskiego jak rowniez Krzysztofa Putry , Macieja P³a¿yñkiiego i Piotra Nurowskiego oraz Zbigniewa Wassermanna z ktorego pogladami sie nie zgadzalem ale byl to bardzo inteligentny czlowiek.


Siekier ogarnij banie bo g³upoty piszesz. To nie by³ mój Prezydent, ale przede wszystkim to by³ cz³owiek i w zyciu bym mu ¶mierci nie ¿yczy³. O ca³ej reszcie ofiar ju¿ nie wspomne, wiec skoncz dupczyæ kto jaka ¶witê ze sob± zabra³ bo to nie ma zadnego znaczenia.


Siekiera ogladam to praktycznie non stop od wczoraj i nie zauwazylem zeby ktos o¶mieli³ sie powiedzieæ ¿e to byla wina Kaczyñskiego i tego ¿e wzi±³ ze soba taka a nie inna ¶witê do takiego a nie innego samolotu.

http://wiadomosci.gazeta....czne_mialy.html
Pierwszy kwiatek siê pojawi³

http://wiadomosci.onet.pl...zynic,item.html
a tu drugi.

Dla mnie to jak teraz sie zachowuja politycy i nie tylko to jest cos pieknego. Przychodz± i opowiadaja o relacjach z tymi co zgineli, jest masa wzruszen i milych i cieplych wspomnien. Tylko czemu zawsze sie musza znale¼æ jakies dwie swinie, które od poczatku probuja cos na tragedii ugraæ.
Hmmm a jakie jest to TWOJE zdanie?

W pierwszym po¶cie piszesz, ze siê samolot rozbi³ za lotniskiem, a z tego co widzê w telewizji to rozbi³ siê oko³o 150 m OD lotniska i 70 m od osi pasa.

Z tego co czytam w Twoich wypowiedziach to widzê, ¿e ju¿ przeprowadzi³e¶ dochodzenie wyja¶niaj±ce jako ekspert lotnictwa cywilnego, mo¿e i nawet wojskowego. Próbowa³em znale¼æ dane dotycz±ce minimalnej d³ugo¶ci pasa startowego dla startu i l±dowania maszyny Tu-154M, niestety nie uda³o mi siê.

Ogl±da³em wiadomo¶ci ca³y wczorajszy dzieñ i jako¶ nie przypominam sobie, ¿eby kto¶ obwinia³ prezydenta za to ¿e pas startowy by³ za krótki. Na pewno ogl±dali¶my te same wiadomo¶ci?

Co do tego, ¿e nie mo¿na daæ siê zwariowaæ masz oczywi¶cie racjê. Nie mo¿na jednak równie¿ pozwoliæ sobie na cynizm w zaistnia³ej sytuacji.
Osobi¶cie nie we wszystkich przypadkach zgadzam siê ze stwierdzeniem, ¿e we wczorajszym wypadku zginê³a elita polskiej inteligencji, nie zmienia to jednak faktu, ¿e mimo wszystko by³y to najwa¿niejsze osoby w Pañstwie Polskim.

Osobi¶cie Ciê lubiê siekier ale potrafisz byæ wyj±tkowym upierdliwcem. Nie traktuj tego proszê jako obelgi ale to prawda

Mo¿e i z pasem myli³em siê, ale Rosjanie chcieli zamkn±æ lotnisko. Miler da³ do zrozumienia, ¿e pilot móg³ dzia³aæ pod presj±, by jednak l±dowaæ. To raz.

Dwa, ¿e tyle wa¿nych osób nie powinno lecieæ jednym samolotem.

Trzy, ¿e by³y osoby, które by³y proszone o nie lecenie i zwolnienia miejsca innym. (to odno¶nie ¶wity, ¿eby nie by³o, bo ile osób z kancelarii prezydenckiej zginê³o).

Schip, odno¶nie tych dwóch polityków, pokazali dno, ale wyjd¼ na ulicê i pos³uchaj ludzi. Ta tragedia nic nie zmieni.

Klakier, d³ugo dochodzi³e¶ do tego, ¿e jestem upierdliwy? W domu wszyscy to wiedz± i ja to wiem.
trochê mi zajê³o doj¶cie do pok³adów Twojego Upierdliwizmu;p

Zmieni± siê dwie rzeczy:

1. Prezydent.
2. Trzeba bêdzie kupiæ samoloty bo nie ma ¿adnego zastêpczego.

Je¶li chodzi o zachowania polityków, równie¿ nie wierzê w cudowne zmiany. Niestety, polityka to polityka. Nie ma w niej miejsca na uczucia (na d³u¿sz± metê).

Tego czy piloci dzia³ali pod presj± dowiemy siê (je¿eli w ogóle) z zapisów z czarnych skrzynek z kabiny pilotów.

Trzeba siê wstrzymaæ ze wszystkimi os±dami, bo jak na razie s± to jedynie czcze domys³y, które zamiast odpowiadaæ na pytania, tworz± nowe.

Sta³a siê ogromna tragedia. Mimo, ¿e wiêkszo¶ci z nas nie dotyczy ona osobi¶cie, wiêkszo¶æ Polaków ³±czy siê w bólu z rodzinami ofiar. Okaza³o siê, ¿e historia nie potrafimy odczytywaæ tego czego uczy nas historia.
My¶lê ¿e za wcze¶nie na dywagacje dlaczego, kto zawini³ itp/ Dzi¶, podobnie zreszt± jak wczoraj jest dzieñ zadumy i ¿alu.

M±¿ s³ysza³ w tv ¿e rosyjski samolot ze specs³u¿bami te¿ mia³ problemy i prawie przeora³ lotnisko skrzyd³em a pilot zna³ teren, wielokrotnie tam l±dowa³.

Trzeba spokojnie poczekaæ na analizê czarnych skrzynek.
Klakier ja wiem ze jak Kurskiemu naszczasz na twarz to Ci bedzie mówil ze deszcz pada ale trzeba miec chociaz troche honoru, a niektóre swinie niestety go nie maja. Troche sie w tej naszej polityce orientuje i wiem, ze sa ludzie ktorzy mowia tylko to co gawiedz chce uslyszec, ale k$#^# to nie jest moment na takie gadanie, ma³o tego uwa¿am ¿e nigdy nie bedzie takiego momentu. A znajac nasza rzeczywistosc to za miesiac jak zacznie sie kampania to swinie znowy wype³zn± i nie bedzie zmi³uj.

Schip, siekierowi chyba chodzi³o o to, ¿e osoby, które mia³y pierwotnie lecieæ zosta³y poproszone o ust±pienie miejsc osobom z krêgu Prezydenta.
A ma na to jakis dowód czy tylko sie domy¶la. Owszem jakies zamiany by³y, ale jak widac nie lecieli tylko ludzie prezydenta tylko ca³kim sporo równie¿ z innych opcji.
S± dowody, bo te osoby o tym mówi³y otwarcie, ¿e zosta³y poproszone o zwolnienie miejsca, nazwisk nie pamiêtam.
Co do przyczyn katastrofy to moze sie dowiemy co sie stalo jak bedzie udostepniony raport inaczej to gdybac sobie kazdy moze. Mnie to bardzo ciekawi co zawinilo... W ogole to ile ekspertow lotnictwa od wczoraj sie 'zrobilo' w Polsce to po prostu masakra ludzie ktorzy o lataniu wiedza tylko co ja o slimakach bawia sie w czlonkow pkbwl... Pas nie byl za krotki 2500 m ... to tylko 300 metrow krocej niz 11/29 na okeciu... 500 metrow dluzej niz u nas w radomiu ... Co innego infrastruktura lotniska brak ILS zle oswietlenie mogly spowodowac ze to sie tak skonczylo;/ Ja chcialbym wiedziec jak silniki tu 154 reaguja na zmiane zakresu pracy na 'full'.
[*]
Wczoraj przed 9:00 ogl±da³am tvn24, wesz³am na chwilê na Onet-a tam pierwsza wiadomo¶c, ¿e rozbi³ siê samolot prezydencki przy próbie l±dowania, jeszcze bez ¿adnych tragicznych wie¶ci. Nastêpne wiadomo¶ci zaczê³y siê pojawiaæ coraz szybciej, ale przez ca³y czas nie przyjmowa³am do wiadomo¶ci, ¿e ktokolwiek móg³ zgin±æ. Tym bardziej, ¿e wiadomo¶ci by³y sprzeczne. Dopiero jak Ku¼niar ³ami±cym siê g³osem potwierdzi³, ¿e nikt nie prze¿y³, jak Olejniczak ukry³ twarz w d³oniach, bo nie móg³ powstrzymaæ ³ez, to i we mnie co¶ zadr¿a³o. W stosunku do LECHA KACZYÑSKIEGO - niezale¿nie od moich pogl±dów politycznych, sympatii i antypatii, to by³ moim prezydentem z tej racji, ¿e jestem obywatelem polskim.
Sta³a siê tragedia, nawet nie da siê jej opisaæ s³owami. Wyja¶nienie jej przyczyn- ¿ycia nikomu nie wróci. Piloci kilkakrotnie podchodzili do l±dowania w bardzo silnej mgle, mimo ¿e – wg doniesieñ medialnych – kontrola lotów zaproponowa³a im zaprzestanie manewru i skierowanie maszyny do Miñska lub do Moskwy. Wcze¶niej zaliczyli ju¿ 3 nieudane podej¶cia i zamiast zmieniæ lotnisko (co zwykle ju¿ po pierwszym razie powinno nast±piæ) kontynuowali manewr. Wypadek mia³ miejsce przy czwartym nieudanym podej¶ciu samolotu do l±dowania.
[*]
Naprawdê jest mi smutno.
[*]

Mo¿ecie mówiæ co chcecie ... Ale Siekier w jednym ma racje jednak, tyle wa¿nych osób nie powinno lataæ jednym samolotem... O wymianie samolotów mówi siê od 5, jak nie wiêcej lat, ale ka¿dy to olewa. Mo¿e i samolot by³ remontowany, ale sory jak to wiêkszo¶æ twierdzi jego era minê³a w latach 70.
Tragedia tragedi±, ale ju¿ kto¶ próbuje zarobiæ na niej

http://www.alert24.pl/ale...a_tragedii.html

wirtualna ksiêga kondolencyjna. Wpis bagatela 30z³ p³atne smsem
Zawsze siê znajd± jakie¶ hieny.
Ja podczas ca³ego zamieszania siedzia³em w Nysie w pruskim forcie na imprezie w ¶wiecie stalkera. Nie¶wiadomy o niczym, zaraz po wstaniu s³yszê od znajomego, ¿e prezydent nie ¿yje. Wszyscy siê odwracaj±, pe³ne niedowierzanie, kto¶ obróci³ to w ¿art, drugi skomentowa³ znajomego, ¿e takie wyg³upy nie s± ¶mieszne...

Trzydzie¶ci minut pó¼niej ju¿ wielu by³o po rozmowach telefonicznych z bliskimi z których wynika³o jasno, ¿e informacja któr± potraktowali¶my pocz±tkowo za ¿art jest prawd±...

Os³upienie, niedowierzanie, smutek.


[*]

Mo¿ecie mówiæ co chcecie ... Ale Siekier w jednym ma racje jednak, tyle wa¿nych osób nie powinno lataæ jednym samolotem... O wymianie samolotów mówi siê od 5, jak nie wiêcej lat, ale ka¿dy to olewa. Mo¿e i samolot by³ remontowany, ale sory jak to wiêkszo¶æ twierdzi jego era minê³a w latach 70.


Jeste¶my biednym pañstwem wiêc nie mieli wyj¶cia. Nie polecieli helikopterami czy innymi maszynami bo nas na to po prostu nie staæ. Wolf ju¿ pisa³, ¿e mamy 2 tu154m i 4 Jak 40 z czego 1 tu 154m rozbity w Smoleñsku a 2 jaki posz³y na sprzeda¿.
Siekierce dajcie ju spokój. Niech napisze tylko adres dealer'a :}
Biednym? Moze i tak ale w okresie kiedy raczej nie ma szans zebysmy wplatali sie w jakis kaflikt kupujemy F16... Mozna bylo odstapic z 2-3 i kupic przynajmniej 1-2 samoloty. I tak nie mamy tylu pilotow zeby nimi latac ...
Czy chcesz czy nie, wszyscy generalowie armii nie powinni leciec jednym samolotem... zapisane jest tylko ze razem latac nie moze prezydent i marszalek, szefowie i zastepcy... jednak no moze cos wiecej zrobia? nigdzie w panstwach sie tak nie lata jak ostatnio ...


Zginêli jedni z najlepszych Polaków.

Spoczywajcie w pokoju Lechu i Mario Kaczyñscy oraz Wszyscy , którzy zginêli w tej katastrofie
jednak kretynow nie brak: http://wiadomosci.onet.pl...taczy,item.html
To samo chcialem wkleic. Przeciez ten Górski to jaki¶ poj$#%$#^ jest. Na miejscu Jaros³awa to bym ich wszystkich na zbity pysk wywali³.
To by³o do przewidzenia prêdzej czy pó¼niej zacznie siê walka o sto³ki.
Spo³eczeñstwo jeszcze nie och³onê³o po wiadomo¶ci o tym wypadku a ju¿ nas karmi± takimi rewelacjami. Nie spodziewa³em siê ¿e tak szybko wróc± do swoich podjazdowych wojenek, a w szczególno¶ci politycy PiSu, bo w koñcu to ich kolegów najwiêcej zginê³o, pose³ Górski przypomina nam ¿e w polityce nie ma miejsca na emocje jedynie zimn± kalkulacje korzy¶ci. Swoj± drog± media te¿ przynajmniej w takich chwilach mog³yby byæ rzetelne a nie ¶cigaæ siê kto pierwszy opublikuje newsa z wypadku, jak chocia¿by sprzeczne informacje o odnalezieniu cia³a Marii. Poruszy³a mnie ta tragedia i mia³em nadzieje ¿e w najbli¿szych dniach bêdziemy wolni od krzykaczy, có¿...

Biednym? Moze i tak ale w okresie kiedy raczej nie ma szans zebysmy wplatali sie w jakis kaflikt kupujemy F16...

Dziêki takiemu my¶leniu bêdziemy mieli kiedy¶ powtórkê z wrze¶nia'39... Niestety uzbrojenie armii i przeszkolenie na nowym sprzêcie wymaga czasu. Podobnie jak sam zakup sprzêtu.
Guzik a wiesz co nas bvronilo do tej pory jezeli chodzi o lotnictwo ? 32 migi 29 z czego wiele robi za magazyn czesci zamiennych i troche su 22 ale to samolot do innych zadan.... byle bialorus by nas rozdupczyla w 1 dzien ... Wiec zaczym cos napiszesz pomysl ... Gdyby kupili sobie dawno temu nowe samolociki to media i spoleczenstwo robili by nagonke ze marnuja pieniadze dla swojej wygod...

btw. nasze eFy nie sa pordzewiale w momencie kiedy je zakupilismy block 52 byl najnowsza wersja rozwojowa kupilismy najlepszy dostepny model efa w tamtym okresie, wiec skoncz pier**ic tyle co przeczytales lub uslyszales w jakis mediach ktore nie maja pojecia o czym pisza
Wolf i Kloc, mam pytanie techniczne, czy gdyby rz±d inwestowa³ w uzbrojenie, gospodarka by ruszy³a? Tzn, mia³o by to pozytywny wp³yw? Oczywi¶cie jakby kupowali w polskich fabrykach. Co¶ produkujemy?
A mamy polskie fabryki ktore teraz produkuja np huh samoloty polskiej konstrukcji niestety nie od wielu lat ta dziedzina lezy u nas i to jest smutne. Gdyby cos fajnego produkowali w Polsce to oczywiscie gospodarka by 'lekko' ruszyla A tak to mamy to co mamy ;] i przez to dajemy zarabiac innym ^^

produkujemy twardego, troche broni beryl etc. nie ma jakis wiekszych projektow teraz ...
no i u Klocka na wsi Rosomaki sk³adaj±
Nie ma co porównywaæ czasów tera¼niejszych z wrzesniem '39. Czasu siê zmieni³y.

Mo¿e i Wolf masz racje, ale jest jak jest. Samolot mo¿e i by³ sprawny... Jednak jako¶ niektórzy mogli jechaæ samochodami/poci±gami...
a blak ha³ki? Gdyby armia zaopatrywa³a siê w rodzime firmy sporo by siê ruszy³o (wykonawcy, podwykonawcy, itd). No ale po co, a z tego co wiem polskie produkty s± raczej b.dobre.

Nie ma co porównywaæ czasów tera¼niejszych z wrzesniem '39. Czasu siê zmieni³y.


Tak czasy siê zmieni³y. Ale ludzka natura nie. Przytoczê takie m±dre powiedzenie. Dopuki na ¶wiecie ¿yje choæby dwóch ludzi to zawsze bêd± wojny. Jeste¶my g³upim narodem, który wogóle nie wyci±ga ¿adnych wniosków z przesz³o¶ci. Twoje dwie wypowiedzi s± tego sztandarowym przyk³adem.

Je¶li chodzi o nasz rodzimy przemys³ zbrojeniowy to jedyn± szans± dla niego jest eksport albo nag³e wzbogacenie siê naszego pañstwa. Bo to, ¿e to jest nasze nie oznacza, ¿e prosto z fabryk za friko do wojska.

Dopuki na ¶wiecie ¿yje choæby dwóch ludzi to zawsze bêd± wojny.
Zale¿y od tych ludzi. Nie przedstawiaj wszystkich w z³ym ¶wietle. Mówisz o braku wyci±gania wniosków. Mo¿na wymieniæ wiele spraw z których nasz kraj nie wyci±gn±³ wniosków, ale na razie nie ma siê co ³udziæ, bo podobnego napadu ze strony Niemiec lub Rosji i jakkolwiek innego kraju na Polskê jest nik³a i to bardzo. Po roku '39 za³o¿ona dwa sojusze, które mia³y zapobiec takiej sytuacji.
Nie wiem taki jest mój pogl±d na ta sytuacje. Nie wiem co Ty o tym s±dzisz, ale nie mo¿esz mi wypominaæ, ¿e nie wyci±gam ¿adnych wniosków z przesz³o¶ci...
te¿ uwa¿am ¿e jakakolwiek agresja na nasz kraj przez s±siaduj±ca z nami krajê jest raczej niemo¿liwa. ponadto nawet gdyby kto¶ by nas zaatakowa³ to chyba jeste¶my w NATO, i w±tpiê ¿e by tu by³a by te¿ powtórka z 1939 kiedy Anglia i Francja dosyæ biernie nas bronili. ka¿demu krajowi w europie jest raczej na rêke spokój jaki teraz w europie panujê, bo dziêki temu kraje mog± rozwijaæ siê gospodarczo. a jakakolwiek wojna nie tylko taki rozwój uniemo¿liwia, ale te¿ po ewentualnej wojnie dany kraj zazwyczaj jest w rozsypce. no i inna sprawa ¿e obecnie w tych najwiêkszych krajach europy na szczycie w³adzy nie ma osób które mia³yby zapêdy do zwiêkszenie swoich terytoriów, albo którzy by nienawidzili innych krajów/ras/wyznañ.
Natomiast wg mnie jest zagro¿enie od takich krajów jak Iran albo Korea P³n., ale te kraje za swoich wrogów maj± USA.
Ju¿ wielokrotnie by³o mo¿na us³yszeæ ¿e samolot prezydencki mia³ problemy techniczne, ja bym napewno nie mia³ nic przeciwko temu aby nowy samolot se kupili. Bo jakby nie patrzeæ samolot ma te¿ swoj± warto¶æ reprezentacyjn±, co¶ jak wg powiedzenia jak ciê widz± tak ciê pisz±.

ps. te nasze efy w razie wojny co mog± zrobiæ, czy s± tylko my¶liwcami czy mog± w obronie naszego kraju te¿ spe³niaæ inne role?
No nic. G³upi klotzen nie ma racji a NATO nam napewno pomo¿e. Wojny te¿ napewno nigdy nie bêdzie. Przecie¿ w Europie odk±d istenieje ten kontynent by³o tyle wojen, ¿e napewno siê ju¿ czego¶ nauczyli¶my. No a je¶li nawet to przecie¿ ONZ jest i napewno zapobiegnie.
Klocek jak ja lubiê Twoj± ironiê.:D

Normalnie poci±³em siê o ni±. Bosskie:)
Ta a Horst Köhler razem z Dmitrij Miedwiediew'em chc± zaj±c terytorium Polski jak 71 lat temu?

Ta a Horst Köhler razem z Dmitrij Miedwiediew'em chc± zaj±c terytorium Polski jak 71 lat temu?

Oni nie ale Angela z W³adymirem byæ moze
Klocek ale mo¿emy jeszcze spaæ spokojnie i nie musimy trzymaæ karabinu pod ³ó¿kiem tak na wszelki wypadek?
Ja wnosze o kandydature Kloca na Wodza Naczelnego! Zna sie chopak na rzeczy a pod Kurskiem to znim nie raz nie dwa baniaki po 5 litrow spirytu obalali¶my! Wiec cie¿ko go bedzie obalic!! Dawac go tu!!
...dlatego trenujemy CoD'a
Polecam nowe demotywatory na g³ównej.
nie wiem jak Wy, ale mi sie bardzo nie podoba to, ze chca pochowac Prezydenta na Wawelu, wsrod najwybitniejszych Polakow, okolicznosci smierci rzeczwiscie byly tragiczne ale decyzja nie byla chyba przemyslana do konca
W zupe³no¶ci popieram Klempika; na Wawelu spoczywaj± najbardziej zas³u¿eni dla narodu polskiego, co do podjêtej decyzji uwa¿am, ¿e mo¿na polemizowaæ.
w sumie waha³em siê czy to pisaæ ale z ca³ym szacunkiem dla Kaczyñskiego to nie zas³u¿y³ na to ¿eby tam spocz±æ i do tego jeszcze razem z Pi³sudskim. Poza JP2 to nikt z naszej ówszesnej historii nie zas³u¿y³...
Wg mnie tylko 2 osoby mog± zostaæ pochowani na Wawelu: JP2 i Wa³êsa ...

Wg mnie tylko 2 osoby mog± zostaæ pochowani na Wawelu: JP2 i Wa³êsa ...

Dok³adnie mam takie same zdanie. Na wawelu sa pochowane postacie epokowe, ktore wybitnie zasluzyly sie Polsce. Kaczynski mimo, ze byl prezydentem i zginal smiercia tragiczna nie zasluguje na to, aby byl tam pochowany. Zreszta zobaczycie co bedzie za miesiac jak minie zaloba. Znowu partie zaczna sie klocic o wladze i kase. Wroci normalna rzeczywistosc.
Papie¿ jak najbardziej ale Wa³êsa mimo wszystkiego co dokona³ nie powinien zostaæ tam pochowany, a nie zdziwi³bym siê gdyby sam kiedy¶ powiedzia³ ¿e na to zas³u¿y³.
cytat z jednego z forów

cytujê najlepsz± moim zdaniem wypowied¼ jednego z internautów 'Greg'a':
"Gdybym musia³ pochowaæ kogo¶ bliskiego, chcia³bym przede wszystkim, by miejsce jego spoczynku nie budzi³o kontrowersji i nie by³o przedmiotem sporów w¶ród ¿yj±cych. Szanowa³em Prezydenta, gdy¿ szanujê Jego urz±d i fakt, ¿e zosta³ nañ powo³any suwerenn± decyzj± wiêkszo¶ci narodu. Z tego powodu ja równie¿ jestem w ¿a³obie i nie pozwalam sobie na wiele s³ów pod adresem Prezydenta, które cisn± mi siê na usta. S±dzê jednak, ¿e umiar obowi±zuje tak¿e w drug± stronê. Tutaj tego umiaru wyra¼nie zabrak³o.
Je¶li naród nie wyda nigdy wiêcej bohaterów czy królów i nie bêdzie ich potrzebowa³, mo¿e lepiej nie chowaæ ju¿ na Wawelu nikogo, zamiast chowaæ ludzi, którzy choæ nam wszystkim przewodzili, nie dla nas wszystkich byli takimi bohaterami?..."
podpisujê siê pod tym.

Ja dodam od siebie ¿e nie s±dzê ¿eby sam Lech Kaczyñski chcia³by byæ pochowany na Wawelu...

Klocek jak ja lubiê Twoj± ironiê.:D

Normalnie poci±³em siê o ni±. Bosskie:)



Ta a Horst Köhler razem z Dmitrij Miedwiediew'em chc± zaj±c terytorium Polski jak 71 lat temu?"


Klocek ale mo¿emy jeszcze spaæ spokojnie i nie musimy trzymaæ karabinu pod ³ó¿kiem tak na wszelki wypadek?


Ja wnosze o kandydature Kloca na Wodza Naczelnego! Zna sie chopak na rzeczy a pod Kurskiem to znim nie raz nie dwa baniaki po 5 litrow spirytu obalali¶my! Wiec cie¿ko go bedzie obalic!! Dawac go tu!!


...dlatego trenujemy CoD'a

Mam nadziejê, ¿e zachowacie to samo poczucie humoru jak kiedykolwiek do czego¶ dojdzie Przy odrobinie nieszczê¶cia kilka-kilkana¶cie lat. EOT
A powiedzcie mi, maruderzy, jakie wa¿ne jednostki spoczywaj± na Wawelu, prócz Pi³sudzkiego?

To jest kontrowersyjna decyzja, sam mam w±tpliwo¶ci, no ale có¿.
Siekier jakie? m.in. Jan III Sobieski, Sikorski, Batory, wymieniac dalej?

Jules Walese wymienilem ze wzgledu na to ze to on przyczynil sie w bardzo duzym stopniu do tego, ze Polska nie jest juz pod wladzami Rosji.

Klotz pozyjemy zobaczymy, jednak nie sadze by to nastapilo w najblizszyn cwiercwieczu ...
Wa³êsa jest symbolem Solidarno¶ci, równie¿ dla mnie, ale to jakim jest cz³owiekiem, jak sie zachowuje i jakie wygaduje bzdury sprawi³o ¿e straci³ w oczach wielu ludzi. Wyró¿niony Pokojowym Noblem a potem podawanie nogi, bolek i ogólnie jego zachowanie, nie mówi±c o tym ¿e to nie on mia³ byæ liderem Solidarno¶ci.

Pochowanie Kaczyñskiego na Wawelu to jakie¶ nieporozumienie, nawet niektórzy biskupi sie z tym nie zgadzaj±, zamiast rozs±dnie pomy¶leæ, wybraæ godne, nie budz±ce kontrowersji miejsce kto¶ próbuje "wynie¶æ go na o³tarze". Dopiero widzieli w nim nacjonaliste teraz nazywaj± to patriotyzmem i mi³o¶ci± do kraju. My¶lê ¿e wierzy³ w to co robi³, nie robi³ tego dla tylko siebie ale dla ludzi i dla kraju, mia³ swoje przekonania, swój ¶wiatopogl±d, ale nie mogê napisaæ ¿e by³ dobrym prezydentem.

Mam nadziejê, ¿e zachowacie to samo poczucie humoru jak kiedykolwiek do czego¶ dojdzie Przy odrobinie nieszczê¶cia kilka-kilkana¶cie lat. EOT

je¶li za naszego ¿ycia dojdzie do czego¶ (odpukaæ w nie malowane) to raczej to bêdzie co¶ globalnego, i wywo³ane bêdzie przez jakich¶ oszo³omów typu Osama. a wtedy w±tpie czy nasze eFy co¶ nam pomog±.

A co do miejsca pochówku Prezydenta to dla mnie jest obojêtne gdzie bêdzie pochowany. i my¶le se ¿e Ci którzy spoczywaj± na wawelu za swoich czasów te¿ zapewne mieli swoich przeciwników jak i zwolenników i tak¿e za ich czasów by³aby wielka dyskusja czy akurat ta osoba jest godna aby j± tu pochowaæ. Je¶li kto¶ tak postanowi³ to i tak dyskusj± tutaj nic siê nie zmieni.
Ale guzik jest ma³o tych wa¿nych, wiêcej jest tych "gorszych".

Sikorski, te¿ siê specjalnie nie zas³u¿y³ i gdyby nie wypadek te¿ by tam nie trafi³.
Wiekszosc mieszkancow naszego kraju nie moze sie z tym pogodzic ...
Jules moze i teraz co robi/mowi nie jest tego godne, ale gdyby nie on mogloby nie byc Solidarnosci... Mogl byc nadal komunizm i zylbys w innym kraju... Co nie zmienia faktu ze jezeli Kaczynski zostanie pochowany na Wawelu Walesa powinien zostac tym bardziej ...
Guzik patrz post wcze¶niej. A i Kopernik nie spoczywa na Wawelu.

Guzik patrz post wcze¶niej. A i Kopernik nie spoczywa na Wawelu.
Sory mój b³±d wymienia³em z g³owy ...

Ta tylko nie zapomnij o Krypcie Wieszczów...

PS. Przypominam, ¿e zostanie pochowana para prezydencka.
Solidarno¶æ to nie tylko Wa³êsa, nawet z tego co pamiêtam nie on by³ jej inicjatorem. Ca³y ruch zrobi³ swoje a Wa³êsie uda³o siê wyskoczyæ i stan±æ na czele. Politykiem by³ kiepskim ale by³ pewny siebie i mia³ co¶ za czym poszli ludzie.


jezeli Kaczynski zostanie pochowany na Wawelu Walesa powinien zostac tym bardziej

Obaj ci politycy nie powinni tam byæ pochowani ale nawet jak to siê stanie to nic dla mnie to nie zmieni. A czy zostan± pochowani z ¿onami czy bez to ju¿ wogóle ¿adne znaczenie.

Na Wawelu jest równie¿ tablica upamiêtniaj±ca Katyñ i urna z ziemi± stamt±d.

Ostatnie pochówki na Wawelu to Pi³sudski i Sikorski, którzy byli m.in. wielkimi wodzami podczas I i II wojny ¶wiatowej, z ca³ym szacunkiem dla Kaczyñskiego ale nie mo¿na porównywaæ jego dzia³añ do dzia³añ niepodleg³o¶ciowych czy organizowaniu zbrojnej walki.

A tak wogóle skoro kto¶ zdecydowal ¿e Wawel by³by dobrym miejscem na pochówek Kaczyñskiego to tym bardziej powienien zostaæ tam pochowany Ryszard Kaczorowski.
a ja wam powiem.... nikt nie ma prawa sugerowac rodzinie gdzie maja byc pochowani.... to ich najblizsi... i niech w spokoju zadecyduja...juz mogli by dac rodzinie kaczynskich odetchnac i w ciszy pozwolic wspominac i tesknic.... ale nie.... przeciez to teraz najlepszy temat na pierwsza strone....
a mi sie wlasnie Partykusie wydaje ze to jeden z czlonkow rodziny tragicznie zmarlego Prezydenta nalegal zeby pochowek odbyl sie na Wawelu
no i z tego co wiem to wlasnie na wawelu bedzie chowany tak? chyba ze sie myle...ciezko za tym wszystkim nadazyc... jesli rodzina tak zadecydowala to tak powinno byc i zaden polityk nie powinien sie wpieprzac...

no i z tego co wiem to wlasnie na wawelu bedzie chowany tak? chyba ze sie myle...ciezko za tym wszystkim nadazyc... jesli rodzina tak zadecydowala to tak powinno byc i zaden polityk nie powinien sie wpieprzac...

a to jak moja rodzina zdecyduje ¿e mam byc pochowany na Wawelu to te¿ tak bedzie?
watpie

edit:

masz racje.... ale z drugiej strony troszke glupia sytuacja... bo to rodzina i tylko rodzina powinna decydowac gdzie ma byc pochowany bliski... ale z drugiej strony sa miejsca gdzie poprostu nie wypada...
Np. w ogrodzie u sasiada

Wa³êsie uda³o siê wyskoczyæ i stan±æ na czele

Wyskakuje dalej, szkoda tylko ¿e z niewyparzon± mord± i bzdurami we ³bie.

Osobi¶cie uwa¿am, ¿e prezydent jak i (tym bardziej?) jego ¿ona nie zas³uguj± na bycie pochowanym na Wawelu. On jako polityk wiele dobrego nie zrobi³, przepu¶ci³ tylko grube miliony nic nie wnosz±c dla naszego kraju - w jakim wiêc celu kraj mia³by go zapamiêtaæ? I tak na wikipedii ju¿ pisze sporo. Mam nadziejê, ¿e protestanci dopn± swego i nie pozwol± z³o¿yæ zw³ok Kaczyñskiego obok faktycznie zas³u¿onych w³adców.

[ Dodano: 2010-04-14, 17:06 ]

[ Dodano: 2010-04-14, 17:06 ]

Klotz pozyjemy zobaczymy, jednak nie sadze by to nastapilo w najblizszyn cwiercwieczu ...

Te¿ mam tak± nadziejê.


je¶li za naszego ¿ycia dojdzie do czego¶ (odpukaæ w nie malowane) to raczej to bêdzie co¶ globalnego, i wywo³ane bêdzie przez jakich¶ oszo³omów typu Osama. a wtedy w±tpie czy nasze eFy co¶ nam pomog±.

klik Nie pamiêtam tylko czy to nie by³o czasem w dwóch czê¶ciach.
Pozatym szaleñcy co chc± zniszczyæ ¶wiat istniej± tylko w hollywodzkich filmach i w Cod.
Jakby¶my "nadepnêli na czyj¶ odcisk" to dawno by¶my mieli ju¿ zamachy odwetowe. Tak jak ostatnio Rosjanie dostali "za swoje" w postaci zamachów samobójczych w metrze.

Je¶li chodzi o sam pogrzeb ¶p prezydenta to jestem oburzony tym, ¿e miejscem pochówku jest Wawel. To jest miejsce dla zas³u¿onych.
D¼wiêczy requiem pod dzwonu kloszem,
Salonowcy - skoñczcie tê wrzawê.
O czas smutnej zadumy proszê,
gdy Prezydent idzie na Wawel.

Kogo wiedzie w ¿a³obnej gali?
Jakie¶ cienie, mundury krwawe,
ci w Katyniu z do³ów powstali,
z Prezydentem id± na Wawel.

Id± wolno, lecz równym krokiem,
bo im marsza rozbrzmiewa grave.
Niezbadanym Boga wyrokiem
z Prezydentem ci±gn± na Wawel.

Gdy próg przejd± królewskich pokoi,
krótki apel - czas z misji zdaæ sprawê,
potem spaæ - pierwsza noc ju¿ w¶ród swoich
z Prezydentem, co wwiód³ ich na Wawel.

Ciiiiiicho! ¶pi± Ale mo¿e obudzi
ich los w nas to, co czyste i prawe?
Niech pojedna - i partie i ludzi,
dzieñ, gdy oni dotarli na Wawel.

Nie znam autora niestety
Mnie siê bardzo podoba wiersz Herberta i ta zwrotka, jak¿e wymowna.

przelecia³ ptak przep³ywa ob³ok
upada li¶æ kie³kuje ¶laz
i cisza jest na wysoko¶ciach
i dymi mg³± katyñski las
http://www.globalnaswiado...hotoid=78502091 ;o
Ale bzdury kawa³ki galezi a ktos pisze ze to postac ehh ludzie maja w glowach naj...
hehe teoria ze strzalem w brzuch i poziomy dym jest dobra
niedlugo ktos dostrzeze blysk na niebie i bedzie ze to Ufo zestrzelilo samolot zalosne to jest ludzie... ogarnijcie sie a nie jakies historie wymyslacie tylko jacys chorzy fanatycy mogli to wymyslec... i ten machajacy pilot....
Partykus...nie ufo... to greccy bogowie...a dok³adnie zeus strzeli³ piorunem
http://www.kavkazcenter.c.../14/11842.shtml
Istnieje w ogóle broñ, która wysy³a EMP ?
Jaroslaw Kaczynski is likely to be the next president of Poland.
a w testamencie zapisze, ¿e chce byæ pochowany razem z bratem.

Istnieje w ogóle broñ, która wysy³a EMP ?

chyba tak ale nie wiem na 100%
Przedewszystkim EMP towarzyszy wybuchowi bomby j±drowej. Istnieja urz±dzenia które wytwarzaj± impuls ale sa duuuuu¿e i maj± nie du¿y zasiêg(przynajmneij te które widzia³em)

Przedewszystkim EMP towarzyszy wybuchowi bomby j±drowej.

1% o ile pamiêtam z zajêæ PO. Jeden procent mocy wybuchu a niszczy ca³± elektronikê w polu ³aaadnych kilku kilometrów.
Potty w polu ³adnych kilku kilometrów to ty masz no co najwy¿ej wzrost promieniowania o jakeis kilka tysiecy % ;]
Wyczytane w sieci:


Zasiêg dzia³ania impulsu elektromagnetycznego przy du¿ych g³owicach nuklearnych detonowanych na du¿ych wysoko¶ciach pokrywa siê niemal z obszarem ograniczonym przez horyzont.

:*
http://wiadomosci.wp.pl/k...ml?ticaid=1a0a1
Dobra Panie i Panowie, po linku od klocka poleg³em...


Odpowied¼ internauty ~dan

Odp.: 10 minut to bardzo du¿o czasu do:

Mozna te¿ ukryæ wszystkie rakiety Scud które s³u¿y³y do zestrzelenia samolotu, w przypadku gdyby najemnicy znajduj±cy sie ju¿ we wnêtrzu nie zrealizowali powierzonego im zadania. Zreszt± ze Soleñska po katastrofie wyje¿dza³a dywizja pancerna. To z czo³gów dobijano rannych próbuj±cych szukaæ pomocy. W pobliskim jeziorze przyczi³y sie te¿ dwa atomowe okrêty podwodne z wyrzutniami rakiet balistycznych, a w pobliskim lesie ukryte by³y wyrzutnie typu katiusza i ¿o³nierze wyposa¿eni w bazooki. Sztuczna mg³a mia³a s³u¿yæ jako zas³ona dymna dla wycofuj±cych siê czo³gów i innych jednostek. I faktycznie spe³ni³a sw± rolê znakomicie...


Na tym koñcze i TEMAT ZAMKAM BO SYF zrobili¶cie jak zawsze...:P
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting