ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

witam was

chcialbym zasiegnac waszych opinii w sprawie SPORTOWYCH SWIEC ZAPLONOWYCH. jakie jest wasze zdanie na ten temat czy te swiece przynosza jakis rezultat czy do normalnej codziennej jazdy sa one odpowiednie czy wogole jest sens inwestowac w nie pieniadze

dodam ze po swietach wybieram sie do tokarza do Nekli kolo Wrzesni zaby zaczac moja przerobke silnika na 700 z walem od bisa, walkiem swiatka i planowana glowica. tez dlatego zastanawiam sie nad swiecami (CZY ONE COS DAJA) wiec zakup tych wiec bylby juz prawdopodobnie do nowego silnika. pomozcie mi w tej sprawie


Zmiana świec nie da odczuwalnej różnicy w pracy silnika, jeśli chcesz modyfikowac zapłon to poczytaj o Digitechu. http://elektronika-motocy...e_fiat_126.html Zajmuje sie tym AndyK kiedyś dostępny na forum 126p.pl Moduły te zostały już wielokrotnie sprawdzone w różnych maluchach i nie tylko a opinie były przeważnie pozytywne, także warto
forynek, świec to nie masz co tu za bardzo szukać, ja zauważyłem że najlepsze były bosche albo ngk ale zwykłe a nie jakieś 4 elektrodowe lub inne wydziwy. Tu nie masz co za dużo wymyślać
a jak już chcesz przerabiać to polecam wałek rozrządu od Kałuży o oznaczeniu 555 to jest najlepszy wałek do codziennej jazdy, taki odpowiednik 385 świątka, ale przynajmniej się zawory nie urywają
ja mam juz walek swiatka do codziennej jazdy. lezy wlasnie na szafie i czeka na inny silnik a tak wogole to jakie beda przyrosty parametrow na tym walku po zmianie ??
jakies przyrosty sa napisane na "instrukcji" od tego walka, ale chce wiedziec jak to wyglada dowsiadczalnie ?
ja mam swiece ISKRA. co o jakosci tych swiec powiecie ? innych nie mialem okazji przetestowac, a nie bede wszystkich ze sklepu kupowal i testowal


wałków światka jest sporo tak że musisz dokładniej napisać jakie ma oznaczenie....
świece to tak jak ci napisałem powyżej jakie polecam, iskry... miałem z nimi nie raz złe doświadczenia, wiec NGK albo BOSCH ale zwykłe jednoelektrodowe
ja z kolei jeżdżę na zwykłych iskrach od niepamiętam kiedy i dzielnie znoszą wszystko.
U mnie Iskry też zawsze w maluchu były i nigdy nic sie świecy nie stało. Dostałem jeszcze z maluchem Magneti marelli ale strach zakładac bo zapewne są starsze ode mnie
no może jakość się ich poprawiła, ja składałem silniki maluchowe ponad 10 lat temu, i nie raz było tak że jak wkręcałem nowe świeczki to jedna z nich była niesprawna. Tak że mam po prostu złe doświadczenia. A żeby nie było jakiś miesiąc temu kolega też przyjechał do mnie maluchem że coś źle chodzi, pominęliśmy świece bo mówi że dopiero wymieniał na nowe ISKRY notabene i co... jedna padła a ja szukałem przyczyny gdzie indziej bo nowa świeca to ją wykluczyłem. Ale nauczony że z iskrami miałem problem wymieniłem i chodzi
napisze wam pozniej jaki mam walek bo musze isc do garazu te swiece co mam to mam sprawne - fura odpala i jezdzi. ten BOSCH co jest teraz to juz nie ten sam BOSCH. teraz sa robione w chinach, kiedys byly robione w bundesrepublik deutschland i wtedy byly duzo lepszej jakosci. jak sie kupuje nowa swiece to nigdy nie ma pewnosci. ja slyszalem ze NGK to bardzo dobrze radza sobie jak silnik jest na LPG, a ze dla benzyny sa raczej kiepskie. czyli chyba swiec nie bede ruszal

ps. dzisiaj dostalem paczke z poczty w ktorej przyszly do mnie tloki z pierscieniami i sworzniami do cc 700.
forynek, lepiej powiedz co tam dłubiesz w tej szopie
no przerabiam silnik na 700 z tlokami od CC700. dzisiaj dostalem tloki. po swietach jade do Nekli do tokara i bedzie robil silnik. szlif walu od bisa, zmiana tuleji cylindryczych na wieksze, planowanie glowicy.
a powiedzcie mi jak wypolerwac w srodku te kolanka wydechowe co sie tlumik przykreca ??
co jeszcze warto wypolerowac ?
Kolanka polerujesz na lustro i zgrywasz dokładnie otwory, zawory również warto przepolerować, kanały wydechowe na lustro, ssące nie. Ja do tego zrobiłbym polerkę i ważenie tłoków, sworzni i korbowodów.
ale czy polerowanie jestem w stanie wykonac sam czy to musi mi ten majster w tym warsztacie wypolerowac ??
Zasadniczo sam jesteś wstanie to zrobić, zwłaszcza jeżeli chodzi o kanały w głowicy, ale sam już nie wyważysz sobie, chyba, że dysponujesz dobrym sprzętem. Jednakże jeżeli nigdy tego nie robiłeś....
a jak i jest sposob na wypolerowanie kanalow ?? czego uzyc zeby to wykonac bo nie moge nic wymyslec
sprawne paluszki, ja się posiłkowałem również czymś na kształt dremla....
a forynek powiedz mi gdzie jest ten tokarz w Nekli bo mieszkam jakieś 10 km stamtąd i jestem ciekaw gdzie on urzęduje. co do polerki na lustro to nie wiem czy jest sens się męczyc bo po krótkim użytkowaniu i tak z lustra nic nie będzie raczej. lepiej powiększ średnicę tych kanałów
ten tokarz jest w Psarach kolo Nekli ale tak mowie ze do Nekli to jest przy tej glownej trasie szybkiego ruchu. czyli mowicie ze nie warto nic polerowac ?? a jak powiekszyc otwor w kolanku wydechowym (bo jest mniejszy niz w glowicy) ??
kupujesz kamienie na wiertarkę i jazda.... co do świec to NGK to jedna z najlepszych marek i nie słyszałem żeby sobie nie radziły. Co do tłoków od 700 to nie wiem czy wiesz że oś sworznia jest przesunięta w górę o jak dobrze pamiętam 6 mm. co za tym idzie o tyle samo tłoki nie będą tobie dochodziły do góry. oczywiście można obniżyć cylindry do tego planowanie głowicy i trzeba obcinać osłony lasek popychaczy, same laski też no i obudowy trochę nie pasują.... aaa i dobrze jak byś miał tuleje cylindryczne od 700 bo jak ci szlifierz rozwierci fabryczne to zostanie bardzo cieniutka ścianka, i po jakimś czasie pęknie cylinder. Szczerze to więcej z tym zabawy niż samych efektów. Też kiedyś miałem 700, potem była jeszcze na innych tłokach i innych korbowodach....
mam pytanko , tę 700 tylko rozwiercasz czy, wstawiasz tuleje cylindryczne ?? , bo stefan ma racje bez tych tulejów będzie lipa dobrze sie nagrzeje i dupa po zabawie...
po krótkim użytkowaniu i tak z lustra nic nie będzie raczej
no wiesz, ale mimo wszystko jak wypolerujesz, to czas zachodzenia nagarem jest dłuższy...
nie no, beda wstawiane nowe tuleje i musze skrocic cylindry. obudowy to nie problem, bo to sie dopasuje wazniejsze jest zeby silnik chodzil. jakich efektow mozna sie spodziewac po takiej przerobce na 700 ?

a jak z tulejami ? bo ten tokarz dorabia tuleje cylindryczne.
a czy idzie dostac gotowe tuleje zebu mu je zawiezc a on by je tylko wstawil, czy trzeba takie tuleje robic. gdzies kiedys widzialem ze sa do kupna, ale juz nie moge ich znalezc.
myśle że jeszcze spokojnie można kupić tuleje cylindryczne od CC 700. szlifierz rozwierci cylindry od malca i na wcisk wstawi te od 700.
tak szczerze to nie ma się co za wiele spodziewać, chodzi podobnie jak zwykły maluch. w sumie jak się pobawisz i zrobisz wszystko to wiadomo że silnik bedzie lepiej chodził od serii. a jeżeli chodzi o powiekszenie i obrobienie kanałów to robie takie coś, to tak na marginesie
tuleje od CC 700 sa dostepne np na allegro jak ostatnio chciałem zrobic sobie taki motor na 700 plus wałek światek 105 ten co ma staszekv, oraz tam inne duperelki
ja w sumie mam łatwiej bo jestem na warsztatach w samochódówce to tylko daje cylindry mówie co i jak daje piwo i jest zrobione
taki mam walek:

wszystko na zdjeciu

ja z tego oznaczenia nic nie wiem ;p wiem ze to jest walek do codziennej jazdy. powiedzcie mi cos wiecej o nim jesli wiecie

http://img692.imageshack..../dsc00077uo.jpg

tam niewyrazne jest (GT.1343)
szybko chcialem fote zrobic i nie zlapal dobrze ostrosci bo reka ruszylem
z tego co wiem że jest podobny do 385 tylko ze ten lepiej ciągnie górę a ten twój wałek ma trochę lepszy dolny zakres obrotów i jest stosowany w silnikach o mniejszych przeróbkach , ale zobaczymy (jeśli wprowadzam w błąd poprawcie mnie i przepraszam ;p
na tej kartce co dostalem jest napisane ze wzrost predkosci do ok 130km/h. mozliwe to jest jak teraz na tych szerokich lakach leci 100km/h ??

ja na temat walkow to sie nie znam kupilem taki bo mi taki polecili jak z nimi gadalem przez telefon

http://moto.allegro.pl/it...wiatek_kjs.html
to jest chyba walek taki jak moj i jest napisane ze bierze obroty srednie i wyzesze, wiec mam 2 stwierdzenia o tym samym walku (czyli reasumujac walek bierze wszystkie obroty
może mylę się więc sorka , jak założysz przekonamy się
szczerze to nie słyszałem jeszcze o tym wałku.... tak że niestety nie moge się na jego temat wypowiadać.wydaje mi się że jest to jakiś w miare świerzy wyrób Świątka z tego co zobaczyłem na stronie świątka jest to taki pośredni pomiedzy 114 a 385 i tak jak staszekv napisał powinien lepiej ciągnać od dołu. Jest to zakładam dobre rozwiazanie do miasta, czyli taki do codziennej jazdy
no i tez mi taki polecili tam swiatki jak dzwonilem i gadalem bo sie pytali jak bedzie uzytkowany
ale zascie z tematu uciekli sportowe swiece a tu walki wiec wracajac do tematu,mialem kiedys (jeszcze gdzies leza) swiece brisk,ktore sa niby sportowe do malca jednakze nie bylem z nich zadowolony(moze dlatego ze mam NIE sportowy silnik ) i wrocily podcziwe niezawodne iskry
a w silniku nie masz nic pozmieniane
a do zmodyfikowanego silnika nadaja sie te swiece ??
nic,oprocz podniesionego gazniczka i zmienionego dolotu to nic wiecej. ja ci nie powiem niestety czy sie nadaja czy nie,bo nie znam sie na tym
ale nie ma co tu sie zastanawiać nad swiecami ja mam NGK i takie załóz poco tyle pisać i zastanawiać sie
kolega chce sportowe swiece chyba z tego co widze a nie zwykle
zgadzam sie lecz NGK lub BOSCH sie nadają
ja tez polecam NGK ,boscha juz mniej ale nie testowalem ich w malcu
obecnie mam ISKRY. poki co bede na nich jezdzil, chyba ze je trafi starosc i padna ale jak zrobie nowy silnik to pewnie kupie te NGK jesli tak chwalicie
Ja również polecam NGK mam je od dawien dawna tzn teraz ostatnio podczas regulacji gaznika zostały zastąpione na nówki NGK choc tamte jeszcze były dobre:D
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting