ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Wzorem z zeszłego roku wypiszcie co waszym zdaniem w tym roku być na + a co na -.

+ Powstanie 41
+ 36 przez Bema
+ żelazko
+ remonty torowisk
+ testy przeguba

- linia 30 kosztem jednej brygady 21
- 50 lub 52 na objazdach
- słaba informacja o zmianach w funkcjonowaniu KM

Dodajcie coś od siebie


Co do remontów torowisk to ja bym to nazwał remonty doraźne, bo jak to można nazwać jeżeli wymieniają po kilkanaście metrów torów? Ja daje dużego minusa za brak poważnych remontów torowisk i jeszcze jednego za barwy "żelazka".
a mi się kolory żelazka podobają
Za barwy żelazka to dał bym konkretnego MINUSA!!


A mi się podobają remonty zatoczek.
Na minus: linia 39, 41, 20 i zmiana 36. Brak wewnętrznej informacji w żelazku i ogólna bryndza w komunikacji.
+ Dojście do porozumienia w sprawie biletu aglomeracyjnego
+ Zmiana układu linii tramwajowych (nowa linia nr 3, zmiana trasy 4, likwidacja wariantów 2w)
+ Wprowadzenie karnetu ulgowego
+ Przystanki na żądanie
+ "Testy" przegubowca, trzykrotne odwiedziny "silvermana"
+ Kursy okolicznościowe, impreza związana z pierwszym wyjazdem żelazka na tory
+ Zakup 9 niskopodłogowych autobusów, sukcesywne oznaczanie ich kursów w rozkładach
+ Pozbycie się linii nr 20
+ W przyszłym roku podwyżki nie będzie ;]

+- Otwieranie się MZK na ludzi (choć często bardzo ułomne)
+- Organizacja komunikacji zastępczej (za tramwaje), ale niestety z kiepską informacją pasażerską w wielu przypadkach
+- Modernizacja składu, brak wewnętrznej informacji pasażerskiej
+- Uruchomienie 30, funkcjonowanie wraz z 21

- Zamieszanie wokół sprawy rozwoju sieci tramwajowej
- Sprzedaż ostatniego Jelcza PR110
- Podwyżka cen biletów w roku 2007
- Brak wykonywania NG na zewnątrz zakładu - odstawienie sporej ilości pojazdów w kolejkę
- Zmiana trasy 29
- Wprowadzanie konduktorów np. na 11, na szczęście wycofano się z tego
- Uruchomienie 39, 41
- Wątpliwy stan niektórych autobusów MZK - zabranie przez ITD w czasie jednodniowej kontroli 6 dowodów rejestracyjnych
- 36 przez Bema i Matejki
+ wprowadzenie składów na wszystkie brygady linii 4 (a co za tym idzie także na niektórych wieczornych brygadach jedynki) - od września
- wprowadzenie mniej więcej od początku grudnia solówek na części brygad linii 4
+ Pojawienie się automatów biletowych w autobusach (wcześniej w tramwajach),
+ nowy układ tramwajowy,
+ duży krok w kierunku testów gazowca,
+ wprowadzenie nowego rozkładu jazdy na czas objazdu linii nr 11 i modyfikacja czasów przejazdu,
- brak powyższego dla innych linii objazdowych,
- brak oznaczeń typu 'zmiana trasy' w pojazdach,
+/- poprawa czasów przejazdu na liniach 21, 24, 25 kosztem częstotliwości.
Plusy:
- zwiększanie się ilości wozów niskopodłogowych i oznaczanie ich na rozkładach jazdy;
- początek inwestycji w taborze tramwajowym;
- modernizacja sieci tramwajowej;
- zaczątku PR.
Minusy:
- brak planu przekształcenia MZK z zakładu budżetowego w nowoczesną spółkę;
- tworzenie dziwolągów typu " 30 " lub " 41 ";
- brak dialogu dyrekcji z załogą
- brak chocby dyskusji dotyczącej modernizacji układu autobusowego;
- rozkłady często oderwane od rzeczywistości;
- zła sytuacja w taborze autobusowym ( jego stanie technicznym ), którą najlepiej obrazuje odebranie dowodów rejestracyjnych przez ITD, co jest w mojej ocenie efektem odejścia od wysyłania pojazdów na zewnętrzne NG.
Ogólnie myślę, że obecnej dyrekcji brak jest wizji i pomysłu, jak MZK ma wyglądac za 5 lat - ona po prostu administruje tu i teraz, i to jest największy problem.
Pozwolę sobie także dorzucić swoje typy:
+ zmiany w sieci tramwajowej
+ modernizacja jednego składu (który pieszczotliwie nazywacie "żelazkiem")
+ stopniowa wymiana taboru autobusowego (szkoda tylko, że na MAN-y)
+ przymiarki do "przegubowców"

- linia 41 i zmiany na 36 (wjazd w Bema i Matejki)
- wyrzucenie z Torunia wszystkich zasłużonych PR110
- kierowcy (na szczęście tylko niektórzy) notorycznie gadający przez komórkę w czasie jazdy lub, co gorsza, piszący sms-y
+ modernizacja składu
+ testy przeguba i przymiarki do zakupu
+ budowa stacji CNG
+ zmiany w sieci tramwajowej

- brak zewnetrznej NG autobusów
- podwyżka cen biletów w 2007
- wykonywanie tylko NB autobusów, tylko 1 autobus wyjechał po NG
- marka MAN ( zakup autobusów tej marki)
- linia 30, 39, 41
- sprzedaż PR 110
- brak wewnetrznej informacji w żelazku

Jak widać nie ma się czym chwalić, rok mało udany dla KM.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting