więc tak zbliża mi się przegląd a awaryjne migają mi tylko z lewej strony sprawdzają na przeglądzie te światła? . z tego co słyszałem to wina przerywacza, pogrzebał bym przy nim ale nie wiem nawet gdzie on jest
pod maską wygląda jak cewka zapłony ale starego typu tyle ze mniejsza
Różnie bywa z tym sprawdzaniem zależy od gościa. Przerywacz znajduje się pod maska w pobliżu mechanizmu do wycieraczek. Jezeli masz staszy model malca to wygląda jak taki kondesator w aluminiowej obudowie. Jakby coś tam taki przerywacz starego typu a mi sie nie przyda
(tak stary tym od FL) oke dzięki jutro jak będzie jasno na dworze to poszukam może coś tam źle dociśnięte jest a jak coś to artidu ile byś za to chciał i czy będziesz teraz na jakimś zlocie co bym odebrał tego przerywacza i jak bym tego nie znalazł to byś pomógł to zamontować chyba ze wymiana tego to jakiś większy problem jest to byś tylko pokazał gdzie a w domu bym się pobawił z tym .
YY Panowie jedna sprawa, przerywacz kierunkowskazów, stary typ, to ta "beczka", nowy "kostka "w skrzynce, natomiast przerywacz awaryjnych powinien być przytwierdzony do metalowej obudowy przy silniku wycieraczek i jest czarnym pudełkiem, do którego dochodzi wuchta kabli.
dokładnie tak jak mmarcell pisze, jesli Ci mruga jedna strona to on działa, sprawdź czy te kabelki są podłączone w odpowiednie miejsca, gdzies mam schemat jak to powinno byc podłączone wiec jak znajde to wrzuce
[ Dodano: 2010-05-31, 21:50 ] Pytanie jeszcze, czy mruga Ci kontrolka od awaryjnych ?
no jeśli tam kable dochodzą to możliwe ze coś się poluzowało bo przekładałem prąd z akk do radia i moglem coś zahaczyć jutro poodciskam wszystko i zobaczę. Tak kontrolka mruga i wydaje ten dźwięk puk puk ...
Prawdopodobnie gdzies masy nie ma lub sie wysunął przekażnik
W FL nie ma przekaźników
do tego przerywacza podpiętych jest 5 kabelków - niebiesko czarny - wyjście na jedną strone kierunków - niebieski - na drugą strone kierunków - czerwony - to jest + od włącznika awaryjnych na desce rozdzielczej - czerwono czarny - do kontrolki w liczniku - czarny - masa, jest podpięta do pinu 31 na przerywaczu
No Znalazłem ten przerywacz podociskalem kable i nic nie dało , zamieniłem miejscami te niebieskawe kable i migała tylko prawa strona (wcześniej lewa), potem rozmontowałem obczaiłem jak działa i wpadł mi tylko pomysł by dolutować kawałek blaszki (kreska czerwona) od nr 1 do nr 2 coś było nie tak w tym czymś miedzy ruchoma a nieruchoma blaszka (tam gdzie nr 1) bo przyduszałem te blaszki na włączonych awaryjnych i migała tylko 1 str wiec na nic innego nie wpadłem Moze to nie profesjonalna robota ale działa Jeszcze tylko ręczy podkręcę Dzięki wielkie Panowie
miałem to samo ze mi awaryjne mrugały po jednej stronie i i to nie było wcale przekaźnik tylko przy silniku od wycieraczek urwał się kabelek taki czarny tam były 2 łączone i jeden się urwał sprawdź to 2 czarne kabelki co idą do silnika od wycieraczek
no właśnie kabelki sprawdzałem wszystkie.
Jednak problem pozostał. Łącząc te 2 blaszki połączył się obwód i jak włączałem kierunek to migały wszystkie tak jak awaryjne, dobrze ze na miasto nie wyjechałem z awaryjnymi zamiast kierunków odłączyłem to i nadal nie mam awaryjnych bo bardziej się kierunki przydadzą. tak więc poszukuje Przerywacz Awaryjnych opis mmarcell bardzo trafny przytwierdzony do metalowej obudowy przy silniku wycieraczek i jest czarnym pudełkiem, do którego dochodzi wuchta kabli. no chyba ze idzie to jakoś zrobić, mianowicie coś jest z tym czymś małym okrągłym czarnym na końcu 1 blaszki jutro to spirytem przeczyszczę może zaśniedziało tam coś