ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

sprawa jest dość kontrowersyjna. czy słyszeliście o tym że odłączenie ładowania jakie daje alternator odciąża silnik. nie chodzi tu o zdjęcie paska klinowego - wentylator cały czas działa ale jest odłączone ładowanie. nie znam się ale ponoć im większy prąd alternator daje tym większy opór stawia. oczywiście chodzi tylko o odłączenie na kilka chwil. tak se dumam i nie wiem co o tym mysleć.


Teoretycznie, bo praktycznie nie sprawdzałem, jeżeli wypatroszysz alternator i zostawisz go tylko dla chłodzenia, to spadnie Ci spalanie i silnik odzyska odrobinę mocy. Tak jak piszesz im mocniejszy alternator, tym większy stawia opór, co za tym idzie zwiększa spalanie i osłabia silnik.
Prodnica byla by polsrodkiem - slabe ladowanie - i mniejszy opor dla silnika!
generalnie chodzi o chwilowe odłączenie np do sportu, poza tym cały czas normalnie byłby altek podłączony.


W RC jeżdżą tylko z samymi obudowami alternatorów, tylko czy w cywilno - sportowym maluchu też sie taka opcja opłaca Najlepiej by było sprawdzić Tylko odłączanie by musiało być w kabinie i przy różnych warunkach sobie to przetestować czy rzeczywiście to zmniejszenie oporu daje odczuwalne rezultaty.
jesli miałby być odłączany to właśnie w kabinie przełącznikiem. myslę że za jakiś czas coś się z tego wykluje i zobaczę czy jest różnica.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting