ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

jako maniaczka biletowa odbyłam dziś już jazdy autobusami i mam dwa nowe do kolekcji. za 2 złote w nowym kolorze i przebitkę z 1.80 na 2zl plus opłata manipulacyjna pewnie kilka okazów jeszcze w ręce wpadnie

p.s. czy nie ma tu nikogo kto interesowałby się biletami a nie tylko autobusami?


Ja zbieram bilety z Torunia, jak i z całego kraju, ale jeszcze nowymi nie jeździłem bo jutro szkoła . Jestem ciekaw jak wygląda ten zielony bilet
no to mam nadzieje ze kiedys uda nam sie zobaczyc swoje kolekcje
http://www.tkmkm.za.pl/bilety.html#2006


Tradycyjnie, ten post będzie odpowiedzią na wszystkie powyższe.
1. Bilety KM zbieram również ja, mam tego... no, duuużo, od kilku lat zabieram się, żeby zrobić z tym porządek (oczywiście mam na myśli poukładanie, a nie wyrucenie do wiadra ) - jednak mi nie wychodzi
2. Ten nowy bilet jakiś taki bladziutki, zdechlutki... szpitalne barwy... jakiś ładny, żywy, kolorowy by się przydał, z wizerunkami autobusów i tramwaju/ów, jakimś Kopernikiem, Flisakiem czy innym Łukaszem Piotrowskim
Coś kiepskiego grafika ma nasze MZK - połączyć pomarańczowy, fioletowy i zielony... no to delikatnie mówiąc nienajlepszy zestaw. To już te stare z liliowym tłem były ładniejsze
3. Co z tym śmiesznym wytworem pt. "bilet ulgowy" za 0,95? Można było go normalnie kupić w kiosku? Chyba szybko zrezygnowano z tego dobrego projektu...
4. Pare tygodni temu spotkałem się z ciekawymi biletami MZK Toruń. Kupione normalnie, legalnie w kiosku, po przyniesieniu do domu rozpadły się na kawałki. Najzwyczajniej w świecie poodrywały się od tego srebrnego paska przez środek. W ogóle ten pasek był wstrętny, tandetny i wyglądał mi na podróbę... jednak za pare dni również kupiłem bilety z takim paskudnym paskiem, tyle tylko, że się nie rozpadły. Czyli fałszywki chyba nie były
1. Zdefiniuj dużo
2. Na ten temat się nie wypowiem Nadal nam robią bilety by CZG (Częstochowskie Zakłady Graficzne) S.A ?
3. Podobno je można było w kasach biletowych MZK kupić (może teraz też tak tylko jest).
4. Co to jak z kolegą kupiliśmy kiedyś dwa złączone bilety (nie wiem jakiś klej to jest czy co, że się one w pliczku trzymają) to zamiast je od siebie odzielić jeden bilet przerwał się w punkcie hologramu. To chyba jakiś ich słaby punkt .
1. definiuje duzo - ja mam ponad 3 tysiące z Torunia ponad 200 - wczoraj liczyłam
2. kolejny brzydki bilet, jak patrze na bilety z innych miast to zal tylek sciska
3. za 0.95 mozna kupic bilety w kasach biletowych na koncowkach i w zajezdni, teraz to chyba za zlotowke, jeszcze nie zrobilam ataku na zajezdnie
4. karnety rozwalaja sie praktycznie wszystkie, jezdze juz na normalnym bilecie wiec mam problem na codzien szczegolnie z tym 12 przejazdowym, ciagle tasma sklejam

p.s. strone widziałam, ja swojej nie mam nie sposób byłoby to wszystko zamieścić
1. Uwaaaaga, definiuję dużo. Proszę popatrzyć jak będę to robić. Nie mam pojęcia jak dużo, kilka pudełek, jakby policzyć ze wszystkimi biletami z Torunia to kilka tysięcy bym miał
2. W Toruniu nigdy nie mieliśmy ładnych biletów i pewmnie mieć nie będziemy. Co do miesięcznych to pozwolę się w ogóle nie wypowiedzieć, bo miałem nie być nerwowy
3. Ooooo
4. To, że karnety to wiem, ale normalne bilety, żeby się rwały na fragmenty
ja mam ulgowy
Pociągnęliśmy za dwa końce tych biletów i zamiast przerwać się w połowie (żeby je rozdzielić) to jeden przerwał się w punkcie hologramu.
ale w tych pudełkach masz pojedyczne okazy czy np. 200 identycznych z Torunia (rozniacych sie tylko numerem serii ) moge sie ofiarowac i je poukladac bezrobocie mnie dopadło

p.s. bilet dla bezrobotengo tez by sie rpzydal, tak jak w Grudziądzu
ale w tych pudełkach masz pojedyczne okazy czy np. 200 identycznych z Torunia (rozniacych sie tylko numerem serii )

A to różnie, jest i kilka set (albo i 4-cyfrowa liczba) różniąca się tylko numerem seryjnym, co ciekawe, część z nich poukładałem swojego czasu według tego numeru
o matko to Ci sie musialo bardzo nudzić

p.s. tak wlasciwie to ja sie musze do was zapisac bo jestem tylko uzytkownikiem forum a nie czlonkiem stowarzyszenia
o matko to Ci sie musialo bardzo nudzić

Taaak, czasami mi się to zdarza... a właściwie zdarzało, bo teraz mam tyle roboty na głowie że już nie mam czasu na układanie biletów wg numerów seryjnych
Oczywiście segregacja dotyczy też biletów kolejowych, te też są wg numerków
ja kiedys zbierałam wszystko jak popadnie, w tej chwili wszystkie bilety wstępu, pkp i innegorodzaju wymieniam na komunikacyjne tylko bilety z Torunia mam z zachowane na pamiątke
Bileciki chyba zmieniły barwę, wydaje mi się ze widziałem biały kolor Przypomnę ze kiedyś w Toruniu nie było fioletowych biletów tylko białe.
Przypomnę ze kiedyś w Toruniu nie było fioletowych biletów tylko białe.
Chyba jeszcze nikt o tym nie zapomniał a fioletowe stały się po tym jak ludzie zaczęli usuwać wybite numery kasownika za pomocą wybielaczy
a fioletowe stały się po tym jak ludzie zaczęli usuwać wybite numery kasownika za pomocą wybielaczy

A ja myślałem, że ktoś pokierował się względami estetycznymi Pamiętam jak pierwszy raz widziałem jak ludzie kasowali takie bilety to myślałem, że komuś się w spodniach wyprały i się tak ślicznie zabarwiły

A ja myślałem, że ktoś pokierował się względami estetycznymi
A w tym względzie to wg. mnie białe ładniejsze
Dziś też znalazłem taki "niefioletowy" bilet, ale on bardziej wyglądał na jasno-niebieski.
białe łatwiej podrobic:P
A to ja chyba mam taki mały rarytasik

Bilecik o numerku: A0036068 kupiony chyba w nocnym busie za 1,80zł, (ulgowy) fioletowy, z hologramem w kształcie kwadratu umieszczonym w środku biletu, no i najfajniejsze, że są tam kratki do zaznaczenia numeru wozu, numeru kursu, daty i jeszcze jakiś dziwnych cyferek od 1 do 16
A to ja chyba mam taki mały rarytasik

Bilecik o numerku: A0036068 kupiony chyba w nocnym busie za 1,80zł, (ulgowy) fioletowy, z hologramem w kształcie kwadratu umieszczonym w środku biletu, no i najfajniejsze, że są tam kratki do zaznaczenia numeru wozu, numeru kursu, daty i jeszcze jakiś dziwnych cyferek od 1 do 16
możesz zeskanować i wrzucić na forum? niezły bilecik
W nowym roku bilety będą droższe?

Piotr Rzepczyński, Piątek, 24 Listopada 2006

Miejski Zakład Komunikacji nie chce wypowiadać się na temat przyszłorocznych cen biletów. Znając jednak dotychczasową praktykę można przypuszczać, że bilety zdrożeją.

A konkurencja już teraz myśli o nowej linii. Co roku bilety miejskiego przewoźnika drożeją średnio o 10 groszy. Dzieje się tak ponieważ MZK dotychczas nie miał konkurencji i mógł dyktować warunki. W ostatnim miesiącu sytuacja się zmieniła. Pojawił się pierwszy konkurent. Trzeba jednak czasu aby Europol wymusił na MZK obniżkę cen biletów lub zniesienie opłaty manipulacyjnej, którą trzeba płacić kupując bilet u kierowcy.

- W przypadku rozwoju firmy Europol będziemy dostosowywać swoją podaż do popytu na rynku - mówi Sylwia Kowalska, rzecznik MZK. - Chcemy świadczyć usługi, w miarę możliwości, na jak najwyższym poziomie.

Jak się okazuje, można robić to zdecydowanie lepiej. Korzystając z usług nowego przewoźnika, przeciętny Kowalski płaci za bilety mniej. Europol rozwozi pasażerów na trasie od osiedla Na Skarpie do placu Teatralnego. A w następnym roku planuje uruchomić nową linię obsługującą osiedle uniwersyteckie. Uruchomienie pierwszej linii zajęło dwa lata, ale rozruch kolejnej jest kwestią tylko kilku miesięcy.

- Klienci są zadowoleni z naszych usług. Z dnia na dzień z naszej linii korzysta coraz więcej osób - przekonuje Grzegorz Kubiak, właściciel firmy.

Tę opinię podzielają również kierowcy minibusów. Na początku nie było łatwo. Mieszkańcy podchodzili do nowego przewoźnika nieufnie. Na początku Europol rozdawał w ramach promocji drobne upominki. Teraz już okazuje się to zupełnie niepotrzebne.

http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?IdLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=358&NrSection=1&NrArticle=49424&IdTag=103
Na początku Europol rozdawał w ramach promocji drobne upominki. Teraz już okazuje się to zupełnie niepotrzebne.

Kurna no a ja nie dostałem upominku A byłem bardzo miłym pasażerem i jeszcze zagadałem kierowcę
Od dzisiaj kierowcy będą w pojazdach sprzedawać karnety 6-przejazdowe (te po 10,50 zł) bez opłaty manipulacyjnej.
Cytat: Od dzisiaj kierowcy będą w pojazdach sprzedawać karnety 6-przejazdowe (te po 10,50 zł) bez opłaty manipulacyjnej.
Czyli tak jak w 3mieście, ja bym był nawet za tym, żeby tylko karnety były sprzedawane w pojazdach.
Czyli tak jak w 3mieście, ja bym był nawet za tym, żeby tylko karnety były sprzedawane w pojazdach.
Ja tak samo, pod warunkiem, że karnety byłyby np. tak jak w Gdańsku 3-przejazdowe. Te 10,50 to trochę za drogo, szczególnie gdy np. ktoś nie jeździ często a planuje tylko jeden przejazd. Częściej jeżdżącym oczywiście to się opłaci no i kierowca będzie sprzedawał mniej (czytaj: mniejsze opóźnienia).
Ja tak samo, pod warunkiem, że karnety byłyby np. tak jak w Gdańsku 3-przejazdowe. Te 10,50 to trochę za drogo, szczególnie gdy np. ktoś nie jeździ często a planuje tylko jeden przejazd. Częściej jeżdżącym oczywiście to się opłaci no i kierowca będzie sprzedawał mniej (czytaj: mniejsze opóźnienia).
I jeszcze żeby ulgowe były.
Motorniczowie też sprzedają karnety?
Motorniczowie też sprzedają karnety?
Też sprzedają.
Za to w dzisiejszych Nowościach napisano, że jednak nie zdrożeją, przynajmniej nie wszystkie.
To właśnie program PO - nie ściągać z klientów, tylko szukać dodatkowych dochodów.
Coz, ja w Warszawie za sieciowke place 33 zlote (jezdze autobusami dziennymi i nocnymi, tramwajami, metrem i SKM) w granicach miasta. W Poznaniu KOMKARTA jest w podobnych cenach i na podobnych warunkach (autobusy dzienne, nocne, tramwaje dzienne i nocny). W Toruniu nie bylo mnie stac na pseudo sieciowke. Mamy jedne z najdrozszych biletow miesiecznych w kraju i zamiast przyciagac do komunikacji publicznej - odpychamy.
I do stanu, jaki przedstawił powyżej Whisper będziemy z Toruniu dążyć.
Ale na początek MZK musi mieć dodatkowe źródła dochodów - o tu są analizowane w Urzędzie Miasta następujące propozycje :
- każda agencja reklamy, która przyprowadzi klienta otrzyma jakąs prowizję od wartości umowy ( tzw. zlecenie );
- wyłączenie z MZK wielu zadań na rzecz podmiotów zewnętrznych, które zawsze są tanie
a ) NG - będą robione szybciej na zewnątrz, przez co wozy nie będą tracić wartości stojąc na górce; poza tym warsztaty MZK skupią się li tylko na pracy stricte warsztatowej
b ) likwidacja działu programowania i organizacji ruchu:
- w Poznaniu oraz we Wrocławiu zadania tego pionu dla przewoźnika realizują studenci Politechniki Wrocławskiej, UAM - u, WSL - u skupieni w kołach naukowych - mają oni ku temu przygotowanie teoretyczne i merytoryczne; nie widzę przeszków by zadania z zakresu opracowania nowego układu komunikacji w Toruniu ( on jest niezbędny ) przygotowali profesjonaliści
- w kwestiach objazdów może ich trasy realizować MZD - w tej instytucji jest zatrudniony kuzyn Pana Krzysia Przybyszewskiego - Rysio ( zresztą tak samo " bystry i kompetentny " ); nie ma zatem powodu by podatnicy płacili za dwa zbędne etaty
( Malewski, K. Prtzybyszewski ), gdy ich zadania można zrobić lepiej za te same pieniądze.
Wiem, że mogą się podnieść głosy, iż początkowo broniłem Malewskiego, a teraz jego atakuję - napiszę tak :
pierwotną wersję jego zmian uważałem i nadal uważam za dobrą i sądziłe, że wniesie on do MZK trochę świeżości. Niestety - zawiodłem się - on po prostu spoczął na laurach i stał się pracownikiem biernym. Poza tym jego stosunek do innych pracowników budzi zastrzeżenia.
Ale wracając do biletów - mogę zapewnić, że trwają symulację, czy bilety można by od 2008 roku obniżyć - nie o duże sumy, ale by zapoczątkować pewien trend.
O, brzmi ciekawie
Ale ulgowe karnety to jednak by mogli przywrócić, przecież to nic nie boli a poręczniejsze od sterty biletów...
Co do karnetów - tu jest inna kwestia :
a ) karnet sam w sobie jest pewną ulgą ( jak by policzyć, ile bymy zapłacili za pojedyncze przejazdy daną ilością biletów to karnet wyjdzie taniej );
b ) nie wolno i nigdzie się nie sumuje ulg - można korzystać tylko z jednej i tu rozwiązaniem są bilety ulgowe.
Natomiast kwestia ich dystrybucji i rozpropagowania to już inna sprawa.
Natomiast mówię - MZK to Miejski Zakład Komunikacji i Radnym PO przedstawiam taką filozofię zmian w naszej komunikacji, by MZK zajmowało się transportem, a wszelką dodatkową działalnośc wykonywały podmioty zewnętrzne.
Ale kiedyś były ulgowe i dobrze było
Jak już nie chcą to niech kosztuje tyle samo co te 12 biletów, ale jednak taki stwór jest zawsze poręczniejszy, tak bym se kupił karnet i by mi starczył na miesiąc a tak to pełno biletów muszę mieć... i nie tylko ja z resztą
nie wolno i nigdzie się nie sumuje ulg
No w Bydgoszczy mój drogi do dziś funkcjonuja ulgowe karnety.
Nie, no to, że funkcjonują to wiadomo bo tak to równie dobrze możnaby zlikwidować ulgowe miesięczne - przecież jedną ulgę ma się już z racji tego, że nie trzeba kasować 60 biletów na miesiąc... Ale tu chyba o coś innego chodziło, tylko nie wiem dokładnie o co, bo z powodzeniem kiedyś u nas funkcjonowały piękne, zielone karneciki ulgowe 3,30 pamiętam kosztowały swojego czasu
Nowe bilety mają, żółty kolorek (zarówno dopłaty za 10gr jak i bilety za 2,10zł), są dostosowane do kasowania obojętnie z której strony (zapewne ma to związek z tym, że w pojazdach gdzie zamontowane sa nowe kasowniki pasażerowie kasują jak w starym typie (czyli nadruk wychodził na zadrukowanej cześci biletu) przez to co prawda bilet wygląda jakby dali za dużo wolneog miejsca po lewej i prawej stronie ale z pewnością pozwoli uniknać spięć z kanarami.
Moim pierwszym spostrzeżeniem jak zobaczyłem ten bilet było to, że pewnie na farbie chcieli zaoszczędzić i dlatego zmniejszyli i ścisnęli tak ten nadruk I zdaje mi się, że coś jednak w tym jest...
Muszę iść kupić karnet, ciekawe czy tam coś zmniejszyli ...
Na karnetach nic się nie zmniejszyło Też są zółte.
Na nowych seriach biletów normalnych zamiast herbu miasta jest logo MZK Toruń.
Na nowych seriach biletów normalnych zamiast herbu miasta jest logo MZK Toruń. Mówiłem o tym z tydzień temu.
Uwaga! Od 10 kwietnia 2008 r. można kupić łącznie lub do okazanego biletu jednorazowego „BiT-City” bilet powrotny uprawniający do korzystania przez 60 minut w czasie wskazanym na bilecie z dowolnych linii komunikacji miejskiej w Toruniu i Bydgoszczy. Np. podróżny posiadający bilet „BiT-City” na przejazd w relacji Bydgoszcz Gł. – Toruń Gł. może od razu kupić bilet na przejazd (powrotny) w relacji Toruń Gł. – Bydgoszcz Gł., który będzie honorowany przez 60 minut w środkach komunikacji MZK w Toruniu i przez 60 minut w środkach komunikacji ZDMiKP w Bydgoszczy. Godzinę rozpoczęcia ważności przejazdów w środkach komunikacji wskazuje podróżny bezpośrednio przy zakupie biletu.
http://portal.mzk.torun.pl/index.php?news_id=2142
Teraz w toruńskich pojazdach sprzedaje się takie oto bilety.
Jakie śliczne, pokreślone... Ale jaki zaszczyt, ten bilet kiedyś był specjalnie drukowany dla mojej linii
Super design
Też taki mam
Słyszałem, że kierowcy i motorniczowie nie mają już obowiązku posiadania i sprzedaży karnetów. Nie jestem też pewien, ale z części pojazdów chyba zniknęły informacje o godzinach sprzedaży biletów w pojazdach. Czyżby powrót do przeszłości? Kto wie więcej na ten temat?
Cytat: Słyszałem, że kierowcy i motorniczowie nie mają już obowiązku posiadania i sprzedaży karnetów. Nie jestem też pewien, ale z części pojazdów chyba zniknęły informacje o godzinach sprzedaży biletów w pojazdach. Czyżby powrót do przeszłości? Kto wie więcej na ten temat?

Nic się nie zmienia, jedynie zniesiono sprzedaż karnetów w pojazdach.

Nic się nie zmienia, jedynie zniesiono sprzedaż karnetów w pojazdach.
Wg mnie to powinny być tylko karnety.
Wg mnie to powinny być tylko karnety.
Zgadzam się, z tym że powinny być np. 3- lub 4-przejazdowe.
http://www.nowosci.com.pl...20885&IdTag=238

BILETY OD NOWEGO ROKU 2.40 !!!
Jazda na kartę miejską?
Wojciech Giedrys

MZK zamierza wprowadzić kartę miejską, która zastąpi tradycyjne, papierowe bilety miesięczne. Takie rozwiązanie sprawdziło się m.in. w Warszawie i Krakowie.

Bezstykowe karty elektroniczne funkcjonują już w komunikacji miejskiej w kilku ośrodkach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku oraz Poznaniu. Zastąpiły tradycyjne, papierowe legitymacje do biletów miesięcznych. Można na nich zapisać dowolny numer linii i okres ważności biletu od wybranego dnia miesiąca.

Z kartą do muzeum
Przykładowo: w stolicy wykupimy sieciówkę na 30 lub 90 dni, a także bilety roczne dla seniorów. Stołeczna karta miejska pozwala również na płacenie za postoje w strefie płatnego parkowania. W przyszłości będzie można nią płacić także za wstęp do muzeów czy instytucji kulturalnych.

Jak działają karty miejskie? Można je samodzielnie doładować w specjalnych automatach. W stolicy funkcjonuje ok. 750 takich punktów. Za każdym razem po opłaceniu karty, należy ją uaktywnić, zbliżając do kasownika. Nie trzeba ich nigdzie kasować. Kontrolerzy sprawdzają je za pomocą specjalnego czytnika. Termin ważności kart można samodzielnie podejrzeć m.in. w automatach, na stronach internetowych przewoźników. a także w kasownikach.

Urządzenia, które obsługują Krakowską Kartę Miejską, pozwalają też na zakup biletów jednorazowych. Są one także wyposażone w ekrany LCD, na których są dostępne informacje turystyczne o Krakowie, komunikacji miejskiej i strefie płatnego parkowania. Jakie są zalety kart miejskich? Są one trwałe. Zapisane w nich dane mogą być przechowywane nawet przez 10 lat.

Na razie tylko plany
Być może już wkrótce takie rozwiązanie zostanie wprowadzone w naszym mieście. - Rada Miasta wydała już stanowisko dotyczące przekształcenia MZK z zakładu budżetowego w spółkę - mówi Ewa Kossakowska, dyrektor biura ekonomiki i nadzoru właścicielskiego Urzędu Miasta. - Będzie to wymagało ewidencjonowania ulg, szczególnie jeśli chodzi o ulgi bezpłatne. Karta miejska może być takim rozwiązaniem, które pomoże nam w identyfikowaniu osób korzystających z bezpłatnych przejazdów.

Na razie podglądają
Toruńscy urzędnicy przyglądali się, jak funkcjonuje ten system w Warszawie. Przedsięwzięcie wymagałoby m.in. zakupu centralnego serwera.

- Karta miejska to duże ułatwienie dla pasażerów - mówi Kossakowska. - Jest to nowy produkt, który sprawdził się w komunikacji miejskiej w kilku miastach. Przed kartą miejską widzę przyszłość. Można dowolnie rozszerzać jej funkcje np. o wejścia do instytucji kulturalnych czy opłaty parkingowe.

Pracują nad tematem
Kossakowska nie chce jednak deklarować, kiedy torunianie skorzystają z karty miejskiej. - Na razie rozpoznajemy rynek - mówi urzędniczka. - Jeszcze nie jestem w stanie podać konkretnych dat i szczegółów. Musimy do końca rozpracować ten temat.

Zanim wejdzie karta miejska i MZK przekształci się w spółkę, przewoźnik wprowadzi bilet specjalny dla pasażerów, którzy korzystają z bezpłatnych przejazdów. Dzięki temu możliwe będzie oszacowanie, ilu torunian korzysta z komunikacji miejskiej za darmo.

http://www.pomorska.pl/ap...RUN01/911427862
Bilet za 2:10: jest koloru zielonego oraz do kasowania z jednej strony. Podobnie jest z biletami za 1:05 . Wg mnie jest to bez sensu.
Moim zdaniem bardzo dobrze, tylko ludzie będą się musieli przyzwyczaić. Dzięki oddzieleniu biletów ulgowych od normalnych będzie można monitorować liczbę osób korzystających z ulg.
Wzory nowych biletów:
http://mzk-torun.pl/index..._kasowania.html
Nie będzie też problemów z przyjezdnymi, którzy nie byli zorientowani w tym, że u nas kasowało się przejazd normalny z obu stron. Mimo, że widać to na bilecie, spotkałem taki przypadek w czasie kontroli.

Korzyścią dla przejazdów normalnych jest jednokrotne kasowanie biletu. Tym samym proces ten przyspiesza się, a dla pasażerów jest to po prostu wygodniejsze.

Według mnie nie ma jednak sensu wprowadzanie nowego wzoru teraz. Można to było zrobić przy zmianie taryfy od 1 lutego.
UCHWAŁA NR 461/08 RADY MIASTA TORUNIA z dnia 30 grudnia 2008 r. zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone przez Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu.

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 1997 r. Nr 9 poz. 43, Nr 121 poz. 770, Nr 106 poz. 679, z 1998 r. Nr 106 poz. 668,
z 2002 r. Nr 113poz. 984, z 2003 r. Nr 199 poz. 1937, Nr 96 poz. 874) uchwala się, co następuje:

§ 1. Załącznik do uchwały Nr 32/07 Rady Miasta Torunia z dnia 11 stycznia 2007 roku w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone przez Miejski Zakład Komunikacji w Toruniu otrzymuje brzmienie, jak w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Torunia.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lutego 2009 r.

Przewodniczący

Rady Miasta Torunia

/-/Waldemar Przybyszewski

www.mzk-torun.pl
Na niektórych kasownikach pojawiła się informacja o biletach jednostronnego kasowania.
Czy jeśli załóżmy muszę kasować bilety za 2,10zł to NIE MOGĘ mógł kupić dwóch tych nowych za 1,05?
Czy jeśli załóżmy muszę kasować bilety za 2,10zł to NIE MOGĘ mógł kupić dwóch tych nowych za 1,05?
Za coś takiego kontrolerzy wystawiają wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej (mandaty).
Czy jeśli załóżmy muszę kasować bilety za 2,10zł to NIE MOGĘ mógł kupić dwóch tych nowych za 1,05?
Za coś takiego kontrolerzy wystawiają wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej (mandaty).

Ciekawe czemu? W każdym innym miescie w Polsce mozna? Chyba ze tu chodzi o rozliczanie sie z ulg ustawowych i o doplaty do nich.

→ Pisz poprawnie gramatycznie. -mod.
Właśnie chodzi o ulgi i w innych miastach można zabulić za coś takiego.
Słuchajcie, nie mogę nic znaleźć na ten temat na stronie MZK, doszły mnie słuchy ze maja byc jakies nowe bilety miesieczne, wiecie cos o tym? I o ich cenach? Bede wdzieczny.

→11 poprawek w tak krótkim tekście owocuje ostrzeżeniem. -mod.
Bilety miesięczne się nie zmieniają. Cennik.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting