Pewnie każdy z nas widział już, w jakim stanie są autobusy 456 i 457... Ten pierwszy jest tak zardzewiały, że nad błotnikami widziałem już przyklejoną jakąś taśmę ( ), wyglądała jak taśma izolacyjna, drzwi także zardzewiałe, wszystko wypłowiałe, skrzypiące, 457 podobnie, ale zamiast taśmy nad przeżartymi rdzą błotnkiami miał inną niespodziankę w postaci dziur zamiast lapm na przednim zderzaku Ciekaw jestem, czy MZK planuje coś z tym zrobić... Jakaś naprawa czy może lepszym wyjściem była by ich sprzedaż... Przy okazji może zrobimy mały ranking najbardziej zniszczonych autobusów MZK Toruń
Nie jestem pewien w 100%, ale 426 jest chyba w tragicznym stanie... Widac kilka kolorow farby, rdze, szpachlowke... [url]http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/current/index.php?s=14&nr=38223[/url]
O matko... Jaka ruina... Ja już goscyć dawno nie widziałem (kiedy widziałem go ostatnio był jakiś taki dziwnie siny ), ale teraz to on się chyba na żyletki nadaje...
kolor 426 wynika z tego,że wcześniej był on niebieski ( podkład pod reklamę ); co do pozostałych: wozy: 438,446,453,456 - będą remontowane w Toruniu wozy:432,433,443,444,448 - będą robione na zewnątrz wozy:414,436,440,441,445,450 - są w trakcie remontu wozy:420,422,426 - będą poddane dokładnym badaniom ,które pozwolą ustalić czy opłaca się w nie inwestować
reszta wozów będzie miała nadkola robione ne bierząco ; co do tej taśmy przy nadkolach 456- jest to specjalna taśma uszczelniająca która chroni zardzewiałe miejsce przed wodą przez co postęp korozji zostaje spowolniony.
Do autobusów w złym stanie jeszcze kilka dni temu zaliczyłbym 473, bo wszystko w nim skrzypiało, skrzynia biegów wydawała odgłosy dentysty, a pod podłogą przy przedniej osi coś tłukło. Do tego zapadająca się podsufitka i latające drążki. Mechanicy naprawili jednak skrzynię, a pod podłogą już nie tłucze. Reszta pozostała. Z kolei w 458 zaobserwowałem pękające okna (ramy, nie szyby ).
Rzeczywiście: 458 - jest przewidziany do NG ; jej termin zależy jednak od tego , czy reklamę da się przenieść na inny wóz albo poczekać do jej końca; 475 - będzie miał robione tylne prawe nadkole
wozy:420,422,426 - będą poddane dokładnym badaniom ,które pozwolą ustalić czy opłaca się w nie inwestować
Ale 420 miał z tego co pamiętam ostatnio naprawę A gdyby się okazało, że nie opłaca się inwestować, to co? Złom czy sprzedaż?
Z 422 cos dzis robili. Konkretnie to zdemontowali srodkowe trzwi i "wypruwali bebechy ze srodka"...
Odpowiadając Łukaszowi: -jeśli remontu nie będzie opłacało się robić to: a)zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych musi być zrobiony trzykrotny przetarg,który jeśli nie wyłoni kupującego to wtedy MZK wymontowuje z pojazdu co lepsze części a jego samego odstawia na złom
Tak grzebie w szarych komorkach, usilujac przypomniec sobie, co reklamowal "Rusty" 426. Elane?
elanę reklamował 424 , natomiast 426: centrostal a później sprzt RTV-AGD DAEWOO
elanę reklamował 424 , natomiast 426: centrostal a później sprzt RTV-AGD DAEWOO
Masz racje, pamietam Centrostal, natomiast... nie pamietam RTV-AGD!