ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Tutaj możemy wypowiadać się o mixie i TKA(Toruńskiej Korporacji Autobusowej) ale przy okazji powiedzieć coś na temat: Czy powinna być firma alternatywna do MZK?

Myśle że taka firma ma dużą szansę wygrać z MZK funduszem który jest uzależnionymi od "widzimisię" rady miasta (Widzi mi się że mamy za mało wpływów do porwela miejkiego no to podwyżeczka za bilety) Wiem że ostro to skrytykujcie (No jak to a bęzyna a nowe autobusy no tak ale i tak rada zbiera owoce skromnego wkładu w transport obywateli miasta a przy okazji może będzie miała milszych (czasem bardziej rozgarniętych http://members.lycos.co.u...wforum.php?f=14 punkt 5. 1 wypowiedż Mike)kontrolerów.


Jestem jak najbardziej za, popieram Twoje pomysły. Brak konkurencji powoduje rozbestwienie, samowolkę. Bo wiadomo, że czy się to podoba czy nie - ludzie będą musieli pojechać tym zimnym Jelczem, nawet za 5 złotych...
Konkurencja tak, ale uczciwa. Darmobusy nie spełniają żadnych cech uczciwej konkurencji.
A co do zimnych jelczy - gdy mi jest zimno, to proszę kierowcę o włączenie ogrzania.
Ja uwazam ze powinien istnieć jakiś Zarząd zajmujący sie komunikacją publiczną, tak jak np. w Gdyni, Warszawie, Bydgoszczy, który spinałby większosc przedsiebiorstw w calosc, unifikowal taryfę i zasady korzystania z komunikacji miejskiej, oraz przede wszystkim uklad komunikacyjny.


Oto przedstawiam linie nr 7 jedną z dochodowych dla zakładu który chciałbym w przyszłości stworzyć:
7/OKREŻNA/, Gagarina, Sienkiewicza, Fałata, Kraszewskiego, CzerwonaDroga, Przy Kaszowniku, Sobieskiego, Dworzec Wschodni, Skłodowskiej-Curie, Wschodnia, Rydygiera, Łyskowskiego, Dziewulskiego, /RUBINKOWO II/

Rozkład już jest ale mam problemy z wyświetleniem. Moge też przesłać Mój plan Prywatnego Zakładu Transportu(wstępna nazwa)
Prywatnego Zakładu Transportu

jezzzzu... co to za potwor ma byc? a poza tym ja mowilem o Miejskim Zarzadzie Komunikacji lub Zarzadzie Komunikacji Publicznej, ktory wyznaczalby trasy, tworzyl rozklady, i robil przetargi na obslugi linii.
Oto przedstawiam linie nr 7 jedną z dochodowych dla zakładu który chciałbym w przyszłości stworzyć:
7/OKREŻNA/, Gagarina, Sienkiewicza, Fałata, Kraszewskiego, CzerwonaDroga, Przy Kaszowniku, Sobieskiego, Dworzec Wschodni, Skłodowskiej-Curie, Wschodnia, Rydygiera, Łyskowskiego, Dziewulskiego, /RUBINKOWO II/

Rozkład już jest ale mam problemy z wyświetleniem. Moge też przesłać Mój plan Prywatnego Zakładu Transportu(wstępna nazwa)
Ja poprosze ed72@poczta.onet.pl
To tylko wstępna nazwa ale była wersja MZKP lub ZKP ale to brzmi jak jakiś zespół piłkarski a to coś się chyba nie tak. Wyjaśnienie dlaczego 7 bo poprzednie 6 jest troche za mało dochodowa więc trzeba od czegoś lepszego zacząć.
Co do tego palnu wiesz mog by byc bardziej rzeczywisty znaczy sie oznaczenie lini MZK tak jak byly
No wiesz to nie jest plan zmian dla MZK tylko dla prywatnej firmy część lini która się pokrywa na przykład 15 na planie zgadza się z Mzk ale część nie nr lini są swoistymi nr seryjnymi.
A oto 2/Oś Młodych/ Odrodzenia, Warneńczyka, Kościuszki, Zółkiewskiego, Wschodnia, Rydygiera, Łyskowskiego, Dziewulskiego, Jamontta, Ślaskiego, Kostytucji, Ligi Polskiej, Turystyczna /Kaszczorek/ alternatywa na zrobienie z 23 19 ale i tak uważam że na 23 powinny jeździć same większe wozy a nie M081 tak samo na 16.
No wiesz to nie jest plan zmian dla MZK tylko dla prywatnej firmy część lini która się pokrywa na przykład 15 na planie zgadza się z Mzk ale część nie nr lini są swoistymi nr seryjnymi.
A oto 2/Oś Młodych/ Odrodzenia, Warneńczyka, Kościuszki, Zółkiewskiego, Wschodnia, Rydygiera, Łyskowskiego, Dziewulskiego, Jamontta, Ślaskiego, Kostytucji, Ligi Polskiej, Turystyczna /Kaszczorek/ alternatywa na zrobienie z 23 19 ale i tak uważam że na 23 powinny jeździć same większe wozy a nie M081 tak samo na 16.

wybacz ale nie chce mieć z Torunia drugiego Lublina.
A co jest ciekawego w tym Lublinie
A co jest ciekawego w tym Lublinie

to co wlasnie zaproponowałes polecam Ci zaliczyc to miasto, poki jeszcze komunikacja miejska tam istnieje
słcuhaj no dobra niech tak bedzie ale tramy to linie do 9
a autobusy od 10
zadnej komunikacji prywatnej pokrywającej sie z numerami mzk. A zresztą ja jestem przeciwnikiem komunikacji prywatnej w stylu maszrutek.
słcuhaj no dobra niech tak bedzie ale tramy to linie do 9
a autobusy od 10

No to wychodzi np. tak że 1 tramwajowa a więcej lini nie zrobiłem nie ma takiego sensu. 10, 11, 12 itd bus. Nie to nie to. Ja osobiście to wogóle wywalił bym tramy i wrzucił trolejbusy ludzie zobaczą że ma 4 kólka i jeździe w ich strone to wsiądą. Ps. Torlejbusy są na mapie zielone.
Niebawem w Toruniu powstanie pierwsza prywatna linia autobusowa. Podobno na odcinku Rubinkowo-Wrzosy. Z tego co słyszałem ma ją obsługiwać mała firma z małego miasta
Z Gniewkowa jakaś. Ciekawe co z biletami, rozkładem. Chyba to dobry moment do powołania instytucji nadrzędnej przewozów km w Toruniu, coś na wzór ZTMu, przecież wystarczy przerzucić ludzi z programowania ruchu w MZK do MZD i utworzyć komórke odpowiedzialną za nadzór nad komunikacją miejską. Jeżeli nie stanie się do w niedalekim czasie, to czeka nas Lublin w wydaniu toruńskim.
Czyzby Niespodziński Bus? Kursuja juz ostro w ok. Gniewkowa i Inowrocławia.
http://www.torun.com.pl/a...ndex.php?w=1811

Konkurencja dla MZK

wtorek 2006-02-21

Tak, i to już wkrótce. Jak dowiedziało się Radio GRA niebawem na rynku przewozów miejskich w Toruniu pojawi się nowa, prywatna firma.

Mowa o firmie transportu usługowego "Joanna" z Suchatwki. Prywatny przewoźnik zapowiedział już uruchomienie kursu, ktry jest Toruniowi bardzo potrzebny; mówi się o bezpośrednim połączeniu Rubinkowa z Wrzosami. Informacje, że już niedługo monopol MZK zostanie złamany potwierdza prezydent Torunia, Michał Zaleski. Pozwolenie na prowadzenie przewozów w Toruniu czeka już na przedsiębiorcę z Suchatówki do odbioru w Urzędzie Miasta. Natomiast w MZK na razie zakłopotanie, zdaje się, że nie wiedzą, że tuż pod nosem wyrosła im konkurencja. Być może po wejściu na rynek prywatnego przewoźnika zmiany w MZK okażą się nieodzowne. Od dawna mówi sie o potrzebie wprowadzenia biletów czasowych, zmianie niektórych tras i uruchomieniu dodatkowych kursów.
Na 100% nie Gniewkowo:!:
Na 100% nie Gniewkowo:!:
Gniewkowo - rzut moherem od Suchatówki
A czym beda wozic? H9? Hyhyhy.
Dodam tylko, ze wg http://www.inowroclaw.pl/download/zal.pdf (str. 10) na linii Inowroclaw - Gniewkowo w 2004 przewiezli 150.000 osob... Daje to ponad 400 dziennie. Ciekawe, jaki maja sprzet. Nie znalazlem nic w necie.
Dodam tylko, ze wg http://www.inowroclaw.pl/download/zal.pdf (str. 10) na linii Inowroclaw - Gniewkowo w 2004 przewiezli 150.000 osob... Daje to ponad 400 dziennie. Ciekawe, jaki maja sprzet. Nie znalazlem nic w necie.

Może Nyski jakieś albo Mercedesy busy Albo jak dobrze pójdzie zardzewiały Autosan Ale ja popieram, jestem za, tym bardziej, że gadali o tańszych biletach. Wiadomo - jak nie ma konkurencji jak jest... A tak i MZK zacznie się bardziej starać o klienta...
To może tam być bardzo interesująca częstotliwość... Oby to zmotywowało MZK do walki o klientów.
To może tam być bardzo interesująca częstotliwość...

Jaka? Dwa razy na dzień?
Pierwsza w naszym mieście regularna, prywatna linia autobusowa połączy osiedle Na Skarpie z Wrzosami. Będzie stanowiła bezpośrednią konkurencję dla MZK, którego autobusy również wożą pasażerów ze Skarpy na Wrzosy i odwrotnie. Na początek przewoźnik będzie obsługiwał linię dwoma autobusami. Na Wrzosach pętla znajdzie się przy ul. Kwiatowej, Na Skarpie przy Olimpijskiej. Autobusy pojadą Olimpijską, Ligi Polskiej, Dziewulskiego, Łyskowskiego, dalej Wschodnią, Żółkiewskiego, wiaduktem na Kościuszki, Warneńczyka, Przy Kaszowniku, stąd skręcą w Szosę Chełmińską i prosto na Wrzosy. Po drodze zatrzymają się na 19 przystankach. Z dostępnego rozkładu jazdy wynika, że wozy będą jeździć od rana do wieczora, średnio co około 40 minut. Kiedy konkretnie ruszy linia tego jeszcze nie wiadomo. MZK może już teraz bać się konkurencji. U miejskiego przewoźnika normalny bilet kosztuje 2 zł, a ulgowy złotówkę. Konkurencja będzie wozić taniej: 1,8 zł - normalny, ulgowy złotówkę mniej.
Podawaj źródło, jeżeli wpisujesz tekst z prasy.
K$%#a, czy tak ciezko o Koniuchy zahaczyc? Czemu tyle ludzi ma problemy ze zrozumieniem, ze wiele osob stad jezdzi na Rubinkowo. Wystarczy spojrzec na przystanki 34 i 16.
K$%#a, czy tak ciezko o Koniuchy zahaczyc? Czemu tyle ludzi ma problemy ze zrozumieniem, ze wiele osob stad jezdzi na Rubinkowo. Wystarczy spojrzec na przystanki 34 i 16.

Jak zwykle mój rejon będzie dyskryminowany przez prywaciarzy
Darmobusy na Ślaskiego nie stają a ci pojadą obok Ale nie, nie narzekam, jak będzie dobrze to będzie rozwój i koło mnie pojedzie prywaciarz 3mam kciuki za powodzenie
Bedziemy mieli co focić, może sie spotkamy
O to ciekawe co to za dwa antyki będą jeździły i co będzie jak się jakiś popsuje ...
K$%#a, czy tak ciezko o Koniuchy zahaczyc? Czemu tyle ludzi ma problemy ze zrozumieniem, ze wiele osob stad jezdzi na Rubinkowo. Wystarczy spojrzec na przystanki 34 i 16.

Popieram dlaczego tak prężne osiedle jak KOniuchy jest dyskryminowane tylko dlatego że jest częste połączenie z miastem. A na Rubinkowo codziennie rano wyjeżdżają chyba nawet setki ludzi. Mam nadzieje że zarząd prywaciaży przemyśli swoją decyzję ominieńcia Koniuchów.
Popieram dlaczego tak prężne osiedle jak KOniuchy jest dyskryminowane tylko dlatego że jest częste połączenie z miastem. A na Rubinkowo codziennie rano wyjeżdżają chyba nawet setki ludzi. Mam nadzieje że zarząd prywaciaży przemyśli swoją decyzję ominieńcia Koniuchów.
Dlatego wg mnie kursy 26/34/40 powinny zostać podzielone po równo na Żwirki i Wigury oraz Wielki Rów.
To byl juz problem podczas tworzenia linii 34. Zamiast tworzyc kolejny dziwny twor nalezalo tak przerobic rozklady 26 i 40 (uwzgledniajac zmiany czestotliwosci), zeby 26 jezdzilo przez Dluga, a 40 przez Zwirki. I wsio. A nie jakies 34 itp.
Ale to juz OT.
To byl juz problem podczas tworzenia linii 34. Zamiast tworzyc kolejny dziwny twor nalezalo tak przerobic rozklady 26 i 40 (uwzgledniajac zmiany czestotliwosci), zeby 26 jezdzilo przez Dluga, a 40 przez Zwirki. I wsio. A nie jakies 34 itp.
Ale to juz OT.

tak jest w projekcie, 40a i 40b czy jak to tam nazwać, zamiast 26,34,40,
Moje zdanie jest takie: uwazam ze w przypadku lini 26,34,40 linia 26 jest zbedna bo pokrywa sie z trasa lini 34,40 sadze ze nalezy zlikwidowac obecna linie 26 jej kursy podzielic na linie 34 i 40 nie widze powodow aby taka linia istniala. Skoro chcemy jechac na zwirki i wigory lub bialawy wsaidamy w 40 jezeli chcemy jechac na koniuchy, wielki row wsiadamy w 34 a gdzie argumenty dla lini 26? ja osobiscie ich nie widze. W oznaczenie lini nie wnikam na moje dla dogodnosci pasazerow linia 34 zwac sie moze brakujaca w tej sytuacji 26.
A wie ktoś od kiedy nowy prywaciaż zacznie kursować?
Za Gazetą Wyborczą

"Miało być taniej o 20 gr z Wrzosów na Skarpę. Nie będzie - przewoźnik, który zapowiadał uruchomienie autobusów, wycofał się z pomysłu

Konkurencją dla Miejskiego Zakładu Komunikacji miały być Usługi Transportu Osobowego z Suchatówki. Firma w lutym odebrała zezwolenie na uruchomienie prywatnej linii autobusowej między Wrzosami a osiedlem Na Skarpie. Plany były pomyślne: miały na niej jeździć dwa wozy. UTO zapowiadało, że zaoferuje torunianom tańsze o 20 gr bilety. Teraz przejazd autobusem MZK kosztuje 2 zł.

Właścicielka firmy przez półtora miesiąca zwlekała z podaniem terminu rozpoczęcia działalności w Toruniu. W poniedziałek okazało się, że autobusy przewoźnika nie wyjadą na nasze ulice. - Z powodów osobistych linia nie ruszy - przyznaje Joanna Bielicka, właścicielka firmy.

Zezwolenie na uruchomienie przewozów straci ważność na początku maja."
- "To coś nowego w Toruniu" - mówi szef E-linii, Grzegorz Kubiak. Co na to toruński MZK? W zakładzie panuje spokój. - "Nie planujemy żadnych zmian" - mówi Sylwia Kowalska, rzecznik MZK. MZK konkurencji się nie boi. Może powinno? Kubiak, właściciel prywatnej linii miejskiej, zapowiada, że jeżeli jego pomysł wypali, planuje rozwijać swoją działalność. Przewoźnik zapowiada, że ceny biletów będą niższe, niż w MZK. Autobusy będą kursowały od piątej rano do późnego wieczora. Jak do tej pory, E-linia liczy 4 minibusy marki Mercedes Sprinter.
http://www.torun.com.pl/aktualnosci/?w=2681
Minibusy, tragedia
No to 1, 22 i w zależności od trasy 19, 15 dostaną po tyłku.

Sprinterki jak na podlubelskiej wsi

Minibusy, tragedia
Spokojnie, nie od razu Rzym zbudowano Tyle kasy widać nie mieli, żeby duże byki kupić od razu... no a poza tym - a niech pasażerów będzie mało? Oby nie, życzę jak najlepiej konkurencji I niech coś koło mnie zacznie jeździć bo wczoraj od 19:30 nie było zbyt przyjemnie po (pieszej) drodze...
Moim zdaniem nie będzie to żadna konkurencja dla MZK. Na trasie Skarpa - Centrum z 4 busami jaką mogą mieć częstotliwość 30min? Ile może wejść do takiego pojazdu pasażerów 10? I po trzecie większość ludzi posiada bilety miesięczne i z tego nie zrezygnują nawet jeżeli w "konkurencji" za przejazd na trasie Skarpa-Centrum cena biletu będzie wynosić 1zl.
Pożyjemy, zobaczymy... od czegoś trzeba zacząć
Ile może wejść do takiego pojazdu pasażerów 10?

Jak byś posłuchał wypowiedzi szefa E-linii to byś wiedział, że od 16 do 20. Według katalogu Ciężarówek Świata 2002 - 19 osób .
Biletami za 1,8 zł zamierza skusić torunian do korzystania ze swoich usług nowy przewoźnik - firma Europol. Jej autobusy mają wyjechać na ulice miasta 16 października
Europol będzie pierwszym prywatnym przewoźnikiem na miejskim rynku komunikacyjnym. Na początek chce uruchomić jedną linię między Skarpą a pl. Teatralnym. Jego wozy będą wyruszać z pętli przy ul. Kusocińskiego. Następnie pojadą ul. Konstytucji 3 maja, Ślaskiego, Jamontta, Dziewulskiego, Łyskowskiego, Rydygiera, Wschodnią, Żółkiewskiego, Chrobrego, pl. św. Katarzyny, Szumana i Wałami gen. Sikorskiego na pl. Teatralny. Z powrotem pojadą al. Solidarności, Odrodzenia, Przy Kaszowniku i Sobieskiego. Będą się zatrzymywały w zatokach, z których korzysta MZK.

Linię mają obsługiwać cztery busy marki Mercedes Sprinter, które pomieszczą od 18 do 24 osób. W dni robocze będą kursować co 15 minut między godz. 5 a 22, a w święta i weekendy co 22 minuty między godz. 7 a 20. - Jeśli się powiedzie i przejazdy przyniosą zyski, powstaną kolejne trasy np. na Wrzosy lub ul. Okrężną. Skorzysta z nich na pewno wielu studentów - mówi Grzegorz Kubiak, szef Europolu. - Aby odróżnić się od MZK, nasze linie oznaczymy za pomocą liter. Pierwsza ma jeździć jako "E", od nazwy firmy.

Inauguracyjny przejazd ma się rozpocząć 16 października, kwadrans po godz. 5. Wóz wyruszy ze Skarpy. - To wstępny termin i może się zmienić. Musimy jeszcze m.in. wywiesić rozkłady jazdy - mówi Kubiak.

Startu nowego przewoźnika nic nie powinno jednak powstrzymać. Zezwolenie na uruchomienie regularnej linii autobusowej Europol ma od 21 września. - Firma musiała złożyć niezbędne dokumenty, m.in. licencję na transport drogowy, szczegółowy rozkład jazdy, schemat linii itp. - mówi Krzysztof Kisielewski, dyrektor wydziału ewidencji i rejestracji magistratu. - Spółka ma już wszystko, aby rozpocząć działalność. To drugie zezwolenie, jakie dotąd wydaliśmy.

Pierwsze odebrała w lutym 2006 r. firma Usługi Transportu Osobowego z Suchatówki. Nie uruchomiła jednak przewozów i magistrat po trzech miesiącach cofnął jej zezwolenie.

Za przejazd autobusami Europolu zapłacimy mniej niż w wozach MZK: 1,80 zł za bilet normalny lub 90 gr za ulgowy (w MZK odpowiednio 2 zł i 1 zł). Nie wszyscy będą mogli jednak skorzystać ze zniżek. Na "połówce" pojadą uczniowie, studenci oraz emeryci. Osoby powyżej 65 lat, które w pojazdach miejskiego przewoźnika nie muszą płacić, nie będą mogły jeździć za darmo. Nie będzie też biletów sieciowych. - Jesteśmy prywatną firmą i nie stać nas na takie ulgi - tłumaczy Kubiak.

Jak MZK szykuje się na wejście rywala? - Nie zamierzamy niczego zmieniać. Będziemy działać na takich zasadach jak dotychczas - odpowiada Sylwia Kowalska, rzecznik prasowy MZK. - Z pewnością będziemy się przyglądać posunięciom konkurenta i reagować na nie. Na razie jest to jednak dla nas wielka niewiadoma.

Europol to toruńska firma, która została założona w 2004 r. Zajmuje się przewozami regularnymi.

źródło: http://miasta.gazeta.pl/torun/1,35576,3663758.html
Jak byś posłuchał wypowiedzi szefa E-linii to byś wiedział, że od 16 do 20. Według katalogu Ciężarówek Świata 2002 - 19 osób . Do Jelcza ponad 100 więc nie ma co porównywać
Panowie nie ma co narzekać. Tylko prezesura TKMKM niech nawiąże z tą firma kontakt. Może trzeba im podsunąc jakies pomysły? Przykładowo uruchomienie lini nocnych konkurencyjnych dla MZK. Reaktywacja przez ta fira lini nr 3. Myśle że tej Firmie sie powiedzie. ZAczynaja od małych Mesiów ale zobaczycie kiedys będa jezdzić DUŻYMI 18 M mesiami
Do Jelcza ponad 100 więc nie ma co porównywać

Można porównywać inaczej, ta 1/5 zamiast jadąc na bilet za 2 zł może skusić się na przejazd takim autobusem dla 20 osób zwłaszcza jak przyjedzie wypchany po brzegi jelcz i będzie trzeba czekać na kolejny kurs. Z pewnością po jakimś czasie firma sobie wyrobi stałych klientów i autobusy będą opłacalne. Na pewno będzie jakimś uzupełnieniem przewozów MZK.
DObrym pomysłem był by też bilety . albo opłata wyliczonej sumy u Kierowcy.
Dobrze, że linie będą oznaczać, widać porzadna firma.
A w Grudziądzu i Inowrocławiu też najpierw MZK lekceważyło busy, a później MPK Inowrocław prawie upadłość ogłosiło, a w Grudziądzu w dni wolne autobusy co pół godziny jeżdżą.
Ja myslę, że oni nie mogli wprowadzić dużych autobusów. W Bydgoszczy na przykład było tak, że miasto zezwoliło "busiarzom" na wprowadzenie autobusów o okreslonej pojemności bodajże nie przekraczającej 25 osób. U nas mogło być podobnie.
Panowie te Busy wyglądaja nawet nawet. Wszystkie mają rejestracje GD xxxxx
Nie wszystkie. Czarny bus z napisami M&M jezdzi na numerach wabrzeskich.
Na 3 zaobserwowane kursy na terenie Rubinkowa 2 byly puste, w 1 jedna osoba. Ludzie na przystankach patrzyli jak na pojazd kosmitow... Moze nie do konca sluszne bylo oznaczenie linii czerwonymi tablicami - ludzie moga skojarzyc z liniami pospiesznymi i drozyzna.
Pozdrawiam
Nie wszystkie. Czarny bus z napisami M&M jezdzi na numerach wabrzeskich.
Na 3 zaobserwowane kursy na terenie Rubinkowa 2 byly puste, w 1 jedna osoba. Ludzie na przystankach patrzyli jak na pojazd kosmitow... Moze nie do konca sluszne bylo oznaczenie linii czerwonymi tablicami - ludzie moga skojarzyc z liniami pospiesznymi i drozyzna.
Pozdrawiam Jeżeli nie zainwestowali w reklamę to nic dziwnego.
Panowie te Busy wyglądaja nawet nawet. Normalne busy, jakich pełno na ulicach.
Nie wszystkie. Czarny bus z napisami M&M jezdzi na numerach wabrzeskich.
Na 3 zaobserwowane kursy na terenie Rubinkowa 2 byly puste, w 1 jedna osoba. Ludzie na przystankach patrzyli jak na pojazd kosmitow... Moze nie do konca sluszne bylo oznaczenie linii czerwonymi tablicami - ludzie moga skojarzyc z liniami pospiesznymi i drozyzna.
Pozdrawiam Jeżeli nie zainwestowali w reklamę to nic dziwnego.

Przez poprzednie 2 tygodnie w radiu leciała reklama nowej linii. Było mówione skąd dokąd będzie jeździć i co jaki czas.

PS. To ja byłem lepszy widziałem 3 osoby w środku- nie licząc kierowcy
Uwazam, ze wiara sie przyzwyczai.
Lekki bledem byla forma rozkladu. Powinien byc WYRAZNIE wyeksponowany kierunek Pl. Teatralny, tymczasem jest Na Skarpie -> masa roznych ulic -> Na Skarpie.
Przydalaby sie takze informacja o oplatach na rozkladzie, tymczasem takiej brak.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-118507.html kursem jechało 3 pasażerów, opóźnienie 4 minuty, zobaczymy jak się sprawa potoczy.
Przy najblizszej okazji chyba skorzystam z tego transportu
Widziałem dziś busa "Europolu" w okolicy przystanku "Manhattan" na Rubinkowie.
Nie zdążyłem się niestety przyjrzeć, ale po powierzchownych oględzinach mogę powiedzieć, iż pojazd wyglądał całkiem nieźle, nie był to żaden żaden żęch - czyżby nówka? Dobre oznaczenie - literkę "E" widać z daleka. Niestety, prócz kierowcy nikogo w środku nie było Samo pojawienie się wywołało na przystanku mini sensację.
Myślę, że ludzie przyzwyczają się do tego typu komunikacji z czasem. Muszą być jednak rozkłady jazdy na każdym przystanku, na którym busik się zatrzymuje (nie wiem jak sytuacja teraz wygląda). Cena wydaje się być nieco wygórowana. Teraz jest tak, że kupując w kiosku karnet, nawet na 6 przejazdów, jednorazowa podróż kosztuje nas mniej niż 1,80, które każe zaplacić za przejazd Europol. Przejazd kosztujący np. 1,50 zł, wydaje się być optymalnym rozwiązaniem.
nie był to żaden żaden żęch - czyżby nówka?
3 na 4 to Sprintery w nowszej wersji, jeden (ten na wąbrzeskich rej.) jest to starszy Sprinter (poznać można po reflektorach).
szkoda ze reklamy zadnej niezrobili sobie... nikt w toruniu niema pojecia ze takie cos zaczeło działac...nawet w radiu gra nic niemowili..a tam mowią praktycznie i wszystkim co sie w miescie dzieje...a radia słucha kupa ludzi...dziwne posuniecie z ich strony...
szkoda ze reklamy zadnej niezrobili sobie... nikt w toruniu niema pojecia ze takie cos zaczeło działac...nawet w radiu gra nic niemowili..a tam mowią praktycznie i wszystkim co sie w miescie dzieje...a radia słucha kupa ludzi...dziwne posuniecie z ich strony...

Praktycznie co drugi blok reklamowy w radiu Gra była reklama E- linii
Kurs okolo 19:30 z pl. Teatralnego - na pokladzie ok. 10 ludzi.

A co do taboru - widzialem 3 sztuki. Ten najnowszy bialy jest na numerach GD. 2 starsze modele (czarny z napisami i bialy) sa na wabrzeskich blachach. Takze niestety nie sa to same nowki.
Czyli już połowa miejsc w autobusie zajętych drugiego dnia, hehe...
Słuchajcie, którędy to jeździ? Bo ja jeszcze ani razu na oczy ich nie widziałem
Cytat: Słuchajcie, którędy to jeździ? Bo ja jeszcze ani razu na oczy ich nie widziałem
W artykułach podanych w tym wątku jest opisana dokładna trasa.
A faktycznie Ech, to przemęczenie... Czyli już wiem, dlaczego ich nie widzę
A dzisiaj się aż zdziwiłem jak zobaczyłem prywaciarza koło mojego dawnego eLO Taki gęsty rozkład, aż miło było popatrzeć. Frekwencję może przemilczę , no ale jakbym nie siedział tu na Forum to nawet bym nie wiedział, że takie coś powstało... więc mam nadzieję, że wieść o konkurencji się rozniesie w świat. No i szkoda, że gdzieś tu koło mnie nie jeździ, bym się przesiadł do busa A tak znowu dzisiaj tramwajem będę wracał
Pochwalę się, że zaliczyłem dzisiaj całą linię E i pogadałem nawet z kierowcą, ruch był malutki w stronę Rubinkowa III 3 osoby (razem ze mną) a z pwrotem 2, kierowca był bardzo fajny, firma ma 4 busiki (3 SPRINTERY i 1 tego starszego merca kanciastego), siedzenia jak do wersji lokalnej, wygodne, miękkie, autobusy stoją na jakimś strzeżonym parkingu na rubinkowie. Bus dojeżdża od pętli 22 jeszcze prosto drogą wewnętrzną aż do pętli tramwajowej na olimpijskiej, zatrzymuje się na wszystkich przystankach za wyjątkiem Żółkiewsiego przy ZDZ'tach (nie mają zgody, pewnie ciocia za tym stoi). Siedziba firmy jest na Chełmińskiej.

Jako TKMKM będę starał się nawiązać współpracę.

No to chyba tyle.
autobusy stoją na jakimś strzeżonym parkingu na rubinkowie.
Na parkingu przy kościele Paulinów.

Na parkingu przy kościele Paulinów.
Ooo, to koło mnie Codziennie tamtędy przechodzę Ale jeszcze ich nie widziałem na tym parkingu... bo nie patrzyłem pewnie
Dzis przejechalem sie tym bialym nowym Sprinterem. Na calej trasie Pl. Teatralny - Saturn bylem sam mimo, iz byla masa ludzi na przystankach. Wiekszosc patrzyla na nas jak na statek kosmiczny. Wychodzi torunska mentalnosc niestety.
Bilet mial nr 00022 - takze wychodzi na to, ze dzis od rana szalu nie bylo, choc w tym starym kolorowym Mercu jadacym w przeciwnym kierunku bylo ok. 8 osob.
Kierowca byl sympatyczny siwy hippis. Tez mu bylo przykro, ze ludzie boja sie nowej formy komunikacji. Zastanawial sie, jak dalej to pociagnie.

Pozdrawiam
Wiekszosc patrzyla na nas jak na statek kosmiczny. Wychodzi torunska mentalnosc niestety.
Pozdrawiam
Rzeczywiście większość korzysta z biletów miesięcznych.
Mysle, ze nie w tym rzecz. Wiekszosc ludzi po prostu korzysta obligatoryjnie z MZK jako jedynego slusznego przewoznika "bojac" sie po prostu korzystac z prywatnych na zasadzie "a to mozna?", "ktoredy to jedzie?", "niee, to sie nie wsiada, bo to prywatny". Licze na to, ze ta mentalnosc sie zmieni.
A ja dzisiaj jadąc do centrum przeżyłem prawdziwy szok. Wszedłem do "E", kupiłem bilet jak Pan Bóg przykazał, rozglądam się po busie, a tam nie ma miejsc siedzących. To sobie jechałem na stojąco, trzymając się... no właśnie. Nie było żadnej poręczy.
Ja codziennie korzystam z linii numer 19 i widzę ile jest pasażerów korzystających z biletów jednorazowych, może to będzie około 5/10%. Bilet miesięczny jest tańszy. I jak już wcześniej pisałem linia prywatna "E" nie ma szans z MZK.
Nikt tu nie chce zastąpienia MZK, tylko uzupełnienia, a jak widać powoli zaczyna się pojawiać. Ludzie się przyzwyczają, zobaczycie.
Tez jestem takiego zdania. Przy ciaglym ograniczaniu kursow na najbardziej oblozonych liniach kwestia czasu jest przesiadka pasazerow (przynajmniej tych korzystajacych z biletow jednorazowych) na prywaciarzy.
Kurs, ktorym jechalem akurat smigal 3 minuty po 19-tce, ale tak jak juz bylo pisane - zdarzaja sie kursy po 10, a nawet wiecej osob w busie. I zapewniam, ze ta liczba bedzie rosla a nie malala.
Pozdrawiam
Dzisiaj wsiadłem w busa na Placu Teatralnym. Zdziwiłem się nieco, bo z tego przystanku wraz ze mną odjechało 9 osób, a na trasie do "Manhattanu" dosiadły się jeszcze dwie osoby (po jednej przy Kaszowniku i ZDZ). Tak więc na odcinku Pac Teatralny - Manhattan bus przewiózł 11 osób. Myślę, że to nie najgorszy wynik. Ludzie brali rozkłady - tak więc linię czeka chyba dobra przyszłośc.
Ludzie brali rozkłady - tak więc linię czeka chyba dobra przyszłośc. No i bardzo dobrze ja teraz na rubinkowo to tylko tymi busami będe jeździł. I jeszcze mam zapytanie gdzie znajde rozkład tej lini
Rozkład powinien byc rozwieszony na każdym przystanku na którym linia "E" się zatrzymuje i u kierowcy.
Rozkład powinien byc rozwieszony na każdym przystanku na którym linia "E" się zatrzymuje i u kierowcy. To akurat wiem ale zastanawia mnie czy mają jakąś strone internetową
Próbowałem znaleźc i niestety mi się to nie udało, więc chyba nie mają.
Rozkład z Placu Teatralnego - http://img119.imageshack....=europolcp7.jpg . Sorry, że pod takim kątem, ale troszkę ludzi pod wiatą siedziało i nie miałem możliwości na wprost sfotografować :d .
No razkład identyczny do MZK ale w przeciwienśtwie do nich napisali na rozkładzie że jest mozliwość opóźnień do 2 minut
Nie jest indentyczny. W jednym rzędzie jest wypisanych 15 kursów, a w MZK po 10.
coraz częściej widze prawie pełne busiki
To dobry znak
No i fajny takcik
Nie jest indentyczny. W jednym rzędzie jest wypisanych 15 kursów, a w MZK po 10.
Szcegóły. A dzisiaj do dworca wschodniego jechalem sam i o kursie 8.25 miałem numer 13 na bilecie
Z drugiej strony moze to byc kwestia podmiany busow i odpalenia dnia na fiskalu... Ale kto wie. Faktem jest, ze jezdza roznie - od pustych zupelnie po przyzwoicie napelnione. Ale to normalne zwazywszy na fakt, ze maja rowny takt przez caly dzien bez rozroznienia na szczyty i pozaszczyty...
Dzisiaj zostaliśmy z Mirkiem i Sebą zjeb**i prze kierowcę tego brązowego busa E'linii za robienie mu fotek na Olimpijskiej.
Dzisiaj zostaliśmy z Mirkiem i Sebą zjeb**i prze kierowcę tego brązowego busa E'linii za robienie mu fotek na Olimpijskiej.
Wprowadzamy bojkot tej firmy
Bez przesady. Do zjeb**ania to było jeszcze daleko (w MZK spotkałem 2 razy gorsze przypadki), no i bus chyba był czarny?
Też mi tak się wydaje . Ja tam nawet nie słyszałem co on krzyczał bo się schowałem za tą górą piachu .
Mnie się za to nasypał piach do butów a bus był ciemnobrązowy
Podczas przeglądania moich zdjęć, trafiłem na takie coś. Czyżby to był jeden z busów Europolu jeżdżących teraz w Toruniu? Zdjęcie zrobione rok temu w Grudziądzu. Jakość taka jak widać, bo jest to wycinek ze zdjęcia, a bus znalazł się na nim przypadkowo.
Pewnie to ten busik.

PS. Jakie autko
witam
z jednej strony jest Lublin, gdzie jest ,
a z drugiej strony ..... Berlin i rejon B-B , gdzie przewozy pasażerskie obsługują tylko i wyłącznie prywatni przewożnicy .. i nawet maja jednolite malowanie , co w Lublinie jest niemożliwe do zrobienia , i wspólny bilet , co w Polsce w wielu miejscach ( W-wa , Trójmiasto ) jest nie do zrobienia.
W Warszawie wspólna taryfa obejmuje linie ZTM plus SKM i od niedawna Koleje Mazowieckie w obrębie Warszawy oraz WKD.
od niedawna Koleje Mazowieckie w obrębie Warszawy oraz WKD

Już od jakiś 2 lat tak jest.
Nie jest. Kiedyś było, później nie było, od początku tego roku znów jest, a od 15 I dołączyli WKD.
Jako osoba od czasu do czasu wpadająca do W-wy stwierdzam ,że : nie istnieje wspólna taryfa dla przewożników pasażerskich , póki co .
Ttroche temat odkopalem ale to co dziś z Mirosławem zobazczłem jest szczytem bezczelności MZKna przyst. Wschodnia ZDZ rozklad linii E zakleił rozkładem 54
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting