Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

mam kolejny problem, tym razem z glowica . mozecie mi pokazac jakies fotki na ktorych bedzie widac czym rozni sie glowica ekonomiczna od normalnej glowiczki

http://www.126fan.pl/www/..._4mm_big[1].jpg
czy ta glowica to glowica normalna ??
czy po tej przerobce na 700 jak splanuje tak swoja glowice to nie bedzie za duza kompresja


to jest g³owica od ekonomika
najlepiej to by³o by to przeliczyæ wszystko, poza tym masz instrukcje od wa³ka to pisze ile masz g³owice splanowaæ, to przyjmij t± mniejsz± warto¶æ. nikt tu ci nie powie ile tak dokladnie ta g³owica jest splanowana bo nie ma sówmiarki w oczach
przeróbki to niestety próby i b³edy.... tak ¿e gotowej regu³y na wszystko nie ma....
a powiedz mi jak sie to przelicza ja wiem ze reguly nie ma. znajdzcie mi prosze jakies fotki zebym porownal sobie naocznie oba rodzaje glowic czy moze przy planowaniu nie ma to znaczenia

ps. jutro bede mial silnik na dawce do przerobek i na srode bedzie gotowy na tuning
mój tokarz mówi³ ze lepsza jest ekonomik ni¿ te starsze , ale np. jak umnie planowa³ wysz³o na jedno bo dawa³em 3 mm , ekonomik jest pe³na a te starsze jedna ¶cianka idzie pod k±tem

http://allegro.pl/item839...ica_maluch.html

http://www.126fan.pl/www/..._Big%5B1%5D.jpg

widaæ ró¿nice?? je¶li tam 1.5-2 mm to lepiej ekonomik


aha wiec tak wyglada ta roznica zupelnie inna komora a jakbym zjechal 3mm to wtedy pozbede sie wogole tego "stopnia". wtedy zostanie tylko sama komora. mysle ze takie 3mm to dobre rozwiazanie dla mojego silniczka nigdy tego nie robilem wiec pytam zebym jakis bledow nie popelnil bo pozniej juz nieodsplanuje spowrotem
u ciebie ¶wi±tek napisa³ z tej kartki wyczyta³em http://moto.allegro.pl/it...wiatek_kjs.html , ¿e zaleca 1.8 - 2 mm ale jak to mi P. karcio napisa³ "Bo pisanie splanuj 3mm, albo nie, splanuj 4mm to takie kurde us³yszane gdzie¶ standardy. Oblicz sobie stopieñ sprê¿ania jaki chcesz uzyskaæ na swojej g³owicy ( bo by³y ró¿ne komory spalania) i dopiero planuj."

Zrób tak jak ¶wi±tek proponuje
takie posty to chyba w twoim temacie powinny siê znajdowaæ;)
no musze zaufac temu co mi STASZEKV napisales i temu co swiatek podaje.

http://www.motonews.pl/fo...by=asc&start=20

przeczytalem ten artykul i troche mnie zaniepokoil
ale jak ten koles z artykulu dal sobie rade to ja tez bede musial

mam na dzieje ze ten walek nie bedzie w zaden sposob kolidowal z moja przerobka na 700
Jak mozesz to opisz w skrocie co jest w tym artykule i jaki ma problem ten "ktos" bo stronka mi sie nie otwiera...;/
no koles opowiada ze zalozylem ten walek co ja mam czyli 1343 i mowi ze chodzi masakrycznie zle. gorzej niz na zwyklym walku. ludzie mu tam podpowiadaja ale nic z tego. dzwonil do swiatka i sprzedawca mowil ze walek musi byc wykonany dobrze i ze przy podanych danych w instrukcji powinien dobrze chodzic. swiatek w instrukcji karze zmienic luz zaworowy na 0,15 - 0,20 (jutro sprawdze czy tez tak mam w instrukcji). jak koles ustawil fabryczny luz zaworowy 0,20-0,25 to mowi ze duza poprawa. jego wypowiedz ponizej:

1. "No i ozyl moj bolid! Sprawdzilem wszystko: zaplon, iskre, paliwo, gaznik, ustawienie rozrzadu a okazalo sie ze to co napisali w instrukcji montazu to wielka lipa. Autko ozylo dopiero po zwiekszeniu luzow zaworowych z 0,15 - 0.20 jak kazali do 0,20 - 0,25 jak zaleca producent autka. Wyszlo na to ze po prostu zawory nie domykaly sie i stad ten brak mocy. Na dzien dzisiejszy zawory mam juz wyregulowane, gaznik tez, zaplon przyspieszony maksymalnie dla elx a nawet wiecej bo rozwiercilem te otwory na ktorych regulacje ma czujnik polozenia walu korbowego wiec zaplon tez jest jest ok. Teraz pozostaje mi tylko jezdzic i cieszyc sie z szybkiej jazdy."

2. Tak wielce to osiagi nie ulegly poprawie w porownaniu do seryjenego walka. V-max jest w normie 120 km/h a jak sie dluzej poczeka to o 5 km/h wiecej. Przyspieszenie tez zadna rewelacja, owszem jest zwawszy ale nie za wiele, za to elastycznosc na kazdym biegu jet zauwazalnie lepsza i to sie czuje. Nie zeby od razu jakies tam wgniatanie w fotel ale chcac kogos wyprzedzc albo nagle przyspieszyc na kazdym biegu po prostu wystarczy energicznie gazu dodac i to bez redukcji na nizszy bieg. Co do spalania to jeszcze nic nie wiem, wczoraj zatankowalem do pelna wiec za kilka dni bede mogl cos na temat spalania napisac.

co o tym powiecie
kolego posk³adaj wkoñcu ten silnik i przestañ zajmowaæ siê pierdo³ami
mo¿e tamten silnik sk³ada³ kto¶ kto nie mia³ pojêcia za du¿ego jeszcze na ten temat... to potem jest wiele problemów do przejscia....
wa³ek z opisu ma dobre parametry wiec sk³adaj a jak nie chcesz to mo¿esz ten wa³ek przekazac w dobrych celach mi hehe
ja mówie to co stefan,
a ja nie ma sêsu ³adowac kasy w 650 chyba ze wie jak to zrobiæ ja ze swapem tyle problemów nie mia³em i silnik by³ kompletniue wykonczony
no juz kasy ladnie wlozylem i stwierdzam ze to nie zabawa dla biednych po dzisiejszym rozebraniu silnika okazalo sie ze mam glowice ekonomiczna.

[ Dodano: 2009-12-30, 23:17 ]
no Panowie dzisiaj zaczalem zabawe z kanalami wydechowymi w glowicy mysle ze jutro powinny byc juz jak lusterko pozbylem sie tez wystajacych w kanaly prowadnic zaworow.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting