ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

w Poznaniu albo okolicach? Powoli idzie wiosna a ja szykuje sie juz od dluzszego czasu do obnizenia mojego maluszka chcialbym wiedziec gdzie moge liczyc na fachowa robote? Chodzi mi o przedni resor zeby go sklepac i moze dolozyc dodatkowe pioro?
Z tylu wiem ze nalezy obciac sprezyny - z tym mysle ze juz bym sobie poradzil
przy okazji mozecie mi poradzic czy seryjne amortyzatory moga zostac po obnizeniu malucha? a moze jeszcze cos innego nalezalo by wtedy wymienic/zrobic?
Prosze nie odsylajcie mnie do innych postow bo troche sie tego naczytalem juz mnie oczy bola i za duzo nie wywnioskowalem, tylko napiszcie co wiecie
Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam!
szerokosci!


Nie pamiętam gdzie to było z klepaniem resora ale mam nadzieje że inni to uzupełnią.
Co do zmian i uwag:
- zdrowa belka nad resorem to podstawa aby bawić się w obniżanie
- to samo dotyczy gniazd sprężyn
- musisz ściąć odboje i bałwanki
- dać pod podstawki jakąś blache o grubości 3 mm - wersja uboga lub dać tą blache pod śruby trzymające podstawke - wersja profi (dla zrozumienia mam na mysli wyciąć śruby podłożyć w tym profilu blachę od wewnątrz belki i wspawać śruby na nowo)
- po obniżeniu warto ustawić geometrie na nowo

Co do amorów to od biedy możesz założyć serie ale osobiście polecam conajmniej kayaba gazowo-olejowy. Oblukaj przy okazji resor albo lepiej daj do zakładu w którym ci beda go prostować bo może się okazać że masz szrot i kowal ci tego nie zrobi.
kolego poszukaj dobrego kowala,a na bank ci klepnie , i tak jak Graphik napisal,najpierw "wzmocnij" mocowania. ja mam jeszcze dodatkowo przez cala dlugosc maluszka dolozone tzw. podluznice,by wzmocnic calosc,a zarazem chroni podloge przed uszkodzeniem wieszajac sie np.na muldach przez to wszystko maluszek jest ciezszy od serii
tutaj klepałem resor i jestem zadowolony !

http://www.zumi.pl/71701,...inek,firma.html

Jest jeden warunek u tego kowala , resor musi być fabryczny , a nie rzemiosło !


Karcio takie wymagana ma wiekszosc kowali bo rzemiosło to szit bengalski. A tobie Roza polecam przygotować sie na dwie wizyty u kowala żeby być w pełni zadowolonymz swojego resoru. No i z frezować podstawki chyba ze chcesz delikatnie tylko rzucić na glebe.
Piszcie, piszcie ja sobie chetnie poczytam wszystko
co do podstawek to można to wykonać we własnym zakresie tylko trzeba ruszyć głową. Wystarczy ściąć piłką do metalu a następnie położyć na czymś płaskim - najlepiej szkło lub gruba blacha, na to papier scierny i wyrównać. To jest dla tych co chcą coś robić dla leni o grubym portfelu polecam to co Mały. Ja w każdym bądź razie taką metode zastosowałem z takim samym skutkiem co mechaniczna obróbka.
Podstawki jednak mają swoją wadę gdy są scięte. Otóż w momencie wjechania w nierówność gdy koło idzie do góry resror się prostuje, działają tam większe siły wypychające na śruby. W efekcie końcowym zerwanie gwintu lub wyrwanie śrub z belki to tylko kwestia czasu i nie pomoże tu podkładka metalowa podłozona pod podstawki ponieważ siła działa na łeb śruby oraz belkę. W tym momencie trzeba zastosować to co powiedziałem czyli dać blachę między łeb śruby a belkę i to na tyle większą aby siła została rozłożona. Tyle ode mnie. Jak ktoś się nie zgadza to niech rzeźbi według uznania

PS. polecam podstawki od bisa ponieważ mają większą powierzchnie styku
Też mam ścinane gumówka i zjechane do równego na papierku. papierek przykleić smarem stałym do tafli szkła i jazda.
eeee po co ścinać , pieprzą się kąty , a na hopki i tak lepsze seryje
Teoretyczne głupie pytanie a jeżeli by połaczyć razem obejmy resoru to na szpilki nie działały by te siły o których pisał Graphic. No a zawsze mozna kupić podstawki racetech i własnie sie nad tym ostatnio mocno zastanawiam
wklejam rys pogladowy do tekstu który napisałem. Jest to moje rozumowanie całej sprawy które niekoniecznie jest prawdziwe.

u nas w murci Błachowiak klepie nie długo daje swój ,duzo nie bierze nie wiem dokładnie ile ale ponoć nie jest drogo
hm a jezeli chodzi o amortyzatory - co daje przelozenie tylnich na przod?
jezeli ktos wie gdzie jeszcze mozna klepnac resor niech smialo pisze narazie zbieram baze i pozniej bede dzialal.
W tym roku zabieram sie za zawieszenie i ogolnie uklad jezdny, stad tyle pytan odemnie. Zawsze warto zapytac was fachowcow Kupilem juz sobie rekiny 2x 5' i 2x 5,5' do tego 2 oponki 165/55 goodyer'a i teraz szukam jeszcze jakis 2 dobrych laczkow
apropo opon na rekiny,ja 2 sztuki mam(jak co pisz na PW)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting