jak w temacie,cos dziwnie zaczelo mi stukac w silniku,na wolnych nie stuka,ale gdy mu przygazuje to niestety wali jak diesel!!!! malo tego traci moc czy to moze byc uszczelka pod glowica???
uszczelka raczej nie ale sprawd¼ czy swiece pal± obie na wysokich
tzn.killer mam je wykrecic i sprawdzic czy maja iskre?? czy odlaczac kable na odpalonym?? dodam jeszcze ze jak np.pod gorke mi slabnie,ja daje mu pedal w podloge to strasznie smierdzi paliwem w srodku(nawiewem leci)
na odpalonym zdejmi kable no i tez sprawdz gaznik uszczelki
jutro bede kombinowal,mam nadz.ze dojde do tego. ten dzwiek jest jakby zawory walily,ale bardzo glosno
Narpiew bazi trzea wymienic uszczelke potem mozna szukac dalej bo narazie to jest takie gadanie ............
to mog± byæ zawory ale te¿ mo¿esz mieæ wyjechane pier¶cienie na cylindrach albo ¼le ustawione zawory i t³ok wali o grzybek zaworów.. lepiej tak nie je¼dzij bo bêdziesz móg³ wymieniaæ korbowody a to jest tyle je.... ¿e to koniec.
uszczelke pod glowica wymienilem,mialem obawy ze moze za slabo dociaglem sruby i to dlatego wali mechanik mi ustawial zawory,i niby byly dobrze
po dociagnieciu glowicy jak zrobisz kilka kilosow ponownie sie ustawia zawory
ale to tak po 5 km od wyjechania z warsztatu zaczelo juz walic!!! a czy od zle ustawionych zaworow moze az tak tracic moc?? a moze to jest i wina mojego paliwa?? gazolinki
A klawiarure dobrze wlozy³es,na ta rorke co smarowanie przez nia idzie na klawiature ?? Sciagnij pokrywke i zobacz co tam sie dzieje,moze laska popychacza wypad³a
Jesli wszystko bedzie ok !! To znaczy sie ze wla³es guwniane paliwo w tedy bedziesz musia³ dotankowac.......
Jesli jest za suche paliwo,to wtedy puka w silniku tez juz to przerabialem jak zaduzo nitro wla³em
zaraz jade wlac normalnego paliwa,i od tego najlepiej zaczne,a potem najwyzej sciagne pokrywe,i bede patrzal dalej. rurki byly dobrze wlozone,bardziej prawdopodobne ze laska popychacza by wypadla,bo jak ustawialem zawory to z jedna byl problem(wypadala)tak jakby za krotka byla
moze tracic moc przez zle ustawione zawory, moze tracic kompresje, wsadz zegar zamiast swiecy i wszystko sie wyjasci czy to cos z komprasia, ale zaczol bym od paliwa pozdro
przed chwila zauwazylem ze przy kolanku od wydechu,na srubie gdy mu przygazuje,wycieka paliwo!!!!
moze zawor wydecgu sie nie domyka i miesznka cieka, moze prowadnica zaworu jest wyjebana i ucieka, paliwo podawane jest w zlym momencie, est duzo opcji
[ Dodano: 2007-12-27, 13:32 ] jest kilka opcji moze zawor wydecgu sie nie domyka i miesznka cieka, moze prowadnica zaworu jest wyjebana i ucieka, paliwo podawane jest w zlym momencie, itd
jade zaraz do mechanika co mi zawory ustawial,zobaczymy co on powie. ale jeszcze paliwo doleje ze stacji
[ Dodano: 2007-12-27, 18:51 ] No panowie,dzieki za pomoc,po problemie juz zawory ponownie musialy byc ustawione,bo byly za ciasno!!! zaplon ustawiony,paliwko czyste wlane,i po wyjechaniu od mechanika 120km stuknelo(daloby rade wiecej ale auta byly przedemna i brak mozliwosci wyprzedzania)