W związku z tym że te świeczki R2 sie ledwo żarzą a nie świecą chce wsadzic normalne H4, zmiana reflektora i żarówki to rzecz oczywista, ale co dalej Co tam trzeba w instalacji elektrycznej pozmieniac ?
Słyszałem, że przekaźniki trzeba założyc żeby się to nam co nie spaliło.
Ja oryginalnie miałem założone lampy R2 zmieniłem na H4 nic nie zmieniałem i wszystko ładnie działa od ponad roku nic się nie spaliło .
ja też nic nie zmieniłem w instalacji. wykręciłem stare lampy i wkręciłem h4.
U mnie instalacja ma już 27 lat i nie chce tych kabelków jeszcze bardziej obciążac bedzie na przekaźnikach, znalazłem już co i jak wiec jak przełoże to zrobie jakis opis z schematem
Przekaźniki głównie odciążają włącznik i pająka. Troszkę wolniej się wypalają styki. Zapewne R2 masz 40/45(choć możesz mieć mocniejsze), a H4 będą 55/60, jeszcze jak weźmiesz żaróweczki w stylu osram night breaker, czy philips night guide, to warto mimo wszystko w przekaźniki zainwestować.
Ja np założyłem do ciapka c330 żarówki H4 to mi się spaliła skrzyneczka bezpiecznikowa niestety.Więc wróciłem do oryginalnych żarówek ale to w ciapku.Wiadomo co ma piernik do wiatraka,ale tak w razie W napisałem:)
ja założyłem do zwykłej r2 h4 i mi się spalił kombajn zmiany świateł po jakiś 2 miesiacach, tylko h4 były niebieskie i dosć silne, teraz jeżdże dalej na lampach r2 i mam jakieś zwykłe h4 i narazie nic się nie spaliło ;p
Przekazniki dużo daja, odciążaja instalacje, jak kupisz gotowy zestwa z przekaznikami to masz tam schemat polaczeń, proste jak drut kazdy da rade to zrobic.
Hubert jezeli masz klosze R2 i wlozyles żarówki H4 to szybciej wypala sie odbłysnik [ciemnieje] w lampie - wyższa temperatura
Hubert jezeli masz klosze R2 i wlozyles żarówki H4 to szybciej wypala sie odbłysnik latałem przez trzy lata na H5, to odpowiednik H4, tyko z mocowaniem R2, lampy miały ze sto lat i nic im nie zaszkodziło, nadal ślicznie wyglądają i świecą.
U mnie dwa lata maluch chodzi na H4 Blue Vision a wcześniej miał of koz R2. Nic mu nie jest i bryka dalej
No i nie było grzebane nic z przekaźnikami.
To najwidoczniej miałem pecha, zgrzał mi sie przełącznik świateł, prądnica nie wyrabiała z ładowaniem i klosze po jakims czasie sie zrobiły brązowe w środku. Jak pech to pech
Jak dasz odporne przekaźniki, i grube przewody do żarówki, i do przekaźnika, to będziesz miał mniejsze straty na przewodach, a co za tym idzie lepsze światło.