Zbudujmy malca od podstaw! Jakie pomysły na udoskonalenie konstrukcji macie
Owszem, ocynkowac karoserię
Jeśli mamy zostawić oryginalny silnik to: - wzmocnienie silnika, - dołożyć 5 bieg - powrócić stylizacją nadwozia do maluchów z lat '70 i ocynkować nadwozie
- silnik 1200 MPI - baznik z tyłu (jak w BISie ) -elektryczne szyby (Killer juz ma) -tylne drzwi -klima
to tak na szybko
stylizacją nadwozia do maluchów z lat '70
dokladnie tak ma wyglądać
-wyciszyć wnętrze -koniecznie musi zostac silnik dwucylindrowy ale mozna mu pojemność zwiększyć
mogl bym byc chlodzony ciecza , licznik elektroniczny gps w standardzie , podgrzewane fotele, abs, esp , pakiet chrom ( zderzaki , lusterka i wszystko co sie da ) ale kasta ta co jest i kola 13 alu mega szerokie
a wg mnie do chromów to klasycznie cycki vel cytrynki. jasna tapicerka w środku i kolor klasyczny beż
Dokładnie, tapicerka łącznie z fotelami jasna jak w klasyku. Można standardowo ściąć trochę lewarek biegów jak ma Liso. Lusterka boczne muszą mieć szkła asferyczne i każdy będzie zadowolony . Na przodzie światła H4 philips night te 3 strefowe i laczki na alusach w standardzie. Zmodyfikowany wydech by podnieść moc silnika. Zaspawane klamki - samochód otwierany z pilota. Maska przednia trochę zrównana z resztą by stawiała mniejszy opór. Wywalone koło zapasowe a zamiast niego dany preparat o tej samej dumnej nazwie. Skrzynia biegów minimum od cinkusia (synchronizowana jedynka). Alarm dobrej firmy pokroju legendford z centralnym (siłowniki sprzęgłowe). Wycieraczka tylniej klapy. Szyberdach. Więcej pomysłów już nie mam. Spojler z tyłu i progi sportowe. Całość obniżona i utwardzona.
Widze że te projekty różnie by wyglądały Ja to bym się cieszył jakby nawet malucha bez rzadnych zmian znowu zaczęli produkować
Podstawa jak ktoś już wspomniał - zrobić coś z tą gnijącą budą + oznakować
Ja wolę od poloneza. Stoi obok mnie jakiś może mu wykręcę
Nikt nie wspomniał o klaksonie - ten z tira myślę że byłby wystarczający.
Jednostka napędowa myślę, że jakimś sposobem można by przypasować wtryskową wersję cinkusiowego 899 silniczka (czy tam seiczento, bądź co bądź buda ta sama tylko trochę poozaokrąglana ) wraz z jego skrzynią. A wszystko po to by mieścić się w składce za małą pojemność (do 900 ccm).
te fele w malcu byly by przesadne 13 ale na 7 cali szerokie na niskiej oponie
Ja proponuje trąbki jako klakson na powietrze z kompresorka
*Jak już to niektórzy z was koledzy dobrze mówili, porządnie go ocynkować i przede wszystkim dobrze zabezpieczyć blachę od gleby bo ta razem z solą i wodą bardzo się lubią
-jakieś miłe dla oka progi i tylne zderzaki, -dał na tył fajny spojlerek i tylną klapę wyrównał i przeniósł tablice na zderzak, -ciemne szybki z tyłu i pasek na przedniej szybce, -i obowiązkowo fajne ale..
W środku jak już killer to zrobił pełno elektroniki : -el. szyby -el, lusterka -szyberdaszek (tez el.) -diody w zegarach -podświetlenie pedałów -dwie lampki diodowe w środku do oświetlenia wnętrza (jedna przód kołu lusterka, druga z tyłu dla pasażerów)
-splanowanie głowicy -szlif tłoków i zwiększenie poj. (mówimy o silniku standardowym 650) -podnieść gażnik -uwolnić silnik dokładając mu 5 bieg