Koledzy ma do Was wielka prośbę. Nie znalazłem na forum topic'a dotyczącego obniżenia Demonka. Powiedzcie proszę ile wyklepać przedni resor i jak jest z tyłem? Obcinać seryjne sprężyny o 1/3 zwoja czy z poloneza na połowę obciąc??? Z góry dzięki. Pozdro
mnie sie wydaje ze z poloneza najlepiej,ale po co robisz glebe?? tez chcialem,ale zrezygnowalem
skoro tak to rezygnuje:) jesteś bardziej doświadczony więc pozostaje przy tym co jest:)) a mogę jeszcze zapytać jakie aluski można wrzucic na nasze maszynki??
e tam doswiadczony,ja wyrazilem swoja opinie na ten temat poprostu,a wybor nalezy do ciebie aluski hmm... polonezowskie ja tam szukam jakis gwiazdek polonezowskich,albo wrzuc stalowki od rekina,takie jak mam z tylu i koniecznie 175/50 r13 bede mial konkurencje nie bede juz sam w klubie co ma walce
Wszystko zależy do czego masz przeznaczone to auto. Ja zawieszenie obniżyłem i niewróce do seri, bo kilka razy już auto niemogło się zdecydować na którą stronę spaść czy na koła czy na drzwi. Do tego przydały by się jakieś lepsze amorki. A co do alu to najlepiej takie których nikt jeszcze nie ma.
troche obnizyc musisz. obetnij 1 caly zwoj podgrzej palnikiem obcinana koncowke i ja doksztalc tak jak oryginalnie sprezyna sie konczy no i wplec gumy miedzy sprezyny nie powinno byc bardzo sztywno i nisko... szkoda a resor na 10 cm wyklepac i lage dolozyc mysle ze po jakims czasie jezdzenia bedzie nisko ale nie az tak bardzo... znow szkoda alusy jakie chcesz... mi w maluchu podobaja sie te od scs i stalowe rekiny te 5.5 cala i w te strone bym poszedl! pozdrawiam
wielkie dzięki Panowie:) a co chodzi o alubutki to też wydaje mi się że od rekina będe spoko:) i do tego jakieś konkretne laćki:):):)
obniżyć warto a tak na codzienna eksplatacje to z tyłu jeden zwoj i nie trzeba doginać jak dobrze obetniesz, a przód to podetnij podkładki pod resor i powinieneś byc zadowolony, a co do felg to sprawa osobista i kwestia gustu jest tyle modeli że ograniczeniem moim zdaniem jest jedynie kwestia funduszy
Mały mysle ze lepiej by bylo dogiac ostatni zwoj bylo by pewniejsze podobnie resor wiadomo ze te podkladniki mozna splanowac ale niezabardzo bo to jest tylko aluminium i dzialaja duze sily... mowie oczywiscie jesli sie chce poszalec...
a co do tych podkładek pod resor to można ciac spokojnie albo frezować jeszcze mi sie nie zdazyło zeby pekły albo cos a to juz mój drógi maluszek znaczy tamten braciszka był a nie maja u nas lekko resory usmiechniete oba
nie mowie ze nie ale jak przesledzisz google i jak samochody przygotowuja chocby pod kjs to napewno sie natkniesz na taki temat... pozdrawiam
oczywiscie kjs to co innego ale jezeli chodzi o normalna eksploatacje to wystarcza w zupełnosci. a aluminiaki daja rade. Kjs rzadzi sie swoimi prawami a zestrojenie zawieszenia to kazdego osobista sprawa np ja miałem dwa resory jeden z dołozonym piórem i bez pióra i słyszałem opinie ze z dołozonym jest nerwowo a ja to lubie spróbowałem i ta opcja została. no a na focie resor brata który nio dał rady a aluminiak dał tak na potwierdzenie
ja też miałem obcinane podstawki pod resor już w dwóch malcach i z nimi raczej nie ma prawa się nic stać. kiedyś przy dużej prędkości uderzyłem bokiem w krawężnik, obie felgi zgięte, mocowanie tylnego zawieszenia wyrwane a podkładka pod resor cała. tak że ona naprawde może wiele przeżyć. co do resora, dokłada się dodatkowe pióro po to żeby faktycznie troche go usztywnić. ale z resorem to jest tak, jeżeli ma kształt paraboli a taki kształt jest w seryjnym maluchu, to resor jest ciężko nacisnąć żeby się rozprostował. Natomiast resor płaski staje się miękki. Można sobie zrobić test, położyc seryjny resor i sklepany i stanać raz na jednym, raz na drugim. ten płaski o wiele łatwiej sie dognie do ziemi. Na płaski resor działają już inne siły. A przy okazji jak już klepać resor to moje zdanie jest takie że nie warto tego robić na starym resorze a przynajmniej zakupić nowe główne pióro. a to z tego powodu że stary resor juz ma pióra zmęczone i nie dość ze są wyrobione na końcach w miejscach gdzie trą o siebie i przez to są miękkie, to dwa że często pękają tak jak na załączonym obrazku u Małego to tyle ode mnie pozdrawiam
to racja ze powinno sie klepac nowy resor! ja u siebie mam chyba 3 lagi dolozone, bo chcialem zeby resor byl prosty.
O dzięki wielkie:) czyli sklepać na 10cm na nowym resorze, tył spręzynki o 1/3 zwoja(jakie gumy nawinąc na sprężyne??) i cikawe alumki:P foty będą za nie długo bo narazie brak czasu:( co chodzi o mój gg to jest podany. bynajmniej podawałem ale dla formalności gg 6765629
no dobrze by bylo gumy jesli lubisz wariowac bedzie sie dobrze 3mał, lub zachartowac sprezyny u kowala...