ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Jeszcze w tym roku odbędzie się premiera nowej części STALKERA o podtytule Call of Pripyat. Grę zapowiedział sam prezes GSC Game World.

Sergey Grigorovitch - prezes firmy GSC Game World, odpowiedzialnej za wyprodukowanie gier STALKER: Cień Czarnobyla oraz drugiej części, tj. Czystego Nieba, oficjalnie poinformował, że w fazie developingu znajduje się kolejna instalacja tej niezwykle udanej serii gier akcji z elementami cRPG i taktyki. Mało tego – niewątpliwie gra jest w produkcji od dłuższego czasu, bowiem jej premierę wyznaczono na jesień bieżącego roku.

Podczas trwania internetowego czata z Grigorovitchem na początku tego tygodnia padło pytanie dotyczące nazwy Call of Pripyat, która pojawiła się w jego kalendarzu na kwiecień. Sergey postanowił puścić parę z ust i wyjaśnił, że nie ma ona nic wspólnego z primaaprilisowym żartem. Call of Pripyat to podtytuł trzeciej części STALKERA, kwalifikującej się do raczej do miana rozszerzenia niż do pełnoprawnej kontynuacji. Ta ostatnia również znajduje się w planach GSC Game World, o czym wspomniał Sergey Grigorovitch.

Jego twórcy, firma GSC Game World, uruchomili właśnie oficjalną stronę wspomnianej hybrydy gry akcji/FSP i cRPG-a, przedstawiając jej wymagania sprzętowe.

Minimalna konfiguracja:

1. Intel Pentium 4 2.0 GHz lub AMD XP 2200+
2. 512 MB RAM
3. nVIDIA GeForce 5700 lub ATI Radeon 9600 (128 MB kompatybilna z DX 8.0)

Zalecana konfiguracja:

1. Intel Core 2 Duo E7400 lub AMD 64 X2 5600+;
2. 2 GB RAM;
3. nVIDIA GeForce 9800 GTX lub ATI Radeon HD 4850 (512 MB kompatybilna z DX 9.0c)

Na witrynie znajduje się także wiadomość, że w dniach 15-17 maja, czyli w miniony weekend S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat został zaprezentowany szerszej publiczności w hotelu Cosmos podczas Russian Game Developer's Conference, czego efektem jest gameplay z gry (wersja z kamery) udostępniony w serwisie YouTube. Oficjalna strona zawiera także cztery screenshoty z nowego STALKERA. Prezentujemy je poniżej.









OFICJALNA STRONA:

http://cop.stalker-game.com/

materiał z gram.pl & Potty


O nieeeee znów będziemy się z mężem bić o kompa
Frauka, to daj mu "coś" innego do zabawy:P

"coś" Frau Wii ma xD

[ Dodano: 2009-05-26, 20:05 ]


albo ewentualnie niech mąż Tobie da "coś" do zabawy
Ciekawą ofertę ma dla fanów Stalkera serwis USA gametap. Za jego pomocą można bowiem ściągnąć, całkiem za darmo, własną kopię tytułowej gry. Jedyny warunek jaki musimy spełnić to rejestracja w serwisie (także za darmo). Warto się pospieszyć, nie wiadomo jak długo potrwa ta miła promocja.

http://www.gametap.com/vi..._gametap_609250
Stalker Call of Pripyat brzmi troche jak call of prepaid ;] gra zapewne wypasna sadzac po screenach
No to super. Trzecia gra, której pożądam
To ma być najlepsza z części „Stalkera”. Najbardziej dopracowana, najbardziej dopieszczona i najbardziej przemyślana. Autorzy nam to obiecują. Oczywiście obiecywali też, że „Czyste Niebo” będzie dużo lepsze niż pierwsza część, a wcale nie było... Teraz jednak Ukraińcy z Kijowa wycofują się z większości „innowacji” wprowadzonych w drugiej grze i wracają do starego, dobrego stalkerskiego klimatu.



Rzecz ma dziać się w kilka dni po zakończeniu pierwszej części gry. Strelok przebił drogę do serca Zony i wojsko postanowiło natychmiast skorzystać. Szybko wysłano kilka śmigłowców wyładowanych po brzegi desantowcami i naukowcami, żeby zabezpieczyli teren. Oczywiście, śmigłowce nie wróciły. Generałowie może i wysłaliby kolejne, ale widocznie nie mieli ich pod ręką – mieli za to Aleksa Diegtieriewa, agenta specjalnego, mistrza infiltracji i gromadzenia informacji. Czy te umiejętności przydadzą mu się w Zonie? Pewnie tak. Czy pomogą mu przeżyć? Prawie na pewno nie.

Akcja „Call of Pripyat” rozgrywać się będzie głównie w tytułowej Prypeci, czyli słynnym wymarłym mieście duchów nieopodal samej elektrowni. Odwiedzaliśmy je już poprzednio, ale tylko jego centrum – tym razem twórcy postanowili odtworzyć całą resztę, włącznie z fabryką Jupiter, stacją kolejową Janow i zrujnowaną wioską Kopaczi. Teren, który przyjdzie nam przemierzyć w „Call of Pripyat” będzie mniejszy niż ten z poprzednich gier, ale za to nie będzie tu żadnych pustkowi – prawie w 100% będziemy badać teren zabudowany. Zabudowany i zamieszkany przez różne bestie i innych stalkerów, którzy tym razem nie będą już ze sobą walczyli w krwawej wojnie, jak w „Czystym Niebie”. Frakcje mają być tylko trzy i służyć głównie jako dostarczyciele zadań pobocznych. Autorzy tym razem przygotowali aż 70 takich misji, zaplanowanych i przemyślanych, a nie wygenerowanych losowo. Oprócz nich będzie jeszcze oczywiście główny wątek fabuły.

Przede wszystkim jednak autorzy obiecują nam jedno – dopracowanie. Silnik graficzny ma zostać ten sam, bez udziwnień i nowości, za to zoptymalizowany i doszlifowany tak, by w końcu wszystko działało bez zastrzeżeń. I to nam wystarczy, bo obie części „Stalkera” były wizualnie niesamowite i chwilowo upiększeń nie potrzebują – przydadzą się natomiast poprawki tych najbardziej rażących błędów.



Także Sztuczna Inteligencja doczeka się dużych zmian. Stalkerzy będą mieć nowe, ulepszone wzorce zachowania, w tym i walki (koniec z granatami lecącymi do bohatera, jak opiłki do magnesu), ale nie tylko oni... Słynny system A-life, odpowiadający za realistyczne symulowanie ekosystemu Zony z jego wszystkimi zwierzęcymi mieszkańcami zostanie poprawiony i przepisany, tak by w końcu działał jak zapowiadano przed premierą pierwszej gry.

Innych informacji na temat „Call of Pripyat” jeszcze nie mamy, ale dobrze wiedzieć, że gra w ogóle powstaje i że Ukraińcy tym razem mają zamiar dopracować szczególiki, a nie tylko kreślić z rozmachem wizje, które później udaremniane są przez czeredę małych i dużych błędów. Miło będzie w końcu zagrać w bezbłędnego „Stalkera”, prawda?

źródło: onet.pl

obie części „Stalkera” były wizualnie niesamowite i chwilowo upiększeń nie potrzebują

Święta prawda. To ciekawe, dzisiaj pół godzinki szukałem w necie nowego info o stalkerze i nic nie znalazłem. Podglądasz mnie?

Pomimo masy bugów, wyjazdów do pulpitu, zwiech NPC (zaatakowała mnie w CS pijawka która nagle stanęła [niewidzialna] i mogłem się jej dokładniutko przyjrzeć bez strachu - szkoda że nie szło jej zabić), oraz niedopracowanych map gra jest piękna. Szczególnie dla mnie - maniaka który napala się od razu słysząc "Czarnobyl", "radioaktywność", "elektrownia jądrowa" Czekam z niecierpliwością na dokładną datę premiery.

Od siebię dodam najnosze info - wymagania sprzętowe:

Minimalne

* Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
* 512 MB RAM
* 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600

Recomendowane

* Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
* 2 GB RAM
* 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850

Czyli bez większych zmian do poprzednich części - faktycznie ten sam silnik

I jeszcze jedno wytargałem - prawdziwy gameplay z "Zadzwoń do Prypeci"

http://www.youtube.com/watch?v=eO4SyqyCABM

troszkę screenów w kompilacji:

http://www.youtube.com/watch?v=bXrxd-otSP8

I jeszcze troche

http://www.youtube.com/watch?v=ZvpElUBKL8k

No i znalazłem klip z konferencji w Rosji

http://www.youtube.com/watch?v=QRaA-OUGcHc
Mi tam się bardzo podbała lokalizacja SoC. Na początku trudno było się przyzwczaić, ale później świetnie się słuchało.
Ja pewnie zagram Chociaz dalej w pierwszej części nie moge zabrać sie za to głupie labolatorium x16
boisz się pijawek? xD

boisz się pijawek? xD

Nie po prostu jakoś nie mam siły na to ;P A tak szczerze to nie wiem które to jest (chodzi mi o 2 labolatorium w grze)
S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat - wymagania sprzętowe i pierwszy zwiastun

Core 2 Duo E7400, Radeon HD 4850 i 2 GB RAM to konfiguracja zalecana do uruchomienia gry S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat na najwyższych ustawieniach. Pojawił się pierwszy zwiastun z tej produkcji.

Zaledwie wczoraj informowaliśmy, że GSC Game World ustaliło datę wydania gry S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat na listopad bieżącego roku, a już dziś możemy zaprezentować wymagania sprzętowego tego tytułu oraz zachęcić do obejrzenia pierwszego trailera.

Minimalne:

1. procesor Intel Pentium 4 2.0 GHz lub AMD XP 2200+'
2. 512 MB RAM;
3. karta graficzna GeForce 5700 lub Radeon 9600;

Zalecane:

1. Intel Core 2 Duo E7400 lub AMD 64 X2 5600+;
2. 2 GB RAM;
3. karta graficzna GeForce 9800 GTX lub Radeon HD 4850;

FILMIK:

http://www.youtube.com/watch?v=Q0hgCCGSt9s

[ Dodano: 2009-08-21, 20:02 ]
Trzeba będzie zagrać.
Trochę zamulasty trailer... Jeśli tak by wyglądała rozgrywka to dzięki. : P
Jak dla mnie niczym sie nie różni od clear sky więc trzeba zagrac
Będzie sie różnił bo będziesz miał same nowe lokacje i dwa nowe stwory
Chyba dwa nowe-stare nie dodane w poprzednich częściach
Dokładnie, zostały zablokowane rzekomo z powodów ograniczeń wiekowych (hic!). Odblokowywały je różne modyfikacje i powiem tyle - chimera nic strasznego. Łatwo pokonać. Ale burer!!!!!!!!

Będzie przekichane. Ja zanim go wykończyłem to zużyłem 5 granatów i jakieś 150 naboi :/ Jest z nim ciężko. A nowa prypeć i port będą jak dla mnie najlepszymi lokacjami w ziewi prypeci

Oby tylko dłużej szło po czarnobylskiej elektrowni. Jak w SOC było to świetnie zrobione (mniam te łażenie po pokojach elektrowni), to w CS zupełnie mi tego zabrakło. Ot krótka nawalanka i filmik... Ja chce elektrowni!!
Mi w CS brakowało cholernie poszukiwań artefaktów. Znalazłem ich chyba z 8 czy 9 i więcej się ich nie tworzyło. Mam nadzieję, że to poprawią. W SoC za to był wysyp tego i z plecaczkiem 700 kg można było się ładnie obłowić

Któż by pomyślał, że rozpoczęte wczoraj czyli 19 sierpnia targi Gamescom przyniosą nam garść ciekawych informacji i materiałów. Dotąd całe show ściśle powiązane z targami omijało kijowskiego producenta gier co ciekawe jednak mimo, że i tym razem GSC Game World na imprezie nie gości to wokół jej jak i dorastającego dziecka - Call of Pripyat niebo stało się klarowniejsze.
Jak się bowiem okazuje po średnio udanych przygodach z wydawcami dotychczasowych części gry THQ oraz Deep Silver ukraiński developer po raz kolejny postanowił powierzyć swoje dzieło dystrybucji nowemu wydawcy ba nie jednemu, a dwóm. Sprawa zresztą jest nieco zagmatwana nie mniej wszystko wskazuje na to, że wydawcą gry na światowych rynkach będzie nikomu nie znana niemiecka firma bitComposer Games zaś w europie Namco Bandai. Jeżeli chodzi o tą pierwszą to powstała w marcu tego roku i jak dotąd nie wydała żadnej gry, w katalogu wydawniczym na ten rok posiada 4 tytuły. Czy jest to dobry wybór, czas pokaże my jednak nie mamy czego się obawiać bo Namco Bandai choć kojarzone prawie tylko i wyłącznie z grami na konsole (prócz Hellgate: London i Warhammer: Mark of Chaos) to wydawca najwyższych lotów na dodatek mający dobre kontakty z CD Projekt co niewątpliwie wróży tytułowi bezkolizyjną premierę na polskim rynku. Kiedy to nastąpi? Wedle zapowiedzi wydawcy (tego pierwszego) do Zony przyjdzie nam wejść ponownie w listopadzie tego roku.
W związku tym faktem bitComposer Games zamieścił trailer gry, który nie wzbudził w naszych oczach entuzjazmu, miejmy nadzieję, że same wprowadzenie gry na rynek przez niemieckiego wydawcę będzie jakościowo odbiegać od przygotowanego przez niego trailera, na plus oczywiście. Nie ma jednak co zawracać sobie głowy takim detalem bo oto dzisiaj GSC Game World już na własną rękę przygotowało dla nas smakowity kąsek- 5-minutowy trailer gdzie może poza podłożoną w drugiej części muzyką wszystko prezentuje się na medal, złoty i bez zbędnego gadania zachęcę Was do pobierania na własnego PC owy plik, a uwierzcie mi warto!

--> http://www.stalker.funday...ker_Trailer.zip [1:53; 18,9 MB; jakość: średnia]
--> http://www.stalker.funday...950x536_rus.avi [5:17; 130 MB; jakość: dobra]


^^

Kilka screen'ów:

http://stalker.funday.pl/...n_016_1680w.jpg

http://stalker.funday.pl/...n_015_1680w.jpg

http://stalker.funday.pl/...n_014_1680w.jpg

http://stalker.funday.pl/...n_013_1680w.jpg
http://www.youtube.com/wa...player_embedded

i screeny ode mnie





A co do trailera bitcomposer - to gówno. Tylko zrazić do gry się można po takim trailerze Mój zdecydowanie lepszy
Mam przyjemność zakomunikować Wam co prawda nieco już spóźnioną (spowodowane wyjazdem notabene obejmującym również Ukrainę) nie mniej bardzo ważną informację: prace nad S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat dobiegły końca. No prawie, przynajmniej nad wersją przeznaczoną na rynek rosyjski oraz wschodnio-europejski gdzie GSC samo rozprowadza grę. Premiera odbędzie się 2 października na tym obszarze. Ponownie należy mieć żal, iż dystrybutor jak przy okazji CS wydaję grę na pozostałych rynkach z opóźnieniem wszystko wskazuje na to, minimum jedno miesięcznym. Oby tylko gracze zza wschodu nie okazali się tak jak ostatnio beta-testerami. W Polsce los gry nie jest znany choć należy domyślać się, że gra ukaże się pod szyldem CD Projekt najwcześniej w listopadzie.



Faza "jawnej produkcji" CoP była bardzo krótka i wiadomość w połowie września o wersji gold może być zaskoczeniem. W wypadku poprzednich odsłon w czasie dłuższego procesu promowania tytułu dało poznać się grę na wskroś tymczasem CoP wydaje się, że skrywa przed nami wiele tajemnic. Za niespełna dwa tygodnie przekonamy się czy będą one pasjonujące czy zawodzące.
W odróżnieniu od CoDa6 o którym wiemy już za wiele, STALKER będzie sporą niespodzianką. Myślałem że Polska zalicza się do europy wschodniej no ale cóż. Czas odkładać kasiurkę i rozpocząć odliczanie

Ode mnie trochę info:

2 Października (w Rosji) to oficjalna data premiery S.T.A.L.K.E.R. – Call of Pripyat!
Grę kupić będzie można w wersji addonu do Czystego Nieba, po niższej cenie oczywiście. Następnie oddzielną grę oraz wersję kolekcjonerską. Czyli… wybór jest. Polskiej ceny niestety jeszcze nie znamy, ale szacujemy że addon będzie kosztował około 40zł (taką cenę oferuje zagraniczny sklep). Wciąż nie ma Polskiego wydawcy, a szkoda.
Polska premiera gry dopiero w pierwszym kwartale 2010 roku.

http://www.gram.pl/news_8...szlym_roku.html
W sumie dobrze... zdąże uzbierać kase na EK
Japierdziele, a miałem nadzieję na dobrą grę idealną podczas długich jesiennych i deszczowych wieczorków. Byle było warto! A już plakacik dzisiaj przyczepiłem na ścianę w pokoju ze stalkera żeby klimat zrobić
W sumie to ja troszkę panimaju pa ruski więc moze rosyjską wersję się zobaczy
No ale i tak polska oryginałka musi wylądować na półce obok pozostałych części bo to ukochana gra męża Szkoda ze muszę wymyśleć inny prezent na Gwiazdkę

Może kupię mu nowego CODa
No i ruska wersję mozna juz zobaczyć tzn sciagnac
Ja pozostanę przy oglądaniu gameplayów na youtube (jeszcze nic nie ma kurde) i poczekam na polską wersję.

[ Dodano: 2009-09-27, 23:11 ]
Pojawiła się już angielska kopia zapasowa....
Wiemy już kto będzie odpowiedzialny za wydanie gry akcji S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat na polskim rynku. Oficjalnym dystrybutorem dzieła ukraińskiego studia GSC Game World została firma Cenega Poland. Kontynuacja popularnej produkcji trafi do rodzimych sklepów pod tytułem S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

W chwili obecnej nie wiemy, kiedy dojdzie do polskiego debiutu gry. Zważywszy na fakt, że zazwyczaj pecetowe pozycje trafiają do nas niedługo po premierach w Rosji i Niemczech, możemy obstawiać, że być może stanie się to jeszcze w tym roku. Nie możemy jednak wykluczyć, że Zew Prypeci zostanie wprowadzony do sprzedaży w pierwszym kwartale 2010 roku – wówczas powinien się odbyć debiut w pozostałych krajach europejskich.

gry=online.pl
Jak ktoś się zaopatrzył w kopie i lubi zbierac bambotle to mogę podrzucić moda 700 kg plecak domowej roboty...
Ja zrobiłem moda na plecak o pojemnosci 5t:P wiec jak ktos chce moze zabrać ze sobą traktor na wycieczke
Hah, klotzen grasz w ruską wersję? Aktualnie widziałem do downloadu (p2mforum) tylko wersję angielską - samoróbkę. Wg opinii ściągaczy jest beznadziejna także chyba poczekam na możliwość ściągnięcia jakiejś oficjalnej angolskiej wersji.

Mówiłeś, że zaczyna irytować. Co takiego?

Najlepszy mod to mod zwiedzacz (SoC). Oglądanie snorka zjadającego zdechłego psa czy drapanie pijawki po mackach - bezcenne.
Mówcie co chcecie ale i tak nic nie przebije Oblivion Lost
No ta, ale to już z innej beczki mod ja mówie o takich domowej roboty proste, małe i fajne

Ale to fakt oblivion lost dodaje klimatu sporo

Hah, klotzen grasz w ruską wersję? Aktualnie widziałem do downloadu (p2mforum) tylko wersję angielską - samoróbkę. Wg opinii ściągaczy jest beznadziejna także chyba poczekam na możliwość ściągnięcia jakiejś oficjalnej angolskiej wersji.

Mówiłeś, że zaczyna irytować. Co takiego?

Najlepszy mod to mod zwiedzacz (SoC). Oglądanie snorka zjadającego zdechłego psa czy drapanie pijawki po mackach - bezcenne.


Pisałem wyżej, że jest dostępna angielska więc raczej nie zacznę ściągać ruskiej bo krzaczków czytać nie potrafie Cut scenki są nie tłumaczone i piąte przez dziesiąte coś tam z tej mowy rozumiem.... Ale bardzo niewiele.
Wkurza mnie to, że nie mogę się dostać do helikoptera na wzgórzu oraz to, że handlarz nie kupuje uszkodzonych karabinów (15% i już go nie wezmnie) Już kombinowałem jak zrobić moda szukając wskazówek po jakichś starych z SoC lub CS ... Dodatkowo gra wygląda na boleśnie króciutką...
Fajnie rozwiązali teraz schowki. Nie ma jakichś skrzynek, kawałków rury czy czegoś w tym rodzaju tylko masz gdzieś w pojazdach, piecach, strychach położone apteczki amunicje i takie tam pierdoły do "normalnego podniesienia". Więcej może narazie pisać nie będę by nie psuć zabawy.

O zwiedzaczu słyszałem ale ja wolę jak mnie atakują hordy mutantów
http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3658

Premierę planują już w 2009
No tak święta ida a to doskonały czas by zarobić. Wiadomo ile ta przyjemność będzie kosztować?
Jak już wcześniej wspominałem zależy od wersji. O ile na polski rynek wprowadzą obie (aktualizacja z CSa i Osobna gra) To w granicach 40-50zł za aktualizacje a 90zł za normalną wersję zamknąć się powinno.

[ Dodano: 2009-10-22, 20:49 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting