ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Tak jak w poprzednich latach wypisujemy co było dla was plusem a co minusem. A więc ja zaczynam
+ Nowa linia 42
+ Nowy wygląd rozkładów
+ Oznaczenia niskich brygad na liniachj 23, 36 itd.
+ Przeguby w MZK
+ Nowe żelazko
+ ,,Wyrzucenie" 35, 37, 39 z Lubickiej
+ Zorganizowanie komunikacjii na Finał CenterNet Mobile Speedway Ekstraligi

+/- Wydłużenie 01, 02 ale tylko pod pracowników
+/- linia 03 która jest jak wyżej

- Linia 1W miała mniej kursów niż teraz normalna 1
- Trasa 50 (nagroda kretyna roku przynajmniej )


+ skierowanie linii nr 31 przez al. Solidarności w kier. Wrzosów,
+ dodatkowe oznaczenie miejsc dla inwalidów w pojazdach (chociaż efektu żadnego to chyba nie dało),
+ montaż kolejnych automatów biletowych,
+ zapowiedzi na zewnątrz pojazdów,
+ powrót obsługi konduktorskiej na linie nocne,
+ utrzymanie cen biletów na poziomie z roku 2007,
+ wynajem autobusu zasilanego CNG,

- brak odpowiedniego rozplanowania remontów torowisk w czasie,
- obecny rozkład linii 19, obcięcie brygad bisowych na liniach nr 12 i 14, cięcia na linii nr 15 (i wszystkie inne cięcia od 1 czerwca),
- z punktu widzenia informacji pasażerskiej minusem są wszechobecne reklamy, szczególnie na tablicach pixelowskich,
- przydział wozów przegubowych na stałe brygady, w szczególności na niecałodzienną brygadę linii 26.
+ Testy Scanii i gazowca
+ Wprowadzenie biletu aglomeracyjnego BiT i regionalnego WiT
+ Zakup 4 niskopodłogowców: 2x 18-metrowych i 2x 12-metrowych, drugie żelazko
+ Rozszerzenie oferty biletowej w automatach
+ Nowa forma rozkładów jazdy
+ Brygady niskopodłogowe na liniach 12, 23 i 36
+ Nalot konduktorski wraz z liczeniem liczby pasażerów
+ Akcje związane z EDBS
+ Wygłaszanie nazwy przystanku tuż przed zatrzymaniem się na nim, a nie już po otwarciu drzwi

+- Rozkład jazdy na komórkę
+- Zmiana trasy 38
+- Nowy układ linii nocnych

- Wyprzedaż młodych roczników z taboru autobusowego
- Przejęcie przez utworzoną linię nr 20 kursów linii nr 10 do Kurczaków i Glinek
- Cięcia na liniach 12, 14, 22 i 27
- Nowa strona internetowa MZK
- Niewykorzystywanie przegubowców w weekendy
- Reklamy na wewnętrznych wyświetlaczach
- Powolne remonty krótkich fragmentów torowisk
- Ociąganie się władz miasta z decyzją o przekształceniu MZK w spółkę
- Wygórowane wymagania złożone gminie Lubicz przez MZK
+zakup nowych automatów biletowych
+MAN Lion's City CNG w Toruniu
+zakup autobusów przegubowych
+szansa na tramwaj na UMK
+rozwój biletów aglomeracyjnych
+nowa trasa linii 22 i 27
+zapowiedzi głosowe w składzie 232+233

-brak szansy na nowe tramwaje
-wycofanie linii 35, 37 i 39 z Lubickiej
-stworzenie linii 20
-złe wykorzystanie autobusów przegubowych
-zapowiedzi głosowe związane z dniem życzliwości
-rozkłady jazdy WAP nie uwzględniały wszystkich zmian i były wprowadzane zbyt wolno
-dużo zamieszania w związku z remontem torowisk
-reklamy pochłaniają coraz więcej MANów


+ Zakup pierwszych autobusów przegubowych
+ Testy Scanii
+ Nowa forma rozkładów jazdy
+ Widmo tramwaju na UMK
+ Zaopatrzenie żelazka w system zapowiedzi oraz wewnętrzne wyświetlacze

- Fatalne operowanie autobusami przegubowymi ( szczególnie ich przestoje w weekendy)
- Skierowanie linii 35,37 oraz 39 przez Rubinkowo I, II oraz III w przypadku ostatnich dwóch linii
- Stworzenie linii 42 oraz 20
- Akcja życzliwości oraz zapowiedzi głosowe z nią związane
- Powolne remonty autobusów wraz z pozbywaniem się młodych roczników
- Długotrwałe remonty torowisk oraz chaos związany z autobusami zastępczymi
- Cięcia na liniach ( szczególnie 12, 14, 15 i 19 )
- Zły rozkład dla linii 22 + 31, dzięki któremu Dworzec Gł. został dość znacząco odcięty od osiedla Rubinkowo
- Brak zakupu taboru klasy MINI, bo chyba każdy widzi w jakim stanie są nasze Edziki
- Kolejne wozy marki MAN i z roku na rok powiększająca się liczba półtoraków w nich
- Nalot konduktorski
+ pojawienie się pojazdów przegubowych
+ nowa forma graficzna rozkładów jazdy
+ ściągnięcie części linii miejsko - podmiejskiej z Lubickiej
+ możliwośc uzyskania rozkłądu jazdy na telefon

- powolne remonty pojazdów
- śmieszne wykorzystanie przegubów
- arogancja dyrekcji MZK
- brak pomysłu co do przyszłości zakładu
- tworzenie potworków typu 39, 42 czy 41
- cięcia niektórych linii
- brak różnorodności w taborze - niektóre linie śmiało mogły by obsługiwac pojazdy klasy mini
- długi okres realizacji remontów torowisk i jakieś dziwaczne konstrukcje logiczne z pojazdami zastępczymi.
Żeby się nie powtarzać i nie pisać o zakupie przegubowców czy przeróbce na żelaźniaka składu 232+233, itp., itd., wskażę jeden POWAŻNY (według mnie) minus: brak wyświetlaczy diodowych w nowych MANach.
Jak dla mnie rok 2008 był dobrym rokiem dla komunikacji miejskiej oby rok 2009 był tez dobry jak rok 2008
plusy
+ nowy wyremontowany tramwaj 232+233
+ zakup autobusów przegubowych
+ skierowanie Lini nr36 przez ulice Matejki Bema
+ nowy rozkład jazdy
+ przywrócenie Lini nocnej 03 oraz wydłużenie Lini nocnej 01 do gniewkowskiej oraz Lini 02 do ulicy nad strugą
+ skierowanie Lini nr 31 przez plac teatralny w kierunku wrzosów
+ oznaczenie rozkładach jazdy kursów autobusów niskopodłogowych
+ utrzymanie cen z biletów z poprzedniego roku
+ stworzenie biletu regionalnego WIT oraz biletu aglomeracyjnego BIT CITY
minusy
- fatalna organizacja podczas remontu lubickiej )dotyczy Lini nr1 oraz 50 )
- ciecia na niektórych liniach
- nieunikniona podwyżka biletów w przyszłym roku
-brak starań aby pozyskać pieniądze na tramwaje niskopodłogowe
- bez sensowne wydłużenie Lini nocnej 02 do merinotexu i tak nikt tam niejezdni
- złe poprowadzenie kursów nowej Lini nocnej 03 tylko dwa kursy do Czerniewic przez dworzec główny pozostałe kursy albo do koniuchów bądź do placu teatralnego ( ktoś z wrzosów zęby dojechać do dworca musi albo wziąć taksówkę bądź pojechać linia 03 do placu teatralnego i przesiać się na linie 01 do dworca 4,2+4,2+,4,2=12,60 4,2olata za przejazd na Lini 03 oraz 01 +2,10 oplata za bagaż na Lini 03 i taka sama oplata na Lini 01
oby w przyszłym roku było dużo miej tych minusów a więcej plusów
bez sensowne wydłużenie Lini nocnej 02 do merinotexu i tak nikt tam niejezdni
Tak na marginesie - jeździ. Linia została wydłużona ze względu na motorniczych rozpoczynających/kończących pracę na Merinotexie. Szkoda tylko, że odbyło się to kosztem częstotliwości.
Przecież te wszystkie linie nocne są pod pracowników... Szczególnie 03... No ludzie - pierwszy nocny o 0.30 a później o 3.30!!!!! Większość wykróconych do Koniuch tylko, żaden nie jedzie całą Chełmińską...
A w Wigilię najwięcej "nocnych" na Koniuchy, po 20, bo najwięcej autobusów wtedy zjeżdża

+ dodatkowe oznaczenie miejsc dla inwalidów w pojazdach (chociaż efektu żadnego to nie dało

A jaki miał być efekt Moim zdaniem dodatkowe oznaczenie jest zbędne, jeszcze się nie spotkałem z tym a by ktoś nie ustąpił osobie potrzebującej tego miejsca.

Największym "plusem" jest zakup autobusów przegubowych, a - ich wykorzystanie na liniach.
Największym "minusem" są prace torowe, wymieniane jest torowisko o bardzo krótkiej długości w bardzo długim okresie.

A jaki miał być efekt Moim zdaniem dodatkowe oznaczenie jest zbędne, jeszcze się nie spotkałem z tym a by ktoś nie ustąpił osobie potrzebującej tego miejsca.

To chyba się żeś słabo rozglądał Ja się spotykałem z tym, że nie ustępowano nieraz, ale po 1) jeżeli ktoś nie będzie chciał ustąpić to nie ustąpi nawet, jak z siedzenia wyjdą kolce i mu w tyłek wejdą a 2) to równie dobrze można oznaczyć w ten sposób wszystkie siedzenia w autobusie... bo co, jak z tyłu wsiądzie dziadek i będzie przy nas stał to my nie wstajemy, bo to nie miejsce dla niego, tak? No ale cóż, pomysł na miarę wszystkich pozostałych z naszego MZK cudownego
Ja za największego plusa uznaję zakup przegubowców a także wprowadzenie nowego wzoru rozkładów jazdy. Za minusa - wszystko pozostałe
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting