Witam wszedłem wczoraj na obcy nam serwer (bo z naszego wymiotło wszystkich) i po pierwszej mapie trafiłem na następujące "zjawisko": była mapa, której nie miałem (nie wiem - w komputerze czy na płycie ?) i COD4 zaczął ją "ciągnąć" z obcego serwera. Zanim ją pociągnął (ponad 40MB) to już była kolejna mapa i to samo. Zapisałem sobie link i wszedłem na ten serwer z mapami i pociągnąłem wszystko co było (w sensie: mapy ). Mam jednak pytania: 1) jak zainstalować te mapy tak aby przy "kolejnym razie" COD4 nie próbował mi ich ciągnąć z serwera ? 2) jak można zrobić, aby można było oglądać mapy bez gry ? tzn. chodzi mi o poznawanie map bez konieczności walki - i tych map co są na naszym serwerze i tych, które ściągnąłem ? Pewnie muszę uruchomić "własny" serwer trybu MP ale jak mam do niego "dograć" te mapy, które pociągnąłem ? Chodzi mi o poznawanie wybranych map "na sucho".
Czy zrozumiale wytłumaczyłem o co mi chodzi ?
aby zainstalować mapy musisz je dodać do folderu maps który znajduje się katalogu gdzie zainstalowałeś CoD4. Jeśli chodzi o oglądanie map to jest do tego program, który był prezentowany na tym forum. Nie pamiętam niestety nazwy ale mam nadzieję, że ktoś inny Cie poratuje.
Pozdrawiam Marcin
hmmm z tym ogladaniem nie wiem jak jest w cod4 ale w jedynce wchodze do multipla i tworze swoj serwer na LAN i wtedy sobie sam biegam po mapie i ja zwiedzam tak robilem jak zgłaszałem propozycje map na serwer ktora fajna i czy nadaje sie na dany tryb gry
Żeby sobie pobiegać po mapkach trzeba trochę więcej sie pobawić niż w CoD2 mapki działają tylko z modem i nie idzie ich włączyć przez menu gry. Najpierw ściągamy sobie mapkę z http://codutility.com/ , żeby to zrobić trzeba być tam zarejestrowanym, zawartość archiwum ściągniętego z codutility wypakowujemy do folderu o takiej samej nazwie (nazwa robocza np mp_matmata)jak mapa następnie umieszczamy go w folderze "usermaps", który jest w folderze z grą (domyślnie go nie więc trzeba utworzyć) powinno to wyglądać tak C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\usermaps\mp_nazwa mapy
Następnie:
1. tworzymy nowy skrót do "iw3mp" (czyli multiplayer cod4) 2.klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy właściwości 3.w elemencie docelowym dopisujemy +set fs_game mods/modwarfare +set dedicated 0 + map mp_nazwa mapy (można też dać dedicated 1 i wtedy mamy serwer lan, można wtedy zmieniać mapki wpisując w konsoli komendę "map mp_nazwa mapy".Z serwerem łaczymy sie przez wyszukiwarkę serwerów w grze) 4.lookamy czy mapka ciekawa, jak tak piszemy propozycje do rotacji Opis od Moherów
no i wsio jasne:D
Zrobiłem, ale.... Ustawiłem w skrócie: "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\iw3mp.exe" +set fs_game mods/modwarfare +set dedicated 1"
Taki zwrot mam:
fs_game is write protected. dedicated is read only. Working directory: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare PunkBuster Server: pb_sv_SsNext = 743961 (0 to 999999) PunkBuster Server: pb_sv_LogNext = 50 (1 to 999999) PunkBuster Server: 0 Power Players loaded from C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\pb\pbpower.dat PunkBuster Server: 0 PB Rcon Filters loaded from C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\pb\pbrcon.dat PunkBuster Server: 0 Map lines loaded from C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\pb\pbsvmaps.cfg PunkBuster Server: Attempting to resolve master4.evenbalance.com PunkBuster Server: Resolved to [66.180.170.20] PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.279 | A1385 C1.727) Enabled Huffman Took 2 Milliseconds Hitch warning: 3812 msec frame time PunkBuster Server: Game Version [CoD4 MP 1.7 build 568 nightly Wed Jun 18 2008 04:48:38PM win-x86] Hitch warning: 3676 msec frame time Hitch warning: 1907 msec frame time Hitch warning: 1035 msec frame time
I, oczywiście, nie działa
Mody opalić się da przecież w menu (zakładka Modyfikacje) i wydaje mi się, że ściągnięte mapy powinny być tam widoczne.
Być może próbowałeś stworzyć serwer, który widziany byłby w przez innych graczy, a nie serwer LAN...
Mody opalić się da przecież w menu (zakładka Modyfikacje) i wydaje mi się, że ściągnięte mapy powinny być tam widoczne.
Być może próbowałeś stworzyć serwer, który widziany byłby w przez innych graczy, a nie serwer LAN...
Skopiowałem katalogi z grami do utworzonego katalogu usermaps Zrobiłem link tak jak podano w tej radzie i spróbowałem uruchomić. U góry efekt.