ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Takie pytanko mam.. Chcialem swojego bolida obnizyc ale wójek <mechanik> mi to odradza... Mówi ze "kielichy" pójdą raz dwa... Co Wy na to? Wiecie coś na ten temat?


nie no jak obnizysz to tragedi nie bedzie nie ma co panikowac ze zaraz cos sie rozwali, wiec spokojnie mozesz sie z rozwaga za to zabierac...na przyszlosc zaloz nowy temat... bo sie balagan zrobi u malczana w temacie
ok sory i dzięki
Gleba to jest podstawa szczerze ale ja po swoich przygodach z zawiechą prosze nie przesadz, no i najważniejsze dobre komponenty na starych amorach resorze gleba ma czesto ujemny skutek do zamierzonego.


swoich przygodach
mały pamietasz gadalismy kiedys o twojej glebie mowiles ze z tylu masz katy poustawiane ale po waszym spocie jak fotki widzialem twojego kaszla to nadal nie wierze ze ci oponki dlugo służa no chyba ze jezdzisz od czasu do czasu, wiem bo mialem tak nisko u siebie i skonczylem na drutach wiec nie wiem przyznasz mi w koncu racje...
heh.. szczerze patrac na malego kola a moje na torze Poznan to moje prosciej stoja
troszeczke sie położyły koła hi ale szczerze to oponki wcale mocno nie zbiera no troche szybciej niż normalnie, a zawieche bede przebudowywał
troche szybciej niż normalnie

ha ha wiec mialem racje tylko ze nie troche, ja smigalem jeden miesiac do pracy co dziennie bez wekendow jakies 20 km w jedna strone nawieszchnia bardzo dobra nowo budowana i zauwazylem ze od srodka sa druty wiec wzialem sie za ''antyglebe'' i szukam tego zlotego srodka
No to widze ze są + i - "gleby".. no to jak sądzicie ile obciąć sprężyny zeby było dobrze?! Kumpel mi mówi ze 1,5 zwoja...
Zależy co chcesz robić z malcem jakie koła to zależy od wielu czynników
koła zostaną seryje "12" bo widziałem jak wyglądają "13" bez gleby i nie wyglądało to za cekawie...
koła zostaną seryje "12" bo widziałem jak wyglądają "13" bez gleby i nie wyglądało to za cekawie...
a co ty gadasz??
Niewiem czy na tym forum wrzucałem mojego malca na felgach od cc i on tam ma glebe na jednych a na innych nie ale to był wariant taki turystyczny ze tak powiem już szukam link
a jesli chodzi o glebe i rozmiar kol to spojrz na mojego zoltego przod 12 tyl 13,a 13 na niskim profilu bez gleby tez ladnie wygladaja-napewno ladniej niz 12
No tak Twój ładnie sie na nich prezentujeBAZIjarocin, Ale raz na Lecha wleciał bąk na "13" z jakiegos CC czy coś bez gleby bez niczego i naprawde wprost śmiesznie to wygladalo...

[ Dodano: 2008-04-08, 22:08 ]
a "13" nie chce zakladać...

na 13 od cc bez gleby ojej ale wysoki szok


już z lekka glebą odrazu lepiej
no a obecnie to jest mega gleba której nie polecam na codzień

[ Dodano: 2008-04-08, 22:18 ]
Przedtem springi ciete o zwój, resor lekko klepniety i ciete podstawki, obecnie springi dwa zwoje resor prosty + laga i frezowane podstawki, w miedzy czasie przygoda z springami od żuka, amorki to tył KYB zalane olejem z amortyzatorów do motocykli firmy motul, a przód to tylne seryjne krosna, i rozpórka z przodu
Poprzez "glebe" auto lepiej sie prowadzi tak? a na tych "13" osiągi są o wiele gorsze??
wiec ja powiem tak z wlasnego doswiadczenia(MAM I GLEBE I SERIE) zolty-prowadzi sie super tzn.zajebfajnie wchodzi sie w zakrety ,trzyma sie ekstra!! czerwony wylatuje ale o komforcie to juz nie musze mowic apropo osiagow na 13,z wlasnej praktyki rowniez wiem ze szerokosc opony ma znaczenie a nie wysokosc.mi czerwony na laczkach(TYL) 175/50 R13 zbiera sie eleganco,a zolty przod 165/65 r12 tyl 175/50 r13 cienko
Na trzynastkach teoretycznie jeżeli bedziesz miał oponki 135 max 145 to powiniein byc deczko szybszy, licznik oszukuje wtedy zaniża
Dziś zglebowalem mojego bąka na początku chciałem zobaczyc o jeden zwój.. I to wystarczy w zupełnosci <jak dlamnie>
Maćkowiak , ile dałes za klepanie resora i ewentualnie gdzie klepałes ? No i pokaż jakies foto tej gleby
Postaram sie jak najszybciej pokazac jakies foto... A resora nie klepalem ani nie nie kupiłem innego... Dzis miałem sie zając przodem ale laska do mnie wpada i nie mam czasu Jutro Malczan do mnie wpada wyciągac silnik wiec moze zajmiemy sie moim resorem Mój auczyciel mówi ze wystarczy wyciągnąc "podkładki" z pod resora i to wystarczy...
Czy ćwiczył ktoś resor bez tych plastikowych przekładek, teoretycznie miały dawać wiekszy poslizg i zabezpieczać przed wycieraniem się piór, czyli ich ewentualne wyjecie powinno chyba troszke wpłynać na twardosc???
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie Nie radzę wyjmować tych przekładek a sam wiesz czemu Ich wyjęcie wpłynie jedynie na pęknięcie piór. Jak chesz mieć twardo zmień amor na bila
Amory tylne KYB na przodzie też dają rade
jedyny słuszny amortyzator w maluchu to bilstein B6 , a na przód nie daje sie amortyzatorów tylnich .
jedyny słuszny amortyzator w maluchu to bilstein B6 , a na przód nie daje sie amortyzatorów tylnich .

Karcio Ty latasz w rajdach wieć bile sa Ci prawie niezbedne ale ja przy swoich kilkuset kilometrach miesiecznie i do zabawy wystarczy mi, a pozniej oczywiscie ze przyjdzie bilstein. Miałem normalne krosna z przodu to była kiszka pozniej miałem tylnie krosna na przodzie i też nie było fajnie a KYB naprawde daja rade. I dużo osób potwierdzi że przy mocnej glebie tylne amorki sie nadaja.
też mam tylne z przodu i do rekreacji w zupełności starczą. też chciałbym bilstein...
ja rowniez mam tylne na przodzie,i na moje potrzeby sa wystarczajace ..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting