ďťż
Katalog wyszukanych fraz
The miomir show

Z tego co zaobserwowałem podczas pierwszego dnia funkcjonowania nowego układu zapełnienie 2(solówki) bardzo przyzwoite, 3 jeszcze nie widziałem a 4(solo i składy) np. kurs solówki z Reja do Centrum był cały zapełniony. Wiec jak na pierwszy raz nie najgorzej.


Dwójka (oczywiście solówka) o 10.46 z Uniwersyteckiej była cała zapchana - gorzej niż w godzinach szczytu.
Około 10-tej na czwórce kursowały dwa składy i jedna solówka (w szczycie pewnie dochodzi jeszcze jeden tramwaj).
Jak jechałem czwórką do centrum, to ze Skarpy jechało kilka osób (pewnie nie chcieli czekać na jedynkę), potem nikt się nie dosiadał bo przed nami jechała dwójka (rozkładowe stado akurat koło 10.30). Z powrotem (na Skarpę) z Reja dobre zapełnienie, dużo osób wysiadło na Kościuszki, dalej jechali nieliczni.
Pierwsze kursy trójki po 13 były średnio zapełnione, zostawało kilka wolnych miejsc siedzących.
Na moje oko, to składy powinny z 4 zostać przerzucone na 2, lub podzielone między te linie.
Dla mnie troche zaskoczeniem jest całkiem dobra frekwencja 3ki.


Dla mnie troche zaskoczeniem jest całkiem dobra frekwencja 3ki.
Według mnie tutaj duże znaczenie ma dobra częstotliwość.
Na moje oko, to składy powinny z 4 zostać przerzucone na 2, lub podzielone między te linie. Popieram ciebie. ale niektore osoby to patrzyły na ,,4" jak na jakiś statek kosmiczny i zdarzało się nawet pytanie do motorniczego któredy ten tramwaj jedzie?
A ja dzisiaj nawet na 1 o 17:30 widziałem jeden wagonik... tłum, jeden na drugim a w przeciwnym kierunku mknęła dwuwagonowa czwórka z kilkunastoma osobami Dwuwagonowej czwórki to jak żyję nie widziałem PS. Może po prostu obiegi im się popieprzyły, pomylił się motorniczy i zamiast na 4 to pojechałi 1R i na odwrót
Hmmm. A podobno miało nie być podmian na solówki...
No niestety, napchnięty 218 i to już po 17... jakby gdzie o 21 to by się dało przeboleć, ale tak...
Czyli przejście z 3 na 1.
No 3 miała bardzo dobre zapełnienie! Porannym kursem o 7:24 z Reja jechało średnio 25 osób. Trochę ludzi jechało na trasie jedynki, więcej na trasie dwójki, a parę przejeżdżało z jednego "ciągu linii" na drugi. Kursem z Elany jechało także dużo osób. A popołudniu jeszcze lepiej.

Jedna z pasażerek, gdy "trójka" skręciał z Wałów na Uniwersytecką się nieźle zdziwiła. Od rauz mnie zapytała, czy to tramwaj linii nr 1. Ja jej odpowiedziałem, że to 3, a ona nie mogła wyjść ze zdumienia. Spytała o jego trasę i na następnym przystanku pospiesznie opuściła pojazd.

Drugą ciekawą reakcją była głośna rozmowa starszego pana z inną pasażerkom, na temat tego jak dobrze, że w końcu tramwaje wróciły. Że wygodne, że szybkie i jeszcze lepiej jeżdża ...
A gdzie zielona fala dla komunikacji tramwajowej Czy w tym mieście ktoś w końcu pomyśli
A wracając do nowego układu to 3 jak dla mnie SZOK a "czwórce" dajmy jeszcze trochę czasu zwłaszcza gdy nadejdzie rok szkolny
A gdzie zielona fala dla komunikacji tramwajowej
No przecież jest fala. Tyle że czerwona
P.S. Czas przejazdu między przystankami "Uniwersytecka" i "Uniwersytecka (Dw. PKS)" według rozkładu to 1 minuta. Mierzyłem czas i tramwaj na samych światłach przed rondem stał ponad 2 minuty!
Stanowcze NIE solówkom na jedynce
Swoją drogą część jedynek wieczorem to jednak składy, jednym takim wróciłem właśnie z pracy (22:08 z Meriontexu), w przeciwną stronę mijały mnie solówki, ale też jeden skład.
Wie ktoś ile dokładnie jeździ składów wieczorem?
Aha, za "moją" jedynką w odległości jednego przystanku pomykała pozarozkładowa solówka na tej samej liniii (2 osoby na pokładzie + motorniczy).

P.S. Myślałem że już nie zobaczę dwuwagonowej dwójki, a tu proszę: kurs 22:05 z Merinotexu - to właśnie skład (na 90% jeżdżący za dnia na linii 4).
A pamiętasz jego numery? Dużo czwórek sfociliśmy, łatwo będzie ustalić czy ten skład pomykał na 4.

Takie składy i solówki kursowały dziś na 4:
#228+229
#232+233
#240+241
#267
#268+269

Wie ktoś ile dokładnie jeździ składów wieczorem?
Aha, za "moją" jedynką w odległości jednego przystanku pomykała pozarozkładowa solówka na tej samej liniii (2 osoby na pokładzie + motorniczy).

Trzy solówki jeżdżą na "jedynce" wieczorem
Trzy solówki jeżdżą na "jedynce" wieczorem
Czyżby obsada 3ki?
Czyżby obsada 3ki?
Jedna "dwójka" i dwie "trójki".
A pamiętasz jego numery? Dużo czwórek sfociliśmy, łatwo będzie ustalić czy ten skład pomykał na 4.

Takie składy i solówki kursowały dziś na 4:
#228+229
#232+233
#240+241
#267
#268+269
Z galerii wychodzi mi że to skład #232+233 http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-131659.html - chodzi o to charakterystyczne malowanie, pozostałe po trójskładzie...
Taką czwórką jechałem dzisiaj przed południem.
Dwuwagonowej czwórki to jak żyję nie widziałem
Ja widziałem
W drugiej połowie lat 90-tych regularnie korzystałem z "czwórki", jeżdżąc do szkoły. Wtedy to sporadycznie (baaardzo rzadko) miałem okazję jechać dwuwagonowym składem przed ósmą rano.
Takie "czwórki" widziałem czasem także w godzinach popołudniowych, podejrzewam że wówczas MZK miało mniej solówek (w końcu wszystkie "jedynki" i "dwójki" były dwuwagonowe), i w razie awarii wstawiali to co mieli w rezerwie - czyli dwuskład.
Od dziś wszystkie składy z 4 przeszły na 2.
Foto: http://transport.asi.pwr....32677&ticket=82
Od dziś wszystkie składy z 4 przeszły na 2.
A solówki z dwójki na czwórkę. Szkoda... fajnie wyglądały dwuwagonowe czwórki.
Niestety nie zmusimy pasażerów do korzystania z tramwaju, który na podobnej trasie (Skarpa - Odrodzenia) jedzie dłużej od autobusu (22 i 31).
Najpierw to pasażerowie muszą się przyzwyczaić, że taki tramwaj tam w ogóle jeździ bo o czwórce w poprzedniej postaci, jeżdżącej kilka razy w ciągu dnia to pewnie nawet niektórzy nie słyszeli No ale cóż, jak na każdych możliwych światłach stoi maksymalnie, ile się da...
Najpierw to pasażerowie muszą się przyzwyczaić, że taki tramwaj tam w ogóle jeździ bo o czwórce w poprzedniej postaci, jeżdżącej kilka razy w ciągu dnia to pewnie nawet niektórzy nie słyszeli No ale cóż, jak na każdych możliwych światłach stoi maksymalnie, ile się da...

a ja w środę przechodziłem przy przystanku jubilat koło 12 i podjechała 4 solówka cała zapchana a z jakies 5 minut potem dwuskładowa 2 (1wagon kilka miejsc siedzących wolnych 2 50% siedzących) ale to mówi tylko o naszym wspaniałym rozkładzie. przynajmniej 4 nie było puste.
http://groups.google.com/...5027a0765?hl=pl

Tu trochę wyjaśnień do tworzonych przez MZK rozkładów i układu sieci .
W wakacje zaczną się kolejne remonty torowisk, na ulice wyjedzie na pewno linia zastępcza nr 50. Więcej informacji na najbliższym spotkaniu.
W wakacje zaczną się kolejne remonty torowisk, na ulice wyjedzie na pewno linia zastępcza nr 50. Więcej informacji na najbliższym spotkaniu.
Wydaje mi się ze Szumana będą remontować.
Jeśli już o torowiskach mowa, to coś niepokojącego zaczęło się dziać na Sz. Chełmińskiej przy skrzyżowaniu z Grunwaldzką. Ekipa z różnymi narzędziami do cięcia betonu przygotowuje się do jakiejś akcji na odcinku gdzie leżą tory po 3. Czyżby początek końca pamiątki po trójce?

Wydaje mi się ze Szumana będą remontować.
Oby, bo ten łuk już grozi bezpieczeństwu przejeżdżających tramwajów, ile czasu można jeździć na prowizorce w postaci wspawanych blaszek w szynę prowadzącą? Przecież to torowisko ma prawdopodobnie, bagatela, 37 lat!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bolanda.keep.pl


  • © The miomir show Design by Colombia Hosting