Obejrzałem... szkoda że nie mozna klnąć tutaj Chodzi mi o wygląd..masakryczny
Obejrzałem... szkoda że nie mozna klnąć tutaj Chodzi mi o wygląd..masakryczny
Jeszcze nie ochłonęliśmy po masakrycznym (jak to dobrze określiłeś) wyglądzie SM42-1501, a tu już NEWAG wyszykował na Trako 2009 kolejną SM-kę - SM42-1601 (zdjęcie z TWB). Ale przyznam szczerze, że ta maszyna nawet mi się podoba
Jeszcze nie ochłonęliśmy po masakrycznym (jak to dobrze określiłeś) wyglądzie SM42-1501, a tu już NEWAG wyszykował na Trako 2009 kolejną SM-kę - SM42-1601
No ktoś pod Nowym Sączem ma chyba też wytwórnię bud dla psów .. coś kanciaście budują ( chociaż z drugiej strony miał ktoś rację w komentarzach na Rynku Kolejowym, że manewrówka to nie TGV i opływowych kształtów nie musi mieć.. ale to tak a propos ). Zaciekawiła mnie cała budowa nowej " łaciatej" . Cała kabina na srodku pojazdu. I teraz patrzę i dwa "wydechy spalin"..??? Nie ma gdzieś jakiegoś opisu technicznego ??? Pozdrawiam
Ta "druga" łaciata to dzieło Pesy.
Ta "druga" łaciata to dzieło Pesy. a tu już NEWAG wyszykował na Trako 2009 kolejną SM-kę - SM42-1601 muszę kolegów sprawdzić wobec powyższych sprzecznych oświadczeń...
-edit- na forum "InfoKolej" podają że SM42-1601 wyszykowała PESA. Przemek wal się w pierś i śpiewaj "mea culpa"
na forum "InfoKolej" podają że SM42-1601 wyszykowała PESA. Przemek wal się w pierś i śpiewaj "mea culpa"
Zwracam Wam honor, coś mi się pochrzaniło. Biję się w pierś, ale nie za mocno, bo się zakrztuszę - a za PESĘ nie warto umierać Rozumiem Piotr, że nie mam już czego szukać na linii 209? Cytat: Rozumiem Piotr, że nie mam już czego szukać na linii 209? Spoko Przemek. Jesteś mile widzianym gościem na każdej linii Wracając do bydgoskiej SM42-1601 coś już wiem. Mamy tam dwa agregaty silnik-prądnica. Ciekawa konstrukcja. Ale szczegółów nie znam. Po prostu wszystko wyjdzie w "praniu".Przeglądam równocześnie stronę PESY i poza wzmianką że zmodernizowana SM-42 będzie prezentowana na targach TRAKO, nic innego nie znajduje ( pewnie tajne łamane przez poufne ...ale wobec kontrpropozycji NEWAG-u nawet zrozumiałe ) I tak pewnie na razie na tym nie pojeżdźę .
Porównanie #1501 z #1601 znajdziecie TUTAJ...
Wie ktoś z Kolegów, co dzieje się z 1601? Pójdzie wzorem ST45 do pobliskiej lokomotywowni CARGO ( B-szcz Wschód, Grudziądz? ) na próbną eksploatację?
Przedwczoraj (?) była w PESIE na oporniku wodnym...
Jeszcze dobrze nowe SM-ki nie wyjechały na szlak, a tu NEWAG znów zaskoczył. Tym razem do modernizacji poszła SM48... - Rynek Kolejowy