No wiec tak, chodzi o to ¿e z ty³u mam zrobione ³adne odp³ywy ³ezki z przodu konwencjonalne ale trochê zmienione, i teraz moje pytanie, czy próbowa³ kto¶ kiedy¶ dodatkowo zabezpieczyæ podszybie przed korozja. W mojej g³owie zrodzi³ siê pomys³ aby pod uszczelkami by³o t³usto czyli smar: - bia³y smar trzyma siê nie wyp³ywa od temperatury - smar do ³añcuchów motocyklowych - a mo¿e ca³kiem co innego jaki sugestie co do tego pomys³u ?
ja jak szybe wk³ada³em to smar w³o¿y³em pt. "tawot" czy jak to tam to zwa³ ;p
Tak towot te¿ o tym my¶la³em ale czy gdy bêdzie sta³ w s³oñcu latem nie zacznie to wyp³ywaæ ????
pod uszczelk± i tak nie widac wiec mozesz tam pomalowaæ czarnym hammerite lub daæ tam t± konserwacje w sprayu do profili zamkniêtych co¶ ale bitex tylko to jest takie ja¶niejsze i bardziej prze¼roczyste
Tak towot te¿ o tym my¶la³em ale czy gdy bêdzie sta³ w s³oñcu latem nie zacznie to wyp³ywaæ ???? okaze sie latem
Tak towot te¿ o tym my¶la³em ale czy gdy bêdzie sta³ w s³oñcu latem nie zacznie to wyp³ywaæ ????
mnie jeszcze nic nie wyp³yne³o ;p
pod uszczelk± i tak nie widac wiec mozesz tam pomalowaæ czarnym hammerite lub daæ tam t± konserwacje w sprayu do profili zamkniêtych co¶ ale bitex tylko to jest takie ja¶niejsze i bardziej prze¼roczyste
Auto jest ¶wie¿o po lakierowaniu, najpierw podk³ad reaktywny zwyk³y i na to akryl wiec hammerit ju¿ chyba zbedny.
Staszekv a kiedy to sk³ada³e¶ ? i czy uszczelka nie wyskakuje
mnie tak samo
po zlocie we wolsztynie wyci±ga³em i wkada³em czyli w maju przez lato i teraz jesieñ i zime nic nie wysz³o
Dzieki bardzo staszekv za info to mi wystarcza ze nie wyp³ywa